Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3719
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11260

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Danseprinsesse » 19. jul 2016, 19:06

Nuttede-Nuser skrev:
Danseprinsesse skrev:Er der nogen, der har oprettet en "mødregruppe"-tråd? Ellers kan jeg godt gøre det. :)


Tror ikke der er oprettet n mig tråd, du må meget gerne gøre det, hvis du har lyst. Håber det går frem ad med dig. Vi har været hjemme et par dage nu, og det går overordnet set rigtig fint, og endnu bedre da jeg i nat fandt ud af at han var så urolig fordi han gerne vil svøbes og pakkes ind. Jeg har dog slæbt en forkølelse og mulig lungebetændelse med hjem fra sygehuset, hvilket ikke lige var planen.


Ej, noget møg - rigtig god bedring. :ae:

Ja, det er godt at være hjemme. Selvom jeg har tudet nærmest non-stop siden vi trådte indenfor. :genert:

Jeg synes virkelig det er slemt med smerter i dag, så jeg skal have fat i lægen i morgen mhp. smertestillende.

Opretter en tråd, så kan vi tage alle baby-bekymringerne der. :)
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3719
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11260

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Danseprinsesse » 19. jul 2016, 19:10

Bøtte skrev:Hans timing er da ikke så god, DP :lol:


Jeg satser på at nå at lave til fryseren denne gang, det nåede jeg ikke sidst, men ville gerne have haft noget nemt.

Måske jeg skal starte 6 uger før termin så jeg er sikker på at nå det. :-D


Han er sindssyg. Hvordan skulle vi også kunne lave flere - han skal ikke i nærheden af mit underliv de næste 10 år. :nej:

Det synes jeg, du skal gøre. Om ikke andet så fordi, du sikkert går over tid, hvis du er klar lang tid før. ;)
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12121

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf achillaxedprune » 19. jul 2016, 19:29

godtnavn skrev:Hvor er bh'en fra? Jeg har måtte erkende at mine bh'er er for små nu :rulle: Jeg er kun 6+2 har tabt mig siden jeg blev gravid, men mine bryster er fandme vokset meget! Er blevet træt af at have "4 bryster" og modsat dig synes jeg prisen er fin (nok fordi jeg altid ender deroppe alligevel med mine "normale" bryster som er g-h normalt).


Den er fra Change. :) men så vidt jeg kunne se på deres hjemmeside, så var H den største størrelse. Jeg vil helt klart anbefale dig at tage ned i en butik og prøve.

Men hold da op... Sikke et brystparti du må rende rundt med. :-p
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 19. jul 2016, 19:29

Danseprinsesse skrev:
Bøtte skrev:Hans timing er da ikke så god, DP :lol:


Jeg satser på at nå at lave til fryseren denne gang, det nåede jeg ikke sidst, men ville gerne have haft noget nemt.

Måske jeg skal starte 6 uger før termin så jeg er sikker på at nå det. :-D


Han er sindssyg. Hvordan skulle vi også kunne lave flere - han skal ikke i nærheden af mit underliv de næste 10 år. :nej:

Det synes jeg, du skal gøre. Om ikke andet så fordi, du sikkert går over tid, hvis du er klar lang tid før. ;)

Jeg vil helst ikke gå over tid. Så bliver det for tæt på S fødselsdag. Men har indstillet mig på at sådan bliver det nok denne gang, det kunne lige passe :lol:
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12121

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf achillaxedprune » 19. jul 2016, 19:31

godtnavn skrev:Jeg er hjemme fra Sverige, har shoppet lidt børnetøj og legetøj :genert: Og hele 4 kjoler med plads til stor mave (de hænger løst under brystet så sidder godt fra nu og et godt stykke gennem graviditeten, men selvfølgelig ikke hele vejen) og en masse andet tøj.

