Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 12. jul 2016, 10:40

Howitz skrev:MyGirl: Du får lige en opdatering her :D

Jeg mærker ikke så meget til noget som helst, andet end den kvalme jeg har fra ægløsningssprøjten :rulle: Men jeg er jo også kun på dag 6 efter inseminationen :) Jeg har været totalt øm i underlivet og lænden lige siden :nerve: Sjovt nok har jeg slet ikke ondt i brysterne, som jeg har haft de fleste gange fra ægløsning til mens :gruble:

Jeg har heller ikke vildt høje forventninger, for min slimhinde var vist lidt på den tynde side pga. de hormoner, som jeg fik (rigtig smart bivirkning alligevel :rulle: ), men hende på klinikken sagde, at den var helt fin, så der er vel en chance :lun:


Jamen så krydser jeg bare fortsat. Det må også være svært at danne sig en rigtig holdning til, når kroppen er fuld af stoffer, der ikke plejer at være der :)
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 12. jul 2016, 10:43

Jeg gik for resten i gulvet i morges :genert: Skulle ud og have taget blodprøver i forbindelse med behandlingsopstarten, og det gik ellers så fint, mens det stod på (selvom jeg ikke er fan af nåle.) Nåede lige at sige "Nå, det gik jo fint. Det er jo aldrig så slemt som man går og bilder sig selv ind" til manden, der havde tage prøverne, men da jeg så skulle rejse mig op, gik jeg ud som et lys og vågnede på gulvet - ikke mit stolteste øjeblik :lol:
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 12. jul 2016, 11:08

MyGirl skrev:Jeg gik for resten i gulvet i morges :genert: Skulle ud og have taget blodprøver i forbindelse med behandlingsopstarten, og det gik ellers så fint, mens det stod på (selvom jeg ikke er fan af nåle.) Nåede lige at sige "Nå, det gik jo fint. Det er jo aldrig så slemt som man går og bilder sig selv ind" til manden, der havde tage prøverne, men da jeg så skulle rejse mig op, gik jeg ud som et lys og vågnede på gulvet - ikke mit stolteste øjeblik :lol:


:lol:

Jeg kan lige se det for mig :lol: Jeg hader de der blodprøver! Jeg er kun bange for det, fordi det nærmest er kutyme :lol: For jeg aner ærligt talt ikke, hvad det er, som jeg er bange for.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 12. jul 2016, 11:54

Howitz skrev:
MyGirl skrev:Jeg gik for resten i gulvet i morges :genert: Skulle ud og have taget blodprøver i forbindelse med behandlingsopstarten, og det gik ellers så fint, mens det stod på (selvom jeg ikke er fan af nåle.) Nåede lige at sige "Nå, det gik jo fint. Det er jo aldrig så slemt som man går og bilder sig selv ind" til manden, der havde tage prøverne, men da jeg så skulle rejse mig op, gik jeg ud som et lys og vågnede på gulvet - ikke mit stolteste øjeblik :lol:


:lol:

Jeg kan lige se det for mig :lol: Jeg hader de der blodprøver! Jeg er kun bange for det, fordi det nærmest er kutyme :lol: For jeg aner ærligt talt ikke, hvad det er, som jeg er bange for.


Jamen du beskriver faktisk også meget godt min følelse omkring det. At være bange, fordi det er kutyme. For jeg VED jo godt, at det ikke gør voldsomt ondt eller er voldsomt traumatisk, og jeg ER faktisk ikke som sådan bange for det, men alligevel gik kroppen helt i alarmberedeskab.

Det er ellers gået så fint de sidste mange gange, jeg har fået vaccinationer og/eller taget blodprøver, men ak. Det var så til gengæld også mange glas, han skulle have fyldt :ad!:
0
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Frk._Strawberry » 12. jul 2016, 12:09

MyGirl skrev:
Howitz skrev:
MyGirl skrev:Jeg gik for resten i gulvet i morges :genert: Skulle ud og have taget blodprøver i forbindelse med behandlingsopstarten, og det gik ellers så fint, mens det stod på (selvom jeg ikke er fan af nåle.) Nåede lige at sige "Nå, det gik jo fint. Det er jo aldrig så slemt som man går og bilder sig selv ind" til manden, der havde tage prøverne, men da jeg så skulle rejse mig op, gik jeg ud som et lys og vågnede på gulvet - ikke mit stolteste øjeblik :lol:


:lol:

Jeg kan lige se det for mig :lol: Jeg hader de der blodprøver! Jeg er kun bange for det, fordi det nærmest er kutyme :lol: For jeg aner ærligt talt ikke, hvad det er, som jeg er bange for.


