Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6176
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16145

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Urtekussen » 23. nov 2018, 10:04

Ej, hvor strengt DM!
Jeg har heldigvis ikke fået nogen af den slags beskeder endnu, men jeg prøver også at være proaktiv og skrive på Facebook hver dag, så folk kan se at jeg ikke har født endnu.

Godt du fik sagt fra :)
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Depeche_Mama » 23. nov 2018, 10:10

Urtekussen skrev:Ej, hvor strengt DM!
Jeg har heldigvis ikke fået nogen af den slags beskeder endnu, men jeg prøver også at være proaktiv og skrive på Facebook hver dag, så folk kan se at jeg ikke har født endnu.

Godt du fik sagt fra :)


Jamen, jeg sender også selv sms til min mor, svigermor og mormor både morgen og aften, men altså - det er åbenbart ikke helt nok :ninja:
0
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6176
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16145

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Urtekussen » 23. nov 2018, 10:13

Jeg tror også jeg ville blive liiiidt spids så.

Jeg kan godt mærke at jeg lader mig irritere for meget, når kærestens datter siger "du må gerne føde".
Hun er 13 år, og har været enebarn til nu, så hun glæder sig jo helt vildt.
Og jeg bliver bare tvær, fordi jeg ikke føder det mindste.
Pinligt :blush:

Prøver ikke at vise det, så håber ikke hun opdager det.
1
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf FormerlyKnownAs » 23. nov 2018, 10:14

Jeg bliver mere og mere glad for kun få ved at jeg gravid :genert:
1
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

15+1

Indlægaf Kakro05 » 23. nov 2018, 10:25

Vi skal have en lillebror :banan: :love2:

Stærk hjertelyd, stor i forhold til sin "alder" (ligesom storebror), vi så 10 småtæer. Fuck jeg er glad og lettet. Det var dejligt at se baby igen. Vi finder tilgengæld ALDRIG et navn :lol: .


Pilen: jeg håber alt kommer til at glide glat. Der finde heldigvis også mange gode historier derude. Bare hold fast i det du er tryg ved.
14
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: 15+1

Indlægaf FormerlyKnownAs » 23. nov 2018, 10:41

Kakro05 skrev:Vi skal have en lillebror :banan: :love2:

Stærk hjertelyd, stor i forhold til sin "alder" (ligesom storebror), vi så 10 småtæer. Fuck jeg er glad og lettet. Det var dejligt at se baby igen. Vi finder tilgengæld ALDRIG et navn :lol: .


Pilen: jeg håber alt kommer til at glide glat. Der finde heldigvis også mange gode historier derude. Bare hold fast i det du er tryg ved.

Dejligt. Tillykke med stærke lillebror :kys:
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf FormerlyKnownAs » 23. nov 2018, 10:53

Jeg har pænt ondt i skambenet i dag. Hun har også ligget med hovedet nede i lang tid og tænker hun vel er ved at bore sig fast. Det måtte hun gerne enten lade være med eller blive færdig med, nu når jeg skal flyve 3+ 13 timer i morgen :rulle:
0
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Depeche_Mama » 23. nov 2018, 10:57

FormerlyKnownAs skrev:Jeg har pænt ondt i skambenet i dag. Hun har også ligget med hovedet nede i lang tid og tænker hun vel er ved at bore sig fast. Det måtte hun gerne enten lade være med eller blive færdig med, nu når jeg skal flyve 3+ 13 timer i morgen :rulle:


Åh ja, hun kunne godt lige skubbe det en dags tid...
God flyvetur i morgen!

Jeg har også sindssygt ondt i bækken og skamben i dag. Godt manden går hjemme, har sat ham til at nusse og massere - og så kom jeg lige i tanker om, at vi har en varmepude inde i skabet :love:
0
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf FormerlyKnownAs » 23. nov 2018, 11:08

Depeche_Mama skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg har pænt ondt i skambenet i dag. Hun har også ligget med hovedet nede i lang tid og tænker hun vel er ved at bore sig fast. Det måtte hun gerne enten lade være med eller blive færdig med, nu når jeg skal flyve 3+ 13 timer i morgen :rulle:


Åh ja, hun kunne godt lige skubbe det en dags tid...
God flyvetur i morgen!

Jeg har også sindssygt ondt i bækken og skamben i dag. Godt manden går hjemme, har sat ham til at nusse og massere - og så kom jeg lige i tanker om, at vi har en varmepude inde i skabet :love:


Jeg synes egentlig at det er nok med det bøvl jeg med min diskusprolaps og ene hofte, så hun burde være mere betænksom.