Synes dog det fineste er babytøjet :lun: Har blandt andet købt en natdragt-ting med luftballoner med elefanter under :D


Jeg har fået den vildeste respekt for folk der er gravide, har børn og arbejder, jeg synes det var hårdt at komme med toget hjem :lol: Jeg er så træt hele tiden, og får konstant kvalme, forstår slet ikke hvordan folk klarer noget der er vildere end en togtur :lol:


Nøj, den lyder sød den natdragt! :dåne:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12121

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf achillaxedprune » 19. jul 2016, 19:35

godtnavn skrev:Jeg laver til fryseren her før jeg starter i skole, og håber jeg også har overskud til det den halvanden måned jeg har barsel før fødsel (barslen skal jo følge semestrene derfor lang barsel inden), jeg er vegetar så nok lidt andre retter jeg laver, men har planer om at lave spinatlasagner (man kan jo lave kød-lasagner) chili sin carne, kikærtepandekager (så skal der bare skæres grønt så er der aftensmad), hjemmelavede forårsruller (det er lidt krævende men er de eneste forårsruller jeg gider at spise) gulerodsboller, grove boller og madtærter.


Jeg mener ikke, at man må varme spinat op flere gange... Men jeg kan se, at det måske er en røver? http://illvid.dk/teknologi/foedevarer/m ... lere-gange

Ja, måske man godt må så. :)
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf godtnavn » 19. jul 2016, 20:02

achillaxedprune skrev:
godtnavn skrev:Hvor er bh'en fra? Jeg har måtte erkende at mine bh'er er for små nu :rulle: Jeg er kun 6+2 har tabt mig siden jeg blev gravid, men mine bryster er fandme vokset meget! Er blevet træt af at have "4 bryster" og modsat dig synes jeg prisen er fin (nok fordi jeg altid ender deroppe alligevel med mine "normale" bryster som er g-h normalt).


Den er fra Change. :) men så vidt jeg kunne se på deres hjemmeside, så var H den største størrelse. Jeg vil helt klart anbefale dig at tage ned i en butik og prøve.

Men hold da op... Sikke et brystparti du må rende rundt med. :-p


Perfekt, change bruger jeg "kun" g i normalt, så deres h passer nok nu :) Jeg bruger for det meste g men nogle mærker skal jeg op i h, synes ikke mine bryster ser så voldsomme ud, men frygter lidt hvor store de bliver når de bliver fulde af mælk :genert:
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3719
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11260

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Danseprinsesse » 19. jul 2016, 20:03

achillaxedprune skrev:
godtnavn skrev:Hvor er bh'en fra? Jeg har måtte erkende at mine bh'er er for små nu :rulle: Jeg er kun 6+2 har tabt mig siden jeg blev gravid, men mine bryster er fandme vokset meget! Er blevet træt af at have "4 bryster" og modsat dig synes jeg prisen er fin (nok fordi jeg altid ender deroppe alligevel med mine "normale" bryster som er g-h normalt).


Den er fra Change. :) men så vidt jeg kunne se på deres hjemmeside, så var H den største størrelse. Jeg vil helt klart anbefale dig at tage ned i en butik og prøve.

Men hold da op... Sikke et brystparti du må rende rundt med. :-p


Jeg har samme amme-BH, som den du har købt Ax. Den fåes i hvert op til K-skål, for det har jeg. :genert:
2
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3719
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11260

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Danseprinsesse » 19. jul 2016, 20:07

1
primle
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 16. aug 2015, 13:51
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2235

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf primle » 19. jul 2016, 20:10

godtnavn skrev:Jeg laver til fryseren her før jeg starter i skole, og håber jeg også har overskud til det den halvanden måned jeg har barsel før fødsel (barslen skal jo følge semestrene derfor lang barsel inden), jeg er vegetar så nok lidt andre retter jeg laver, men har planer om at lave spinatlasagner (man kan jo lave kød-lasagner) chili sin carne, kikærtepandekager (så skal der bare skæres grønt så er der aftensmad), hjemmelavede forårsruller (det er lidt krævende men er de eneste forårsruller jeg gider at spise) gulerodsboller, grove boller og madtærter.


