Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Marigold » 1. mar 2016, 08:46

Tak snowdrop. Jeg er hos mine forældre så jeg ikke er alene. Henter datter og hund hertil senere og så holder vi lidt fri her!
0
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Snowdrop » 1. mar 2016, 10:59

Det var godt Marigold. Jeg håber I kan hygge jer lidt trods bekymringen <3
0
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Snowdrop » 1. mar 2016, 11:00

Hvordan mon det går med Gerbil ... spændende hvornår vi hører fra hende og om der er kommet en lille prinsesse til verden!
0
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9465

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sorenspige » 1. mar 2016, 11:56

Vi har været til MD, og babyen var sund og rask og fin.

Og så skal vi have en lillesøster :lun:.

Billederne var ikke særligt gode, men hun lå og vinkede til os derinde :love:.
13
DGrayish
Indlæg: 95
Tilmeldt: 1. sep 2015, 14:01
Kort karma: 30
Likede indlæg: 430

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf DGrayish » 1. mar 2016, 12:19

Hmm, jeg er blevet sygemeldt resten af graviditeten. Det er på en måde en lettelse, men også lidt skræmmende. Jeg er kun i uge 30, og jeg har aldrig prøvet at gå sygemeldt i en længere periode før. Tænker at jeg skal finde mig en hobby af en art, ellers bliver jeg helt bims. Normalt ville jeg lave noget fysisk, men det kan min krop ikke rigtigt klare - hvad får en sygemeldt tiden til at gå med?
0
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Snowdrop » 1. mar 2016, 12:25

Tillykke Sorenspige! Hvor fint. En skam billederne ikke blev gode. Ville da gerne have set et :)

DGrayish Har du prøvet de der voksen malebøger? Jeg har været igang med dem siden sidste sommer og jeg ELSKER det. Hvis jeg så lytter til en lydbog samtidig med så flyver tiden afsted :)

Eller hvad med en god serie og så måske hækle eller noget samtidig med? :)
2
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Danseprinsesse » 1. mar 2016, 14:48

DGrayish skrev:Hmm, jeg er blevet sygemeldt resten af graviditeten. Det er på en måde en lettelse, men også lidt skræmmende. Jeg er kun i uge 30, og jeg har aldrig prøvet at gå sygemeldt i en længere periode før. Tænker at jeg skal finde mig en hobby af en art, ellers bliver jeg helt bims. Normalt ville jeg lave noget fysisk, men det kan min krop ikke rigtigt klare - hvad får en sygemeldt tiden til at gå med?


Jeg var sygemeldt i 3 måneder efter min hofteoperation, og jeg havde planlagt virkelig mange syprojekter - jeg fik også syet en del, men tiden gik faktisk ret hurtigt.
Kan du strikke eller hækle? Find nogle lydbøger og sæt dig med dem og et strikketøj i hånden, det er totalt fornuftig afslapning.
1
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Danseprinsesse » 1. mar 2016, 14:57

Æv, totalt nedtur efter psykologbesøg i dag. Det var ikke fordi vi vendte noget specielt tungt, men jeg faldt sammen som en karklud bagefter og havde følelsen af, at der kravlede myrer i hele kroppen på mig. Det er lidt som om, at hver gang jeg tænker "nå, det går da meget godt det her", så får jeg et ordentligt smæk lige i knolden. Men jeg synes da trods alt stadig, at det går i den rigtige retning.

Nu tager vi hjem til min bror og spiser i aften, min niece er jo min lille stjerne og kan altid få mig til at smelte, så det tror jeg er meget godt for mig.
0
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Snowdrop » 1. mar 2016, 16:19

Danseprinsesse skrev:Æv, totalt nedtur efter psykologbesøg i dag. Det var ikke fordi vi vendte noget specielt tungt, men jeg faldt sammen som en karklud bagefter og havde følelsen af, at der kravlede myrer i hele kroppen på mig. Det er lidt som om, at hver gang jeg tænker "nå, det går da meget godt det her", så får jeg et ordentligt smæk lige i knolden. Men jeg synes da trods alt stadig, at det går i den rigtige retning.

Nu tager vi hjem til min bror og spiser i aften, min niece er jo min lille stjerne og kan altid få mig til at smelte, så det tror jeg er meget godt for mig.


Ja det er da godt nok en øv-følelse at få. Men han/hun har forhåbentlig forberedt dig på, at selvom I måske ikke snakker så tunge ting, så kræver det stadig rigtig meget af en og derfor kan man godt få et dyk lige bagefter? :kram:
0
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Marigold » 1. mar 2016, 18:55

Hurra for et lynhurtigt region Syddanmark der her til aften har sendt mig det skønneste brev nogensinde om, at den lille PIGE inde i min mave ikke har downs eller andre af de helt gængse kromosom fejl :genert:
De undersøger videre for de mere sjældne og der er svar om 4 uger, hvis det er. Men lige nu er jeg fuld af håb :lun:
22
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Marigold » 1. mar 2016, 18:56

Danseprinsesse, godt du selv kan mærke lidt bedring, selv om du lige får nedtur efter psykologbesøg.
0
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9465

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sorenspige » 1. mar 2016, 18:59

Marigold, sikke en fantastisk nyhed :banan:. Hvor er det dejligt.

Super, at de har undersøgt det så hurtigt :gogo:.
1
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Nuttede-Nuser » 1. mar 2016, 19:17

Marigold skrev:Hurra for et lynhurtigt region Syddanmark der her til aften har sendt mig det skønneste brev nogensinde om, at den lille PIGE inde i min mave ikke har downs eller andre af de helt gængse kromosom fejl :genert:
De undersøger videre for de mere sjældne og der er svar om 4 uger, hvis det er. Men lige nu er jeg fuld af håb :lun:


:banan: :banan: :banan: :whip: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :whip: :banan: :banan: :whip: :banan: :banan: :banan: :banan:
Hvor er det bare godt at hører søde Marigold. :dance:
1
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Marigold » 1. mar 2016, 19:51

Tak for alle jeres søde og støttende tanker :blomst:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf MyGirl » 1. mar 2016, 20:20

Marigold skrev:Hurra for et lynhurtigt region Syddanmark der her til aften har sendt mig det skønneste brev nogensinde om, at den lille PIGE inde i min mave ikke har downs eller andre af de helt gængse kromosom fejl :genert:
De undersøger videre for de mere sjældne og der er svar om 4 uger, hvis det er. Men lige nu er jeg fuld af håb :lun:


Guuuuuuuud, hvor er det FANTASTISK at høre. Har faktisk sendt dig mange tanker :genert:

Tillykke med den lille pige :blomst: :lun: :pompom:
1

Tilbage til "Graviditet"