Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Depeche_Mama » 17. nov 2018, 16:05

AgentPixie skrev:Mon L_W har født?


Jeg gik også og tænkte, at hun er vældig stille...
0
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7454
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1758
Likede indlæg: 24344

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Moxy-lady » 17. nov 2018, 16:43

Lur mig om verden ikke en lille Otto rigere :lun:
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3391
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 923
Likede indlæg: 10539

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Little_Woman » 18. nov 2018, 06:06

Verden er lige præcis en lille bitte Otto rigere :lun: Han kom til verden fredag aften.

Det startede så fint med veer, men endte i semi-akut kejsersnit, pga blødning hos mig, dårlig hjertelyd hos ham og grønt fostervand. Han kom dog ud og havde det strålende - 2775 gr og 46 cm rødhåret dejlighed.

Vi lærer hinanden at kende på Hvidovre, hvor jeg har hjælp af venner og familie, ider jeg stadig er noget mast pga kejsersnittet. Han er så mild og fin og sød, og jeg kan slet ikke forstå mit held.
41
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Depeche_Mama » 18. nov 2018, 07:05

Little_Woman skrev:Verden er lige præcis en lille bitte Otto rigere :lun: Han kom til verden fredag aften.

Det startede så fint med veer, men endte i semi-akut kejsersnit, pga blødning hos mig, dårlig hjertelyd hos ham og grønt fostervand. Han kom dog ud og havde det strålende - 2775 gr og 46 cm rødhåret dejlighed.

Vi lærer hinanden at kende på Hvidovre, hvor jeg har hjælp af venner og familie, ider jeg stadig er noget mast pga kejsersnittet. Han er så mild og fin og sød, og jeg kan slet ikke forstå mit held.


Stort tillykke med ham :lun:
Det lyder da ellers som noget af en omgang, hvor er det bare dejligt, du har et godt netværk omkring dig :)
0
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Depeche_Mama » 18. nov 2018, 07:06

Aaaj, jeg er overhalet indenom af min veninde, der har termin en uge efter mig :lol: Not fair!
1
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
Pilen
Indlæg: 116
Tilmeldt: 2. jun 2016, 20:05
Kort karma: 24
Likede indlæg: 222

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Pilen » 18. nov 2018, 07:30

Little_Woman skrev:Verden er lige præcis en lille bitte Otto rigere :lun:


Stort tillykke :)
0
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6157
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16076

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Urtekussen » 18. nov 2018, 07:48

Depeche_Mama skrev:Aaaj, jeg er overhalet indenom af min veninde, der har termin en uge efter mig :lol: Not fair!

Nooo, så må der spises chokolade som trøst.
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6157
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16076

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Urtekussen » 18. nov 2018, 07:48

Little_Woman skrev:Verden er lige præcis en lille bitte Otto rigere :lun: Han kom til verden fredag aften.

Det startede så fint med veer, men endte i semi-akut kejsersnit, pga blødning hos mig, dårlig hjertelyd hos ham og grønt fostervand. Han kom dog ud og havde det strålende - 2775 gr og 46 cm rødhåret dejlighed.

Vi lærer hinanden at kende på Hvidovre, hvor jeg har hjælp af venner og familie, ider jeg stadig er noget mast pga kejsersnittet. Han er så mild og fin og sød, og jeg kan slet ikke forstå mit held.

Stort tillykke med ham :lun:
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3391
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 923
Likede indlæg: 10539

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Little_Woman » 18. nov 2018, 11:00

Tak, alle - skal nok skrive mere, lige nu er der barnepleje på programmet :love: Han er så fin og sød og dejlig!
6
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Depeche_Mama » 18. nov 2018, 13:57

Urtekussen skrev:
Depeche_Mama skrev:Aaaj, jeg er overhalet indenom af min veninde, der har termin en uge efter mig :lol: Not fair!

Nooo, så må der spises chokolade som trøst.


Jeg messer for mig selv, at jeg har taget hul på gratis ekstra-barsel nu :lol:
2
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
Xnaiv
Indlæg: 236
Tilmeldt: 9. okt 2015, 18:54
Kort karma: 32
Likede indlæg: 339

38+5

Indlægaf Xnaiv » 18. nov 2018, 17:22

:lun: Uuh tillykke med lille Otto

Jeg går bare rundt med sommerfugle i maven over at vi snart skal se vores lille pige :love2:
Vi har aldrig haft det bedre herhjemme som efter vi fandt ud af vi skulle være forældre.

Og så - mærkeligt nok - har jeg fået det mega godt her til sidst. Ja der er ved at være gevaldig pladsmangel, men jeg har ikke haft det så godt i meget længe.
Appetitten er tilbage, jeg sover bedre, halsbrand er minimeret og plukkeveer er der færre af :gogo:
3
godtnavn
Indlæg: 11092
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12838

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf godtnavn » 18. nov 2018, 21:46

Det er fandme ikke sjovt at have syg mand og datter, og samtidig selv kaste op non stop grundet graviditet. Jeg frygter at skulle alene til nakkefoldscanning på tirsdag :(

Manden fik at vide for en uge siden ved lægen at det var noget virus, men det er der bare stadig. Tænker ikke det er forsvarligt at han tager med til scannningen og potentielt smitter alle de gravide der også er der, eller er jeg pylret på andres vegne når lægen nu har tjekket ham og det ikke er noget farligt? Han tager til lægen igen i morgen.
Uanset kan han jo ikke tage med hvis datteren stadig er syg for så skal han jo passe hende :(

