Vi der venter på storken!

Lumin
Kort karma: 1
Likede indlæg: 42

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lumin » 17. sep 2017, 16:24

Det der med at måle temperatur.. Er det helt fjollet? Kan se den ofte først stiger EFTER æl? Selvfølgelig snart de næste cyklus hvis der ikke bliver bid. Jeg har nattevagter, så duer det vel ikke? Eller kan jeg bare måle når jeg vågner om eftermiddagen?
0
Majer
Kort karma: 111
Likede indlæg: 497

Indlægaf Majer » 19. sep 2017, 09:15

Jeg har 24 æl teste at ligge, hvis nogen vil have dem mod betaling af porto?
0
Lumin

Indlægaf Lumin » 19. sep 2017, 14:35

Majer skrev:Jeg har 24 æl teste at ligge, hvis nogen vil have dem mod betaling af porto?

Øv har lige bestilt nogle i morges :genert:
0
Brugeravatar
milisa
Kort karma: 136
Likede indlæg: 1583

Indlægaf milisa » 20. sep 2017, 18:46

Så'n en implemen...tatition.....tering....tion.....tation.....(!!!)......s-blødning, altså den der blødning der kan komme når ægget sætter sig fast, ik'å!!!! Hvor meget blod kommer der?? Tog tøjet af kæresten for 3 dage siden og i dag ud af det blå er der blod på papiret???
0
Tally-ho
Yetie
Kort karma: 17
Likede indlæg: 176

Indlægaf Yetie » 20. sep 2017, 19:15

Aner det ikke, men det lyder da spændende. :klap:
1
Lumin

Indlægaf Lumin » 20. sep 2017, 19:30

milisa skrev:Så'n en implemen...tatition.....tering....tion.....tation.....(!!!)......s-blødning, altså den der blødning der kan komme når ægget sætter sig fast, ik'å!!!! Hvor meget blod kommer der?? Tog tøjet af kæresten for 3 dage siden og i dag ud af det blå er der blod på papiret???

Så vidt jeg har forstået en pletblødning.. Så det kan vel være alt fra brunligt udflåd til en lille plet rigtig blod?

Krydser fingre, for implantationsblødning! :klap:
Senest rettet af Lumin 20. sep 2017, 19:35, rettet i alt 1 gang.
1
Lumin

Indlægaf Lumin » 20. sep 2017, 19:34

Kan ikk helt finde ud af min krop. Har de sidste tre haft meget let brunt udflåd med "klumper/slimhinde" alla når jeg har mens. Men normalt bløder jeg en del, og det her er ikke rigtig blødning. Gad vide om det er mens for det passer med dagen for 28 dages cyklus :gruble: må jo nok se an en uges tid.
Testede negativt i går morges så enten er det mens eller også er det bare kun en uge siden æl og derfor alt for tidligt :genert:
0
Brugeravatar
milisa
Kort karma: 136
Likede indlæg: 1583

Indlægaf milisa » 20. sep 2017, 19:53

Jeg holder jer opdateret, d'damer! :lol:
2
Tally-ho
Klummerlig
Kort karma: 8
Likede indlæg: 77

Indlægaf Klummerlig » 20. sep 2017, 20:10

Milisa. Kan det være ægløsning? Det kan bløde let når folliklen brister
0
Brugeravatar
oOxXxOo
Kort karma: 6
Likede indlæg: 79

Indlægaf oOxXxOo » 21. sep 2017, 07:28

Jeg sniger mig forsigtigt ind i det er forum nu.. Vi er nået så langt at jeg er stoppet på ppiller. Jeg stoppede på ppiller i juli. Havde den sidste mens d. 22 juli og har endnu ikke set skyggen af en mens eller en positiv test :/ Jeg har aldrig haft en normal mens og startede i sin tid på piller efter at have haft mens i 1 måned forud for 9 måneder hvor der ikke var en eneste mens. Er der andre hvor der er gået lang tid fra ppiller stop til at menstruationen er kommet?
Med det sagt så er jeg begyndt at få virkelig uren hud, så jeg håber at det er tegn på at resterne af hormonerne fra ppillerne er på vej u daf kroppen og at min mens. snart kommer!
Kan se at man først anbefaler at tage kontakt til egen læge efter 6 måneder ved udebleven menstruation, men synes godt nok det er lang tid.. Især fordi jeg i forvejen har en aftale med egen læge om at hvis der ikke var sket noget efter 6 måneder skulle jeg henvende mig, da jeg er obs for endometriose, men er ikke diagnosticeret ved lapraskopi..
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 263
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 4453

