Terminstråd - alle er velkomne :)

Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Dr_bp » 25. jan 2016, 20:44

primle skrev:
Dr_bp skrev:Jeg er stor som en hval allerede. Og jeg synes faktisk også jeg er en smule besværet af det. Kan ikke ligge på ryggen, har halsbrand, kan ikke holde ud at ungerne kravler på mig og sådan. Det skal nok blive nogle strenge måneder :D


Ja, selvom du er lysår foran mig, er der jo lang tid til maj, når man har det sådan :genert:


Haha, ja! Men derfor må den nu gerne lade vente på sig. Manden og jeg er enige om at det er sidste gang, så jeg forsøger at nyde det hele :)
Forleden sagde min mand 'Hey, kan du huske hvor ondt sidste fødsel gjorde? Du var slet ikke til at komme i kontakt med'. Altså ti da stille menneske! Det husker jeg med al tydelighed :panik:
1
primle
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 16. aug 2015, 13:51
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2235

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf primle » 25. jan 2016, 20:49

Dr_bp skrev:
primle skrev:
Dr_bp skrev:Jeg er stor som en hval allerede. Og jeg synes faktisk også jeg er en smule besværet af det. Kan ikke ligge på ryggen, har halsbrand, kan ikke holde ud at ungerne kravler på mig og sådan. Det skal nok blive nogle strenge måneder :D


Ja, selvom du er lysår foran mig, er der jo lang tid til maj, når man har det sådan :genert:


Haha, ja! Men derfor må den nu gerne lade vente på sig. Manden og jeg er enige om at det er sidste gang, så jeg forsøger at nyde det hele :)
Forleden sagde min mand 'Hey, kan du huske hvor ondt sidste fødsel gjorde? Du var slet ikke til at komme i kontakt med'. Altså ti da stille menneske! Det husker jeg med al tydelighed :panik:


Noooo :tie: Nogle ting skal der bare ties om. Og det er jo ikke fordi man kan slippe udenom :D
0
primle
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 16. aug 2015, 13:51
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2235

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf primle » 25. jan 2016, 20:51

Altså jeg synes også virkelig det gjorde ondt. Men jeg glæder mig til at prøve det igen. Jeg følte mig virkelig sej bagefter :blush:
0
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Dr_bp » 25. jan 2016, 20:52

primle skrev:
Dr_bp skrev:
primle skrev:
Dr_bp skrev:Jeg er stor som en hval allerede. Og jeg synes faktisk også jeg er en smule besværet af det. Kan ikke ligge på ryggen, har halsbrand, kan ikke holde ud at ungerne kravler på mig og sådan. Det skal nok blive nogle strenge måneder :D


Ja, selvom du er lysår foran mig, er der jo lang tid til maj, når man har det sådan :genert:


Haha, ja! Men derfor må den nu gerne lade vente på sig. Manden og jeg er enige om at det er sidste gang, så jeg forsøger at nyde det hele :)
Forleden sagde min mand 'Hey, kan du huske hvor ondt sidste fødsel gjorde? Du var slet ikke til at komme i kontakt med'. Altså ti da stille menneske! Det husker jeg med al tydelighed :panik:


Noooo :tie: Nogle ting skal der bare ties om. Og det er jo ikke fordi man kan slippe udenom :D

Præcis! Mine andre fødsler er nu gået godt, så jeg frygter det ikke. Jeg har bare ikke glemt hvor rockerondt det gør. ...-I tissekonen :blush:
0
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Dr_bp » 25. jan 2016, 20:54

primle skrev:Altså jeg synes også virkelig det gjorde ondt. Men jeg glæder mig til at prøve det igen. Jeg følte mig virkelig sej bagefter :blush:

Hahahaha, det gjorde jeg også! Efter nummer 1 highfivede jeg JM fordi (jeg selv synes) jeg var så sej! Ved nr 2 var jeg så kålhøne at jeg insisterede på at filme noget af det :gisp: (har vi ikke en facepalm-smiley?)
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Danseprinsesse » 25. jan 2016, 21:58

Det er lidt ambivalent for mig at deltage i denne tråd, men jeg tror det vil godt for mig at forsøge at gøre nogle "normale" graviditetsting. Så jeg håber terminstråden kan rumme en gravid, der lige nu ikke er ret glad - men virkelig håber på at føle det samme, som I andre på et tidspunkt. Ellers må I sige til.

Navn: Danseprinsesse
Alder: 33
Beskæftigelse: Elev
Mands alder: 47
Bor: Jylland
Prøvet siden: Oktober 2015
Testet positiv: Starten af november 2015
Termin: 12. juli
Andre børn: Nej
Vide kønnet: Det tror jeg
NF-dato: 14. januar
MD-dato: 16. februar
Første lægebesøg: December
Første jm-konsultation:
0
primle
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 16. aug 2015, 13:51
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2235

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf primle » 26. jan 2016, 07:01

Danseprinsesse skrev:Det er lidt ambivalent for mig at deltage i denne tråd, men jeg tror det vil godt for mig at forsøge at gøre nogle "normale" graviditetsting. Så jeg håber terminstråden kan rumme en gravid, der lige nu ikke er ret glad - men virkelig håber på at føle det samme, som I andre på et tidspunkt. Ellers må I sige til.

