Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lull » 22. feb 2017, 15:35

Ficus skrev:Tænker det er helt normalt, men er der andre der er SINDSSYGT tørstige? Har allerede drukket 3 liter forskellige væsker i dag :stoned: Så oveni at jeg stadig er tørstig, så skal jeg tisse virkelig tit. Det har totalt overtaget min sult og føler mig helt dehydreret(og det er jeg på ingen måde, er jeg ret sikker på)


Ja! Og selv efter det punkt hvor jeg tænker at kommer der mere i maven eksploderer den...
Overvejer om isterninger er vejen frem. :gruble:
1
03.05.2017 :lun:
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Ficus » 22. feb 2017, 15:56

Lull skrev:
Ficus skrev:Tænker det er helt normalt, men er der andre der er SINDSSYGT tørstige? Har allerede drukket 3 liter forskellige væsker i dag :stoned: Så oveni at jeg stadig er tørstig, så skal jeg tisse virkelig tit. Det har totalt overtaget min sult og føler mig helt dehydreret(og det er jeg på ingen måde, er jeg ret sikker på)


Ja! Og selv efter det punkt hvor jeg tænker at kommer der mere i maven eksploderer den...
Overvejer om isterninger er vejen frem. :gruble:


Altså tænker du at spise/sutte på isterninger? :genert:
- Har jeg da vidst nok set i amr. serier brugt under fødslen :gruble:

Eller bare til at gøre drikkevarerne ekstra kolde? :-D


Er nu oppe på 4,5 liter i dag. Langt mere end hvad jeg vil skyde en gennemsnitlig dag i mit liv til at være.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6643
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18791

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Æble » 22. feb 2017, 16:02

Jeg er med på tørstig holdet. Vågner om natten fordi jeg er tørstig og drikker ca en halv liter hver nat. Og det er lissom om at det ikke rigtig hjælper at drikke, er bare tør i munden og tørstig hele tiden.
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Ficus » 22. feb 2017, 16:24

Jep det gør jeg også, altså vågner om natten.
I nat drak jeg næsten en hel liter appelsinjuice og en halv liter vand, over måske 3-4 gange. Var så oppe for at tisse yderligere 3 gange :træt2: :træt2:
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lull » 22. feb 2017, 17:11

Ficus skrev:
Lull skrev:
Ficus skrev:Tænker det er helt normalt, men er der andre der er SINDSSYGT tørstige? Har allerede drukket 3 liter forskellige væsker i dag :stoned: Så oveni at jeg stadig er tørstig, så skal jeg tisse virkelig tit. Det har totalt overtaget min sult og føler mig helt dehydreret(og det er jeg på ingen måde, er jeg ret sikker på)


Ja! Og selv efter det punkt hvor jeg tænker at kommer der mere i maven eksploderer den...
Overvejer om isterninger er vejen frem. :gruble:


Altså tænker du at spise/sutte på isterninger? :genert:
- Har jeg da vidst nok set i amr. serier brugt under fødslen :gruble:

Eller bare til at gøre drikkevarerne ekstra kolde? :-D


Er nu oppe på 4,5 liter i dag. Langt mere end hvad jeg vil skyde en gennemsnitlig dag i mit liv til at være.



Spise/sutte på dem ;)
1
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lull » 22. feb 2017, 17:13

Ficus skrev:Jep det gør jeg også, altså vågner om natten.
I nat drak jeg næsten en hel liter appelsinjuice og en halv liter vand, over måske 3-4 gange. Var så oppe for at tisse yderligere 3 gange :træt2: :træt2:


Imponerende at du kan drikke så meget appelsinjuice - jeg har nærmest halsbrand i 24 timer efter bare et lille glas.

Jeg har indtil videre i dag drukket 1,5 liter icetea og 1,5-2 liter vand.
Har til gengæld ikke rigtigt kunne holde noget fast føde i mig
0
03.05.2017 :lun:
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Ficus » 22. feb 2017, 17:30

^ får mega halsbrand hvis det er fra koncentrat. Har egentlig aldrig tænkt over før, at der skulle være en forskel.

Nu er jeg så til gengæld blevet afhængig af den friskpressede.... farvel penge :wave:
0
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf godtnavn » 22. feb 2017, 17:55

Jeg begyndte at græde fordi grønthandleren har udsolgt af samosa og det er det eneste jeg har lyst til :whine: Og selvfølgelig en bestemt type samosa som jeg kun kender fra netop den grønthandler, de normale er kedelige og slet ikke hvad jeg har lyst til. Køkkenet skal have en gang maling i aften, så kan ikke en gang bare selv lave samosa. Jeg har stor stor madkrise lige nu.