Jamen du beskriver faktisk også meget godt min følelse omkring det. At være bange, fordi det er kutyme. For jeg VED jo godt, at det ikke gør voldsomt ondt eller er voldsomt traumatisk, og jeg ER faktisk ikke som sådan bange for det, men alligevel gik kroppen helt i alarmberedeskab.

Det er ellers gået så fint de sidste mange gange, jeg har fået vaccinationer og/eller taget blodprøver, men ak. Det var så til gengæld også mange glas, han skulle have fyldt :ad!:



Bare lige et pip fra en lurer;

Jeg er en af dem, der tager blodprøverne på jer og alligevel går jeg også selv i gulvet, når jeg selv skal have taget en blodprøve :genert:
1
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 12. jul 2016, 12:31

Majer skrev:
S_imse skrev:Nå, så blev jeg da lige slemt skuffet her til morgen.... Tog en clear blue digital og fik kastet ikke gravid lige tilbage i fjæset... :whine:
Så vi må nok bare op på hesten igen, når mens engang tager sig sammen til at komme... Eller kan clear blue digital mon vise falsk negativ, hvis man ikke er så langt henne?


Årh det er jeg ked af at læse :(
Ved ikke om den kan vise negativ når du har testet positiv på andre tests. Har du prøvet en alm test? Måske virker den bare ikke.

Håber det er en fejl at den viser negativ.[/

Almindelig test var positiv søndag og mandag, dog meget svag. Jeg prøver med en almindelig igen i morgen :)
1
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 12. jul 2016, 12:33

JoyNips skrev:
S_imse skrev:Nå, så blev jeg da lige slemt skuffet her til morgen.... Tog en clear blue digital og fik kastet ikke gravid lige tilbage i fjæset... :whine:
Så vi må nok bare op på hesten igen, når mens engang tager sig sammen til at komme... Eller kan clear blue digital mon vise falsk negativ, hvis man ikke er så langt henne?


Jeg har lige hurtigt googlet, og der står, at de fleste hjemmeteste viser positiv fra 20-25 mIU, mens ClearBlue først gør ved 50 mIU. Jeg ville vente et par dage til du er sikker på at være gået over tid og så teste igen.


Fedt, tak fordi du har googlet, så er der stadig håb... Jeg tager en almindelig strimmeltest i morgen eller torsdag, de ligger og venter i postkassen :)
0
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf JoyNips » 12. jul 2016, 13:13

S_imse skrev:
JoyNips skrev:
S_imse skrev:Nå, så blev jeg da lige slemt skuffet her til morgen.... Tog en clear blue digital og fik kastet ikke gravid lige tilbage i fjæset... :whine:
Så vi må nok bare op på hesten igen, når mens engang tager sig sammen til at komme... Eller kan clear blue digital mon vise falsk negativ, hvis man ikke er så langt henne?


Jeg har lige hurtigt googlet, og der står, at de fleste hjemmeteste viser positiv fra 20-25 mIU, mens ClearBlue først gør ved 50 mIU. Jeg ville vente et par dage til du er sikker på at være gået over tid og så teste igen.


Fedt, tak fordi du har googlet, så er der stadig håb... Jeg tager en almindelig strimmeltest i morgen eller torsdag, de ligger og venter i postkassen :)


No problem. Fingers crossed for at der er en lille spire.

Hvis din cyklus har været lidt uregelmæssig kan din ægløsning jo sagtens have ligget lidt senere, end du har troet og måske er befrugtningen også sket lidt senere end troet... Bare én dag kan jo gøre en stor forskel i hcg-niveau på det helt tidlige stadie. Det bliver jo nærmest fordoblet fra dag til dag.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 13. jul 2016, 03:14

Hmm jeg tror jeg blev snydt i går. Har loge testet igen og der kom en ultra svag streg efter 4 min. Men den er mindre tydelig end i går. Man skal nok passe på med at glæde sig for tidligt :(
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 13. jul 2016, 05:40

Majer skrev:Hmm jeg tror jeg blev snydt i går. Har loge testet igen og der kom en ultra svag streg efter 4 min. Men den er mindre tydelig end i går. Man skal nok passe på med at glæde sig for tidligt :(


Ih altså, det kan da ikke passe at vi begge to bliver snydt :boo: jeg håber, vi begge bare skal være tålmodige.

