Vi der venter på storken!

godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 1. feb 2016, 10:53

PinkPowerPrincess skrev:Tak for ae'er og søde ord :kys: Der er 6-8 mdr. ventetid.. Så jeg føler ikke rigtig vi prøver at blive gravide mere, men at projektet er blevet sat på standby. Det er hårdt. Derfor kommer jeg nok heller ikke til at være så aktiv herinde før vi skal i gang. Og til den tid regner jeg med at i alle er forsvundet. Men nu hvor terminstråden er blevet en fælles for alle, så ses vi nok derover senere på året :)
:preggo2: :preggo1: Til jer alle sammen!


Hvor frustrerende, men glæder mig til at se dig i terminstråden til efteråret :)
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 1. feb 2016, 10:55

Æv PPP, kommer til at savne dig :kys:
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 1. feb 2016, 10:55

Jeg var til scanning, alt så ud som det skulle :banan: Så nu har jeg set den ægblære der bliver til vores barn :P Er også første gang i 4 måneder hvor jeg ikke har pletblødt i en hel uge, så måske hjalp det at true kroppen med undersøgelser, det lader i hvert fald til at den har taget sig sammen og jeg får ægløsning om et par dage :D
5
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 1. feb 2016, 11:06

PinkPowerPrincess skrev:Tak for ae'er og søde ord :kys: Der er 6-8 mdr. ventetid.. Så jeg føler ikke rigtig vi prøver at blive gravide mere, men at projektet er blevet sat på standby. Det er hårdt. Derfor kommer jeg nok heller ikke til at være så aktiv herinde før vi skal i gang. Og til den tid regner jeg med at i alle er forsvundet. Men nu hvor terminstråden er blevet en fælles for alle, så ses vi nok derover senere på året :)
:preggo2: :preggo1: Til jer alle sammen!



Øøøøv PPP, du vil blive savnet :kys:

Forhåbentlig er en god del af os videre (allerhelst alle), når du kommer retur :kryds: Men håber, vi når at ses i terminstråden!

Kan virkelig godt forstå, det er pissefrusterende at skulle vente så længe, men håber, du trods alt kan se det som en eller anden form for skridt i den rigtige retning :)

Kæmpe stort held og lykke og god vind uanset hvad.

(Ooog, du er jo altid velkommen, hvis du får lyst til at kigge forbi)
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 1. feb 2016, 11:07

godtnavn skrev:Jeg var til scanning, alt så ud som det skulle :banan: Så nu har jeg set den ægblære der bliver til vores barn :P Er også første gang i 4 måneder hvor jeg ikke har pletblødt i en hel uge, så måske hjalp det at true kroppen med undersøgelser, det lader i hvert fald til at den har taget sig sammen og jeg får ægløsning om et par dage :D


Sååådan! Hvor dejligt :D

Håber, det er æggET, du har kigget ind til, og krydser fingre.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 1. feb 2016, 11:09

Har lige fundet ud af, at jeg ifølge min app (som plejer at ramme rigtigt) først skal have mens på søndag... troede egentlig, det var lørdag, så ventehelvedet er udskudt en dag :skeptisk:

(Utroligt som man ikke kan kvæle håbet, selvom man virkelig ikke tror, der er noget :lol: )
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Little_Woman » 1. feb 2016, 12:01

Blodprøven gav et negativt resultat, som forventet.

Jeg trækker mig fra at deltage aktivt i tråden her; det er for svært at have yderligere fokus på projektet, nu det virkelig trækker i langdrag for mig, med endnu et ivf-forsøg. Jeg klør på, men under radaren - til jeg ikke kan holde mig væk længere.

Held og lykke til jer alle!
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 1. feb 2016, 13:33

Øv dag på job - Guuud, hvor jeg dog håber, jeg snart bliver gravid, så jeg kan komme på barsel :genert:

One of those days...
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf achillaxedprune » 1. feb 2016, 16:32

Nå, men så lidt positivt herfra. :)

Ud af de 7 delte æg, var der her på 5. dagen kun 2 tilbage... 1 superæg, der scorede max point, og 1 lidt mindre godt æg. Faktisk så dårligt, at de sagde de ikke engang ville fryse det ned. :(

Efter en masse overvejelser og rutsjebane-følelser, kunne jeg mærke, at jeg ville have begge de 2 små æg fik en chance... Jeg kunne slet ikke holde tanken ud om, at 1 æg bare blev smidt ud, fordi der var et andet, som var meget bedre. Det ikke-så-gode-æg var dog stadig af en sådan kvalitet, at de ville have sat det op, hvis det ikke var for primoægget.