Jeg drak sindssyg meget juice tidligere i graviditeten, og gør det af og til stadig, meget uforklarligt påvirker det ikke min halsbrand, men har en fornemmelse af at halsbranden primært kommer ved for meget mad/væske frem for hvad det er. Og der skal desværre ikke meget til, ½ liter vand på for kort tid giver halsbrand, så jeg er konstant tørstig men tør ikke drikke for meget, så kører små slurke løbende.
0
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Shmartiesh » 22. feb 2017, 17:57

Spændende om der snart sker noget godtnavn :lun:

Jeg fik ellers noget af en forskrækkelse i mandag. Opdagede noget frisk blod da jeg var på toilet og havde ret ondt i lænden. Havde allerede forestillinger i mit hovede om hvordan jeg dog skulle fortælle familie og venner at det gik galt :(
Men det gik hurtigt over og blev gammelt blod og der kom aldrig særlig meget. Vi ringede til vagtlægen som mente at hvis der var noget galt skulle smerterne sidde mere foran på maven og ikke bare i lænden. Så vi skulle se tiden an og ellers ringe til min egen læge dagen efter hvis det fortsatte og jeg var utryg.

Smerterne forsvandt så igen og der kom kun gammelt blod. Ringede til lægen i går og de mente heller ikke der var noget at være nervøs for. Og der har ikke rigtig været noget i dag. Og heller ikke smerter. Så nu er jeg spændt på NF på mandag.
0
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf AgentPixie » 22. feb 2017, 18:24

Jeg har de sidste par uger også været tørstig hele tiden. Som Ficus, er jeg også på appelsinjuice vognen, tror jeg presser 1kg appelsiner om dagen :lol: måske jeg skulle købe en elektrisk citruspresser :gruble:

Anw, min mundtørhed er crazy om morgenen. Føler lidt Min tunge og svælg er på vej til at revne :ad!:
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf AgentPixie » 22. feb 2017, 18:26

Shmartiesh skrev:Spændende om der snart sker noget godtnavn :lun:

Jeg fik ellers noget af en forskrækkelse i mandag. Opdagede noget frisk blod da jeg var på toilet og havde ret ondt i lænden. Havde allerede forestillinger i mit hovede om hvordan jeg dog skulle fortælle familie og venner at det gik galt :(
Men det gik hurtigt over og blev gammelt blod og der kom aldrig særlig meget. Vi ringede til vagtlægen som mente at hvis der var noget galt skulle smerterne sidde mere foran på maven og ikke bare i lænden. Så vi skulle se tiden an og ellers ringe til min egen læge dagen efter hvis det fortsatte og jeg var utryg.

Smerterne forsvandt så igen og der kom kun gammelt blod. Ringede til lægen i går og de mente heller ikke der var noget at være nervøs for. Og der har ikke rigtig været noget i dag. Og heller ikke smerter. Så nu er jeg spændt på NF på mandag.

Jeg har nu ellers læst, at smerterne netop kan sidde i lænden? Men de skal vist også sidde foran.
Tror nu også din lille spire har det fint, det var jo gammelt blod & Du har det fint nu :) Vildt at du allerede skal til nf, det bliver spændende!
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf AgentPixie » 22. feb 2017, 18:28

Er der egentlig ikke noget med, at vi har en vegetar mere her i tråden?
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

34+5

Indlægaf Sustentaculum » 22. feb 2017, 18:29

Hej :)

Jeg melder mig lidt sent på banen, jeg har fuldt med længe, men har ikke rigtig haft modet til at springe ud. Jeg ved heller ikke hvor meget det bliver til. Men. Jeg er 34 + 5, har en pige fra '11, har 3 vagter tilbage, før jeg går på barsel, og jeg glææææder mig.

Jeg er lige som jer andre helt absurd tørstig. Det er først kommet her inden for den sidste uge. Jeg drikker generelt aldrig nok, måske kan jeg komme op på en liter - hvis man tæller kaffe med. Men i øjeblikket drikker jeg minimum 3 liter + en liter til aftensmaden. Jeg aner ikke hvor alt det vand forsvinder hen. Jeg synes stadig det ser ud på min urin som om jeg mangler væske. But. What do i know. Jeg drikker bare! :D
1
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf godtnavn » 22. feb 2017, 18:34

AgentPixie skrev:Er der egentlig ikke noget med, at vi har en vegetar mere her i tråden?


Både PPP og jeg er vegetarer så vidt jeg ved :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf MyGirl » 22. feb 2017, 18:36

Shmartiesh skrev:Spændende om der snart sker noget godtnavn :lun:

Jeg fik ellers noget af en forskrækkelse i mandag. Opdagede noget frisk blod da jeg var på toilet og havde ret ondt i lænden. Havde allerede forestillinger i mit hovede om hvordan jeg dog skulle fortælle familie og venner at det gik galt :(
Men det gik hurtigt over og blev gammelt blod og der kom aldrig særlig meget. Vi ringede til vagtlægen som mente at hvis der var noget galt skulle smerterne sidde mere foran på maven og ikke bare i lænden. Så vi skulle se tiden an og ellers ringe til min egen læge dagen efter hvis det fortsatte og jeg var utryg.

Smerterne forsvandt så igen og der kom kun gammelt blod. Ringede til lægen i går og de mente heller ikke der var noget at være nervøs for. Og der har ikke rigtig været noget i dag. Og heller ikke smerter. Så nu er jeg spændt på NF på mandag.


Åh, det lyder ikke rart :(

Går selv stadig og tjekker for blod konstant, og ville godt nok også blive forskrækket, hvis det pludselig kom. Men dejligt at høre, det ikke udviklede sig! Er sikker på, at alt er ok, og krydser fingre for mandag :)
0

Tilbage til "Graviditet"