Jeg har til gengæld fået vildt ondt i halsen...øv når man bare gerne vil have kroppen bliver gravid, så bliver den sgu syg i stedet for :puke:
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 13. jul 2016, 05:56

S_imse skrev:
Majer skrev:Hmm jeg tror jeg blev snydt i går. Har loge testet igen og der kom en ultra svag streg efter 4 min. Men den er mindre tydelig end i går. Man skal nok passe på med at glæde sig for tidligt :(


Ih altså, det kan da ikke passe at vi begge to bliver snydt :boo: jeg håber, vi begge bare skal være tålmodige.

Jeg har til gengæld fået vildt ondt i halsen...øv når man bare gerne vil have kroppen bliver gravid, så bliver den sgu syg i stedet for :puke:


Nej det er sgu ikke ok :(
Har lige taget en test mere. Stregen er der inden for tid, men den er så utydelig at jeg er i tvivl om jeg kun kan se den fordi jeg ved hvor den skal være. Men det er også stadig meget tidligt.
I det mindste så ved jeg at der er noget, selvom det ikke udvikler sig. Og det i sig selv er positivt når vi slet ikke burde kunne klare det selv :)

Har du fået testet igen?
Øv at du er blevet syg, håber du snart er frisk igen :ae:
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 13. jul 2016, 06:10

Majer skrev:
S_imse skrev:
Majer skrev:Hmm jeg tror jeg blev snydt i går. Har loge testet igen og der kom en ultra svag streg efter 4 min. Men den er mindre tydelig end i går. Man skal nok passe på med at glæde sig for tidligt :(


Ih altså, det kan da ikke passe at vi begge to bliver snydt :boo: jeg håber, vi begge bare skal være tålmodige.

Jeg har til gengæld fået vildt ondt i halsen...øv når man bare gerne vil have kroppen bliver gravid, så bliver den sgu syg i stedet for :puke:


Nej det er sgu ikke ok :(
Har lige taget en test mere. Stregen er der inden for tid, men den er så utydelig at jeg er i tvivl om jeg kun kan se den fordi jeg ved hvor den skal være. Men det er også stadig meget tidligt.
I det mindste så ved jeg at der er noget, selvom det ikke udvikler sig. Og det i sig selv er positivt når vi slet ikke burde kunne klare det selv :)

Har du fået testet igen?
Øv at du er blevet syg, håber du snart er frisk igen :ae:


Sådan havde jeg det også med en af mine test, om jeg kun kunne se stregen fordi jeg vidste hvor den burde være.
Jeg har ikke testet siden igår, og jeg prøver på at vente til i morgen, så burde der da være en lidt tydeligere streg, hvis det udvikler sig.
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 13. jul 2016, 06:18

S_imse skrev:
Majer skrev:
S_imse skrev:
Majer skrev:Hmm jeg tror jeg blev snydt i går. Har loge testet igen og der kom en ultra svag streg efter 4 min. Men den er mindre tydelig end i går. Man skal nok passe på med at glæde sig for tidligt :(


Ih altså, det kan da ikke passe at vi begge to bliver snydt :boo: jeg håber, vi begge bare skal være tålmodige.

Jeg har til gengæld fået vildt ondt i halsen...øv når man bare gerne vil have kroppen bliver gravid, så bliver den sgu syg i stedet for :puke:


Nej det er sgu ikke ok :(
Har lige taget en test mere. Stregen er der inden for tid, men den er så utydelig at jeg er i tvivl om jeg kun kan se den fordi jeg ved hvor den skal være. Men det er også stadig meget tidligt.
I det mindste så ved jeg at der er noget, selvom det ikke udvikler sig. Og det i sig selv er positivt når vi slet ikke burde kunne klare det selv :)

Har du fået testet igen?
Øv at du er blevet syg, håber du snart er frisk igen :ae:


Sådan havde jeg det også med en af mine test, om jeg kun kunne se stregen fordi jeg vidste hvor den burde være.
Jeg har ikke testet siden igår, og jeg prøver på at vente til i morgen, så burde der da være en lidt tydeligere streg, hvis det udvikler sig.


Så krydser jeg fingre for at der er en fin streg i morgen.
Hvornår skal du have mens?
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 13. jul 2016, 08:13

Jeg krydser fingre for jer begge piger!

Man siger jo, at "en streg er en streg", men kan godt forstå, man bliver lidt mindre håbefuld, når den pludselig "går den forkerte vej". Men alle de gode tanker herfra!
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 13. jul 2016, 08:28

Jeg krydser også fingre for jer begge :kryds:
0

Tilbage til "Graviditet"