Jeg tog på spa i dag og fik massage, ordnet fødder og pedicure, ordnet hår med lækker kur og fået det glattet. Så kan jeg leve på det lidt tid endnu ;)
0
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Kakro05 » 23. nov 2018, 11:30

NOOO.....jeg er kommet til at slette listen med navne. Så det er en ommer :( .
0
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: 15+1

Indlægaf godtnavn » 23. nov 2018, 11:38

Kakro05 skrev:Vi skal have en lillebror :banan: :love2:

Stærk hjertelyd, stor i forhold til sin "alder" (ligesom storebror), vi så 10 småtæer. Fuck jeg er glad og lettet. Det var dejligt at se baby igen. Vi finder tilgengæld ALDRIG et navn :lol: .


Pilen: jeg håber alt kommer til at glide glat. Der finde heldigvis også mange gode historier derude. Bare hold fast i det du er tryg ved.


Årh tillykke :lun: Vi har det omvendt, blvier det en pige finder vi aldrig et navn :lol: Men det er nok fordi vi har brugt det bedste pigenavn synes vi, ligesom I vel har brugt jeres bedste drengenavn ;)

Jeg overvejer virkelig at snige en kønsscanning ind lige før jul, men måske burde jeg bare vente til midt januar hvor jeg skal til md-scanning :gruble: MIn søster vil dog vildt gerne med til en scanning og hun kan jo ikke komme med på hospitalet, da manden jo vil med der og man kun må have én med. Så måske det alene er en grund til en scanning...
1
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: 15+1

Indlægaf Kakro05 » 23. nov 2018, 11:53

godtnavn skrev:
Kakro05 skrev:Vi skal have en lillebror :banan: :love2:

Stærk hjertelyd, stor i forhold til sin "alder" (ligesom storebror), vi så 10 småtæer. Fuck jeg er glad og lettet. Det var dejligt at se baby igen. Vi finder tilgengæld ALDRIG et navn :lol: .


Pilen: jeg håber alt kommer til at glide glat. Der finde heldigvis også mange gode historier derude. Bare hold fast i det du er tryg ved.


Årh tillykke :lun: Vi har det omvendt, blvier det en pige finder vi aldrig et navn :lol: Men det er nok fordi vi har brugt det bedste pigenavn synes vi, ligesom I vel har brugt jeres bedste drengenavn ;)

Jeg overvejer virkelig at snige en kønsscanning ind lige før jul, men måske burde jeg bare vente til midt januar hvor jeg skal til md-scanning :gruble: MIn søster vil dog vildt gerne med til en scanning og hun kan jo ikke komme med på hospitalet, da manden jo vil med der og man kun må have én med. Så måske det alene er en grund til en scanning...


Do it :D . Jeg tror mest det er fordi min mand har SÅ dårlig smag i navne :lol:. Jeg har en del gode, som alle bliver skudt ned. Godt vi har god tid
0
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sorenspige » 23. nov 2018, 12:31

Jeg ville ikke tage til lægen for at tage en test. Mon ikke din krop bare er ved at finde sig selv efter p-pille-stop.
4
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf JoyNips » 23. nov 2018, 12:33

kartoffelpizza skrev:Nu kommer jeg lige med et lurer-spørgsmål :lol:
Min mens er over tid, jeg er ifølge div beregninger det der hedder 4+4 i dag hvis jeg er gravid. Det er 2. Mens efter vi skiftede fra p-piller til kondomer - der har ikke været nogen svipsere af nogen art. Jeg har ingen symptomer udover udebleven mens (og tro mig jeg har VIIIIIRKELIG mærket efter :lol:).
Graviditetstest onsdag (4+2) var bimlende negativ.

Jeg ringede så lige til lægen i anden forbindelse og spørger hvor længe man ligesom skal vente, om testen kan være forkert osv. De foreslår en test hos dem mandag, men er deres teste anderledes end apotekets/clearblue/something?
Det vil bare passe dårligt at holde fri i næste uge, men jeg ved ikke lige hvordan man forholder sig?


Da jeg stoppede med p-piller gik der 6 mdr før jeg fik mens første gang.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Depeche_Mama » 23. nov 2018, 17:13

Kom nu bare med de veer................
1
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.

Tilbage til "Graviditet"