Det var tidligt, du vil begynde at lave mad til fryseren. Her var det nok spist igen, hvis det skulle ligge der så længe :blush:

Sidst lavede jeg en del til fryseren. Denne gang bliver det vist ikke rigtig til noget. Måske min søde svigermor kommer med et bidrag. Det gør hun tit :)
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 19. jul 2016, 20:13

Danseprinsesse skrev:
achillaxedprune skrev:
godtnavn skrev:Hvor er bh'en fra? Jeg har måtte erkende at mine bh'er er for små nu :rulle: Jeg er kun 6+2 har tabt mig siden jeg blev gravid, men mine bryster er fandme vokset meget! Er blevet træt af at have "4 bryster" og modsat dig synes jeg prisen er fin (nok fordi jeg altid ender deroppe alligevel med mine "normale" bryster som er g-h normalt).


Den er fra Change. :) men så vidt jeg kunne se på deres hjemmeside, så var H den største størrelse. Jeg vil helt klart anbefale dig at tage ned i en butik og prøve.

Men hold da op... Sikke et brystparti du må rende rundt med. :-p


Jeg har samme amme-BH, som den du har købt Ax. Den fåes i hvert op til K-skål, for det har jeg. :genert:


Det lyder godt. :-D

Jeg er på vej ud af min H nu :genert: (har ellers passet tre af mine største bh'er indtil nu) og frygter lidt hvor jeg ender, men så er der da lidt at give af.
Og Change er bare det eneste mærke der sidder godt på mig og som er tilgængeligt her i byen.
1
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3719
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11260

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Danseprinsesse » 19. jul 2016, 20:25

^ jeg er også glad for Change, er normalt en G-skål hos dem. :)
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 19. jul 2016, 20:28

Jeg gik fra E til H efter sidste graviditet - satser på det ikke går så vildt til denne gang :tie:
0
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf godtnavn » 19. jul 2016, 20:31

primle skrev:
godtnavn skrev:Jeg laver til fryseren her før jeg starter i skole, og håber jeg også har overskud til det den halvanden måned jeg har barsel før fødsel (barslen skal jo følge semestrene derfor lang barsel inden), jeg er vegetar så nok lidt andre retter jeg laver, men har planer om at lave spinatlasagner (man kan jo lave kød-lasagner) chili sin carne, kikærtepandekager (så skal der bare skæres grønt så er der aftensmad), hjemmelavede forårsruller (det er lidt krævende men er de eneste forårsruller jeg gider at spise) gulerodsboller, grove boller og madtærter.


Det var tidligt, du vil begynde at lave mad til fryseren. Her var det nok spist igen, hvis det skulle ligge der så længe :blush:

Sidst lavede jeg en del til fryseren. Denne gang bliver det vist ikke rigtig til noget. Måske min søde svigermor kommer med et bidrag. Det gør hun tit :)


Er mere fordi laver jeg f.eks. en kæmpe portion gryderet skal der hakkes flere kg grøntsager, så kan ikke overskue at lave store portioner mange dage i træk, så tænker at en gang om ugen nok er mest realistisk, og så kan jeg nå 6 retter :)

Lavede for to uger siden en kæmpe portion chili sin carne, vi fik vidst en 10-15 poser til fryseren med mad til 2 personer. Desværre kom kæresten en dag i sidste uge sent hjem og jeg havde småkvalme og kunne intet overskue, jeg havde virkelig ikke lyst til bønnerne, men det var det han kunne overskue, spiste det alligevel og siden har jeg fået kvalme bare ved at tænke på den ret :rulle: Håber snart det vender, det er normalt en af mine livretter og det er sundt og nemt (når nu det er lavet) det er virkelig fjollet at jeg nu synes det er decideret ulækkert.
0
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf godtnavn » 19. jul 2016, 20:36

Bh'en koster "sølle" 405 når man er club change medlem, jeg skal i change! Selvom jeg føler mig lidt fjollet at købe en ammebh, men sidder den godt og er "billig" så kan den jo sagtens bruges et par måneder (til jeg vokser ud af den også) selvom jeg ikke skal amme før om en 8 måneder.
0

Tilbage til "Graviditet"