Navn: Danseprinsesse
Alder: 33
Beskæftigelse: Elev
Mands alder: 47
Bor: Jylland
Prøvet siden: Oktober 2015
Testet positiv: Starten af november 2015
Termin: 12. juli
Andre børn: Nej
Vide kønnet: Det tror jeg
NF-dato: 14. januar
MD-dato: 16. februar
Første lægebesøg: December
Første jm-konsultation:


Velkommen :kys: Der skal være plads til både det sure og det søde i sådan en tråd her :)
0
Brugeravatar
Mittemis
Indlæg: 133
Tilmeldt: 4. jan 2016, 07:20
Kort karma: 27
Likede indlæg: 95

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Mittemis » 26. jan 2016, 07:34

Navn: Mittemis (Tania)
Alder: 31
Beskæftigelse: Forskningslaborant
Mands alder: 30
Bor: Århus C
Fødested: Skejby
Prøvet siden: Prøvede ikke. Det skete bare
Testet positiv: start november
Termin: 21. juli
Andre børn: Eskild fra april '14
Vide kønnet: ja til MD håber jeg. (men er nærmest sikker på at det er en dreng igen)
NF-dato: 14. Januar
MD-dato: 4. Marts
Første lægebesøg: 22. December
Første jm-konsultation: 10. Februar

Jeg vil også gerne være med herinde. Det er så hyggeligt med nogen at følges med.

Alt er umiddelbart gået nemt indtil nu i min graviditet. Jeg har ingen symptomer, og glemmer hele tiden at jeg er gravid. Det er slet ikke ligesom første gang hvor det fyldte hovedet 24/7. Men nu er maven så småt ved at vokse, og håber snart at mærke liv, så stopper jeg nok med hele tiden at tvivle på om det er noget jeg bilder mig ind :D
1
primle
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 16. aug 2015, 13:51
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2235

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf primle » 26. jan 2016, 08:05

Mittemis skrev:Navn: Mittemis (Tania)
Alder: 31
Beskæftigelse: Forskningslaborant
Mands alder: 30
Bor: Århus C
Fødested: Skejby
Prøvet siden: Prøvede ikke. Det skete bare
Testet positiv: start november
Termin: 21. juli
Andre børn: Eskild fra april '14
Vide kønnet: ja til MD håber jeg. (men er nærmest sikker på at det er en dreng igen)
NF-dato: 14. Januar
MD-dato: 4. Marts
Første lægebesøg: 22. December
Første jm-konsultation: 10. Februar

Jeg vil også gerne være med herinde. Det er så hyggeligt med nogen at følges med.

Alt er umiddelbart gået nemt indtil nu i min graviditet. Jeg har ingen symptomer, og glemmer hele tiden at jeg er gravid. Det er slet ikke ligesom første gang hvor det fyldte hovedet 24/7. Men nu er maven så småt ved at vokse, og håber snart at mærke liv, så stopper jeg nok med hele tiden at tvivle på om det er noget jeg bilder mig ind :D


Velkommen :) Du er på forsiden :kys:
0
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Dr_bp » 26. jan 2016, 08:31

Velkommen til Mittemis og DP :)
Danseprinsesse: Jeg håber det lysner for dig snart. Det er en rådden situation du står i, men jeg kan forstå at du er ved at passe på dig selv. Godt for dig! Du gør både dig og baby en tjeneste- Det skal nok blive godt :ae:
0
Brugeravatar
Xeen-ia
Indlæg: 115
Tilmeldt: 14. aug 2015, 09:17
Kort karma: 24
Likede indlæg: 265

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Xeen-ia » 26. jan 2016, 08:38

Nå men så hopper jeg med her :genert:
Magter ikke rigtigt terminstråden på DD...

Navn: Xeen-ia
Alder: 31
Beskæftigelse: IT-Konsulent
Mands alder: 38
Bor: Glostrup
Fødested: Hvidovre
Prøvet siden: Det var en svipser
Testet positiv: 27. august 2015
Termin: 1. maj 2016
Andre børn: Dreng fra August 2007
Vide kønnet: Jep - en dreng mere
NF-dato: Midt oktober engang
MD-dato: Start december
Første lægebesøg: September
Første jm-konsultation: November
0
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Dr_bp » 26. jan 2016, 08:41

Fedt, Xeenis - endnu en majmor :love:
0
Brugeravatar
Xeen-ia
Indlæg: 115
Tilmeldt: 14. aug 2015, 09:17
Kort karma: 24
Likede indlæg: 265

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Xeen-ia » 26. jan 2016, 08:44

Dr_bp skrev:Fedt, Xeenis - endnu en majmor :love:


Jep - ovenikøbet endnu en uventet maj-mor :fløjt:
0
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Dr_bp » 26. jan 2016, 08:49

Danseprinsesse skrev:Det er lidt ambivalent for mig at deltage i denne tråd, men jeg tror det vil godt for mig at forsøge at gøre nogle "normale" graviditetsting. Så jeg håber terminstråden kan rumme en gravid, der lige nu ikke er ret glad - men virkelig håber på at føle det samme, som I andre på et tidspunkt. Ellers må I sige til.


I øvrigt, så var jeg heller ikke lykkelig og grundglad da jeg ventede min første. Følelsen af glæde kom først ved MD-scanningen hvor vi fik kønnet at vide. Bare så du ikke tror at du er helt alene i verden med dine følelser. Jeg kender en del, der ikke var lykkelige under deres graviditet..
0
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Dr_bp » 26. jan 2016, 08:52

Xeen-ia skrev:
Dr_bp skrev:Fedt, Xeenis - endnu en majmor :love:


Jep - ovenikøbet endnu en uventet maj-mor :fløjt:

Så er vi to :genert: Vi havde en virkelig sløj periode i sengen, så vores bebs er lavet den eneste gang i 3 (TRE!!!) måneder, vi ikke var plaget af træthed, skænderier, syge børn eller overnattende gæster. Jeg fatter det ikke helt.
0

Tilbage til "Graviditet"