Er bare så nervøs for scanningen og potentielt at skulle afsted alene har jeg slet ikke lyst til :(
0
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Depeche_Mama » 19. nov 2018, 01:37

godtnavn skrev:Det er fandme ikke sjovt at have syg mand og datter, og samtidig selv kaste op non stop grundet graviditet. Jeg frygter at skulle alene til nakkefoldscanning på tirsdag :(

Manden fik at vide for en uge siden ved lægen at det var noget virus, men det er der bare stadig. Tænker ikke det er forsvarligt at han tager med til scannningen og potentielt smitter alle de gravide der også er der, eller er jeg pylret på andres vegne når lægen nu har tjekket ham og det ikke er noget farligt? Han tager til lægen igen i morgen.
Uanset kan han jo ikke tage med hvis datteren stadig er syg for så skal han jo passe hende :(

Er bare så nervøs for scanningen og potentielt at skulle afsted alene har jeg slet ikke lyst til :(


Hvis jeg havde virus, ville jeg ikke sætte fod på et sygehus.... Scanning eller ej.

Er der ikke en anden, der kan tage med?

Rigtigt god bedring til jer alle tre :)
2
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
godtnavn
Indlæg: 11092
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12838

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf godtnavn » 19. nov 2018, 03:18

Depeche_Mama skrev:
godtnavn skrev:Det er fandme ikke sjovt at have syg mand og datter, og samtidig selv kaste op non stop grundet graviditet. Jeg frygter at skulle alene til nakkefoldscanning på tirsdag :(

Manden fik at vide for en uge siden ved lægen at det var noget virus, men det er der bare stadig. Tænker ikke det er forsvarligt at han tager med til scannningen og potentielt smitter alle de gravide der også er der, eller er jeg pylret på andres vegne når lægen nu har tjekket ham og det ikke er noget farligt? Han tager til lægen igen i morgen.
Uanset kan han jo ikke tage med hvis datteren stadig er syg for så skal han jo passe hende :(

Er bare så nervøs for scanningen og potentielt at skulle afsted alene har jeg slet ikke lyst til :(


Hvis jeg havde virus, ville jeg ikke sætte fod på et sygehus.... Scanning eller ej.

Er der ikke en anden, der kan tage med?

Rigtigt god bedring til jer alle tre :)


I følge manden virkede det lidt som lægen sagde virus for en uge siden fordi han ikke kunne finde noget andet galt :genert: Men han ringer til lægen i morgen, nu har han været syg i over en uge, så et eller andet må der snart gøres...

Nej, alle er desvære på arbejde/skole, den ligger jo dagstimerne. Har slet ikke lyst til at tage afsted alene, havde en dårlig oplevelse med en ubehagelig dame der scannede sidst jeg var til scanning på hospitalet (da jeg ventede min datter) så har ondt i maven over at skulle afsted. Det er også de færreste jeg vil have lyst til at have med hvsi der skal laves en indvendig scanning.
Derudover er der den normal frygt for noget er galt.

Skal også til en snak med en fødselslæge som jeg virkelig ikke har lyst til at skulle til, og jeg er måske lidt hormonramt men tudede over at skulle til den samtale alene.
0
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Depeche_Mama » 19. nov 2018, 06:08

godtnavn skrev:
Depeche_Mama skrev:
godtnavn skrev:Det er fandme ikke sjovt at have syg mand og datter, og samtidig selv kaste op non stop grundet graviditet. Jeg frygter at skulle alene til nakkefoldscanning på tirsdag :(

Manden fik at vide for en uge siden ved lægen at det var noget virus, men det er der bare stadig. Tænker ikke det er forsvarligt at han tager med til scannningen og potentielt smitter alle de gravide der også er der, eller er jeg pylret på andres vegne når lægen nu har tjekket ham og det ikke er noget farligt? Han tager til lægen igen i morgen.
Uanset kan han jo ikke tage med hvis datteren stadig er syg for så skal han jo passe hende :(

Er bare så nervøs for scanningen og potentielt at skulle afsted alene har jeg slet ikke lyst til :(


Hvis jeg havde virus, ville jeg ikke sætte fod på et sygehus.... Scanning eller ej.

Er der ikke en anden, der kan tage med?

Rigtigt god bedring til jer alle tre :)


I følge manden virkede det lidt som lægen sagde virus for en uge siden fordi han ikke kunne finde noget andet galt :genert: Men han ringer til lægen i morgen, nu har han været syg i over en uge, så et eller andet må der snart gøres...

Nej, alle er desvære på arbejde/skole, den ligger jo dagstimerne. Har slet ikke lyst til at tage afsted alene, havde en dårlig oplevelse med en ubehagelig dame der scannede sidst jeg var til scanning på hospitalet (da jeg ventede min datter) så har ondt i maven over at skulle afsted. Det er også de færreste jeg vil have lyst til at have med hvsi der skal laves en indvendig scanning.
Derudover er der den normal frygt for noget er galt.

Skal også til en snak med en fødselslæge som jeg virkelig ikke har lyst til at skulle til, og jeg er måske lidt hormonramt men tudede over at skulle til den samtale alene.


Han kan jo evt. lige høre lægen om smittefare. Tænker bare, at selvom det er en ufarlige virus for ham, så er der mange syge mennesker på et hospital, som man ikke behøver udsætte for smitte.
Håber han og jeres datter når at blive rask :kys:
0
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.

Tilbage til "Graviditet"