Indlægaf Mi55y » 21. sep 2017, 07:59

oOxXxOo skrev:Jeg sniger mig forsigtigt ind i det er forum nu.. Vi er nået så langt at jeg er stoppet på ppiller. Jeg stoppede på ppiller i juli. Havde den sidste mens d. 22 juli og har endnu ikke set skyggen af en mens eller en positiv test :/ Jeg har aldrig haft en normal mens og startede i sin tid på piller efter at have haft mens i 1 måned forud for 9 måneder hvor der ikke var en eneste mens. Er der andre hvor der er gået lang tid fra ppiller stop til at menstruationen er kommet?
Med det sagt så er jeg begyndt at få virkelig uren hud, så jeg håber at det er tegn på at resterne af hormonerne fra ppillerne er på vej u daf kroppen og at min mens. snart kommer!
Kan se at man først anbefaler at tage kontakt til egen læge efter 6 måneder ved udebleven menstruation, men synes godt nok det er lang tid.. Især fordi jeg i forvejen har en aftale med egen læge om at hvis der ikke var sket noget efter 6 måneder skulle jeg henvende mig, da jeg er obs for endometriose, men er ikke diagnosticeret ved lapraskopi..

Velkommen til!

Jeg har aldrig haft problemer med udebleven mens - tværtimod. Men mht. den urene hud, kan jeg fortælle, at her et år efter p-pillestop er det overstået igen.

Hvis jeg var dig, ville jeg lige høre med lægen. Har du ikke mulighed for e-konsultation? Så tager det jo ikke mange minutter lige at få sendt en besked afsted. :)
0
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
oOxXxOo
Kort karma: 6
Likede indlæg: 79

Indlægaf oOxXxOo » 21. sep 2017, 09:29

Mi55y skrev:
oOxXxOo skrev:Jeg sniger mig forsigtigt ind i det er forum nu.. Vi er nået så langt at jeg er stoppet på ppiller. Jeg stoppede på ppiller i juli. Havde den sidste mens d. 22 juli og har endnu ikke set skyggen af en mens eller en positiv test :/ Jeg har aldrig haft en normal mens og startede i sin tid på piller efter at have haft mens i 1 måned forud for 9 måneder hvor der ikke var en eneste mens. Er der andre hvor der er gået lang tid fra ppiller stop til at menstruationen er kommet?

Velkommen til!

Jeg har aldrig haft problemer med udebleven mens - tværtimod. Men mht. den urene hud, kan jeg fortælle, at her et år efter p-pillestop er det overstået igen.

Hvis jeg var dig, ville jeg lige høre med lægen. Har du ikke mulighed for e-konsultation? Så tager det jo ikke mange minutter lige at få sendt en besked afsted. :)

Tak :)
Jo jeg har mulighed for at skrive til lægen, så det kunne da godt være jeg skulle smide en besked.
Haha og jeg har aldrig nogensinde før haft så uren hud, så jeg bider tænderne sammen og venter på det forhåbentlig går i sig selv pm et år eller noger :deer:
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 263
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 4453

Indlægaf Mi55y » 21. sep 2017, 10:25

Er der nogen af jer andre, der har oplevet at blive mere følsom/grådlabil efter I droppede prævention? Jeg synes, det er helt skørt med mig for tiden - og helt skævt af cyklus, hvor der ellers godt har kunnet være nogle udsving før. Jeg kan nærmest ikke se TV uden at hikste over et eller andet :rulle:
0
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
ulviforklæder
Kort karma: 9
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 56

Indlægaf ulviforklæder » 21. sep 2017, 14:15

Mi55y skrev:Er der nogen af jer andre, der har oplevet at blive mere følsom/grådlabil efter I droppede prævention? Jeg synes, det er helt skørt med mig for tiden - og helt skævt af cyklus, hvor der ellers godt har kunnet være nogle udsving før. Jeg kan nærmest ikke se TV uden at hikste over et eller andet :rulle:

Kort svar: Ja! Jeg blev helt forskrækket over mig selv og min tiltagende følsomhed :ninja:
2
Yetie
Kort karma: 17
Likede indlæg: 176

Indlægaf Yetie » 21. sep 2017, 18:18

ulviforklæder skrev:
Mi55y skrev:Er der nogen af jer andre, der har oplevet at blive mere følsom/grådlabil efter I droppede prævention? Jeg synes, det er helt skørt med mig for tiden - og helt skævt af cyklus, hvor der ellers godt har kunnet være nogle udsving før. Jeg kan nærmest ikke se TV uden at hikste over et eller andet :rulle:

Kort svar: Ja! Jeg blev helt forskrækket over mig selv og min tiltagende følsomhed :ninja:

Jeg troede det kun var mig. :genert: Der skal virkelig heller ikke ret meget til før jeg kæmper mod tårerne.. Det er virkelig irriterende!!
1

Tilbage til "Graviditet"