Vi der venter på storken!

undercover_mommy
Kort karma: 8
Likede indlæg: 37

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf undercover_mommy » 3. aug 2018, 05:24

Spændende Kakro! Jeg krydser fingre for at mens ikke dukker op!

Her er der også en uges tid til mens men jeg har stadig ikke noget der minder om symptomer. En smule niven i underlivet af og til men ikke noget jeg tillægger nogen betydning. Og træthed - men det er pga varmen.
0
Kakro05
Kort karma: 42
Likede indlæg: 284

Indlægaf Kakro05 » 3. aug 2018, 05:32

Ja, varmen er også hård ved os. Det var dejligt med en nat i nat der føltes nogenlunde kølig.

Nå, men negativ test = så meget alkohol jeg gider i morgen. Nu skal jeg bare prøve hvilken kjole jeg skal pakke. jeg er mega oppustet, så det er ikke sikkert at den kjole jeg havde valgt er den jeg ender i. Det bliver skønt med en voksen aften og en hel nat uden et barn der vækker mig (eller udøver vold i søvne), men jeg kommer også til at savne ham. Jeg plnalægger allerede han holdder fri mandag :lol: :lol: .
0
undercover_mommy

Indlægaf undercover_mommy » 3. aug 2018, 12:02

Nå men øøh... så jeg begyndte at få hovedpine igen og det kunne jeg ikke helt overskue. Så jeg smuttede tidligt fra arbejde, handlede ind og tog hjem. Da jeg kom hjem fik jeg sådan en underlig tanke om at tage en test selvom jeg potentielt kun er 3+4 OG det er fortyndet urin......

.... Men altså. Der er 2 streger på :8: Den ene er sindssygt svær at se og jeg tænker næsten det er indbildning. Eller en skygge streg. Men jeg må teste igen i morgen og så se hvad den siger der!
16
Kakro05

Indlægaf Kakro05 » 3. aug 2018, 13:50

undercover_mommy skrev:Nå men øøh... så jeg begyndte at få hovedpine igen og det kunne jeg ikke helt overskue. Så jeg smuttede tidligt fra arbejde, handlede ind og tog hjem. Da jeg kom hjem fik jeg sådan en underlig tanke om at tage en test selvom jeg potentielt kun er 3+4 OG det er fortyndet urin......

.... Men altså. Der er 2 streger på :8: Den ene er sindssygt svær at se og jeg tænker næsten det er indbildning. Eller en skygge streg. Men jeg må teste igen i morgen og så se hvad den siger der!

Spændende hvad testen viser, men mon ikke du gravid :D . Jeg testede positiv sindsygt tidligt med vores dreng og sent da det var en MA (ikke at jeg tror der er en sammenhæng)..
1
godtnavn
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3743

Indlægaf godtnavn » 3. aug 2018, 17:29

Men kakro er du ikke så kort at testen ville være negativ om du var gravid eller ej? Men håber du får en god fest!

Og undercover, hvor er det fedt :banan:
2
Yetie
Kort karma: 51
Likede indlæg: 544

Indlægaf Yetie » 3. aug 2018, 17:47

undercover_mommy skrev:Nå men øøh... så jeg begyndte at få hovedpine igen og det kunne jeg ikke helt overskue. Så jeg smuttede tidligt fra arbejde, handlede ind og tog hjem. Da jeg kom hjem fik jeg sådan en underlig tanke om at tage en test selvom jeg potentielt kun er 3+4 OG det er fortyndet urin......

Hurra! Hvor er det godt! Forsigtigt tillykke herfra. :blomst:
1
undercover_mommy

Indlægaf undercover_mommy » 3. aug 2018, 20:20

Tak hvor er I søde :kys:

Hovedpinen har hængt ved hele dagen og er bare blevet værre så nu har jeg altså taget 2 Panodiler til at sove på. Er så træt og kæresten står op med vores søn i morgen så jeg kan sove længe. Ikke at jeg tror jeg kan sove alligevel for jeg vil bare op og teste igen :lol:
0
undercover_mommy

Indlægaf undercover_mommy » 4. aug 2018, 18:30

Jeg testede igen i dag og havde håbet på en noget finere test på morgenurin. Men den er stadig meget utydelig :gruble: Ifølge min app er jeg 3+5 I dag og da jeg var gravid med min søn var den lidt tydeligere 3+5. Men det kan jo også være en bio jeg har fanget. Jeg afventer og tester igen i morgen tidlig :)
0
Yetie
Kort karma: 51
Likede indlæg: 544

Indlægaf Yetie » 4. aug 2018, 20:17

undercover_mommy skrev:Jeg testede igen i dag og havde håbet på en noget finere test på morgenurin. Men den er stadig meget utydelig :gruble: Ifølge min app er jeg 3+5 I dag og da jeg var gravid med min søn var den lidt tydeligere 3+5. Men det kan jo også være en bio jeg har fanget. Jeg afventer og tester igen i morgen tidlig :)