Anyway... Mens vi venter og skal ind og få talt med lægen bliver jeg mere og mere nervøs. Og da så min mand - i forsøget på at gøre mig glad - siger "Og tænk....vores børn er lige derinde" (vi sad foran laberatoriet), så begyndte jeg at græde... Meget. For JA, det var vores børn. Ikke kun et, og det ikke-så-gode ville de bare smide ud. :trist:

Da vi satte os ind foran lægen, græd jeg allerede, og der skulle virkelig kæmpes for at få lov til at få sat begge æg op... Men det lykkedes efter en længere diskussion med lægen. Og da det lykkedes græd jeg endnu mere - denne gang glædestårer. Og min mand - der aldrig græder! - græd også. Og så sad vi der og græd og holdte om hinanden og kyssede... Mens sygeplejesken hentede begge vores æg.

...og nu græder jeg igen af at skrive det. Snøft.

Jeg ER så glad og lykkelig lige nu. Så har mindst et æg bare at sætte sig fast! :kryds:
4
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 1. feb 2016, 16:51

Jeg pletbløder så stadig :rulle:

Øv at så mange får nedslående svar/mens.

PPP sikke en lang ventetid. Skal jeg slette dig på forsiden eller evt. sætte dig på standby?

LW sikke noget hø. Øv :ae: Er ked af du forlader os når det er uden to streger. Vil du slettes fra forsiden?

Godtnavn dejligt med sådan en fin ægblære baby to be. :)
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 1. feb 2016, 18:00

Kommer også til at savne jer, og vil selvfølgelig heppe på jer! Vi har fundet ud af at Hillerød har kortere ventetid. Vidst 4-6 mdr. (men ringer lige i morgen for at få det bekræftet) Så vi overvejer at tage derop, selvom der er langt, for at ventetiden ikke skal være uudholdelig lang. Så måske er jeg tilbage igen allerede om 4 mdr. :kryds: :)

Bøtte: Ja du må gerne sætte my standby, Og/eller skrive i kommentaren nederst at vi venter på at starte i ICSI pga. stærkt nedsat sædkvalitet. Har ikke lyst til at blive helt slettet, det kan være jeg byder ind engang i mellem, det vil bare ikke være i nærheden af så ofte som det plejer.
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf achillaxedprune » 1. feb 2016, 18:37

PinkPowerPrincess skrev:Kommer også til at savne jer, og vil selvfølgelig heppe på jer! Vi har fundet ud af at Hillerød har kortere ventetid. Vidst 4-6 mdr. (men ringer lige i morgen for at få det bekræftet) Så vi overvejer at tage derop, selvom der er langt, for at ventetiden ikke skal være uudholdelig lang. Så måske er jeg tilbage igen allerede om 4 mdr. :kryds: :)

Bøtte: Ja du må gerne sætte my standby, Og/eller skrive i kommentaren nederst at vi venter på at starte i ICSI pga. stærkt nedsat sædkvalitet. Har ikke lyst til at blive helt slettet, det kan være jeg byder ind engang i mellem, det vil bare ikke være i nærheden af så ofte som det plejer.


Vi er i behandling på Hillerød, hvor selve ægudtagningen og -oplægningen sker på Rigshospitalet. Men da vi undersøgte det var Roskilde det hospital med lavest ventetid... 8 uger mener jeg (men det var også til normal behandling og ikke ICSI til at starte med).

Held og lykke med det!
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Little_Woman » 1. feb 2016, 18:37

Nej, bøtte, det er helt fint at jeg bliver stående. Jeg kan bare mærke at jeg hverken magter at dele min egen kamp eller at følge med/kommentere på jeres andres. Det er simpelthen for hårdt, når alt i min hjerne i forvejen drejer sig om fertilitetsbehandling.
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 1. feb 2016, 18:42

Dejligt at høre, I bliver her i ånden på forsiden :)
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf achillaxedprune » 1. feb 2016, 18:43

Little_Woman skrev:Nej, bøtte, det er helt fint at jeg bliver stående. Jeg kan bare mærke at jeg hverken magter at dele min egen kamp eller at følge med/kommentere på jeres andres. Det er simpelthen for hårdt, når alt i min hjerne i forvejen drejer sig om fertilitetsbehandling.


Jeg kan sagtens forstå det.. Det er vildt hårdt sådan et forløb. Jeg ville ikke kunne klare at med i sådan en tråd her for længe.

Rigtig meget held og lykke til dig... Håber snart der er gevinst for dig. :)
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Graviditet"