I det mindste er den stadig positiv, og at den er utydelig er jo ikke så underligt når du kun er 3+5. Og at det var anderledes sidste gang behøver ikke at betyde noget. :kys: Håber på en mere tydelig test i morgen.
1
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 4. aug 2018, 21:04

undercover_mommy skrev:Jeg testede igen i dag og havde håbet på en noget finere test på morgenurin. Men den er stadig meget utydelig :gruble: Ifølge min app er jeg 3+5 I dag og da jeg var gravid med min søn var den lidt tydeligere 3+5. Men det kan jo også være en bio jeg har fanget. Jeg afventer og tester igen i morgen tidlig :)

Man kan jo ikke sammenligne to graviditeter, og så tidligt tæller hver dag jo, så tager appen fejl kan det jo godt betyde meget for testens tydelighed, altså du har været gravid under 2 uger, så hvis det f.eks. bare er et halvt døgn forkert er det jo en procentvis stor forskel. Jeg tror den er meget finere om et par dage :)

Den graviditet jeg endte med at miste var testen tydeligere end den som gik godt, så jeg har lovet mig selv ikke at tolke alt for meget på test :)
1
undercover_mommy

Indlægaf undercover_mommy » 5. aug 2018, 06:28

I har helt ret :)

Jeg testede igen i dag og den er tydeligere i dag. Så jeg tror jeg vil videre til en terminstråd og så håber jeg at I andre herinde også meget snart står med 2 streger :love:
8
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 433
Likede indlæg: 5189

Indlægaf Zinde » 5. aug 2018, 06:31

undercover_mommy skrev:I har helt ret :)

Jeg testede igen i dag og den er tydeligere i dag. Så jeg tror jeg vil videre til en terminstråd og så håber jeg at I andre herinde også meget snart står med 2 streger :love:

Tillykke!!
1
Mann tracht und Gott lacht
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 5. aug 2018, 20:36

Vi har valgt ikke at prøve i den her måned, altså bare som i at vi undgår sex omrking ægløsning, men vi bruger ikke beskyttelse da vi jo gerne vil have et barn, så bliver jeg gravid er vi jo også glade for det, men kan mærke at det gik mig meget på at skulle starte med så lille et barn. Så det skal lige passe at det så er den her måned jeg bliver gravid :lol:
1
Kakro05

Indlægaf Kakro05 » 6. aug 2018, 11:07

godtnavn skrev:Men kakro er du ikke så kort at testen ville være negativ om du var gravid eller ej? Men håber du får en god fest!

Jo, men jeg testede igen i morges, hvor jeg burde være 3+5 og den er stadig negativ, så jeg tror ikke der er bid, selvom min krop ter sig. Vi har heller ikke knaldet ret meget omkring ægløsning, så det er nok mest sandsynligt at jeg ikke er gravid. Nu er der ihvertfald bestilt nye teste og så må vi se om jeg skal teste igen i weekenden eller om mens kommer automatisk.
Det var faktisk ikke en ret god fest. Alle var sådan ca gravide og jeg ville have haft termin nu her (hvis vi ikke havde mistet). Det gjorde mig ret ked af det. Selvom jeg jo ikke bliver hverken mere eller mindre gravid af at andre er gravide. Jeg tror bare tanken om at vi skulle have haft en baby nu her og frygten for at der sker igen kom op til overfladen.

Tillykke underover :banan: :banan:
1
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 6. aug 2018, 11:10

Kakro05 skrev:
godtnavn skrev:Men kakro er du ikke så kort at testen ville være negativ om du var gravid eller ej? Men håber du får en god fest!

Jo, men jeg testede igen i morges, hvor jeg burde være 3+5 og den er stadig negativ, så jeg tror ikke der er bid, selvom min krop ter sig. Vi har heller ikke knaldet ret meget omkring ægløsning, så det er nok mest sandsynligt at jeg ikke er gravid. Nu er der ihvertfald bestilt nye teste og så må vi se om jeg skal teste igen i weekenden eller om mens kommer automatisk.
Det var faktisk ikke en ret god fest. Alle var sådan ca gravide og jeg ville have haft termin nu her (hvis vi ikke havde mistet). Det gjorde mig ret ked af det. Selvom jeg jo ikke bliver hverken mere eller mindre gravid af at andre er gravide. Jeg tror bare tanken om at vi skulle have haft en baby nu her og frygten for at der sker igen kom op til overfladen.

Tillykke underover :banan: :banan:

Det forstår jeg godt, sådan havde jeg det også selv da vi havde mistet. Men efterfølgende var jeg ret glad for at vores datter ikke er kommet i stedet for det andet barn, i og med at jeg kunne have fået begge børnene da jeg først blev gravid efter jeg skulle have født. Jeg ved ike om det giver mening men det gav mening for mig og gav mig på en måde ro, ved ikke om det lyder skørt?
Den her gang håber jeg det lykkeds i første forsøg, og rigtig gerne om 1½ måned :lol:
1

Tilbage til "Graviditet"