Gravid efter mislykket graviditet

Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12121

Re: Gravid efter mislykket graviditet

Indlægaf achillaxedprune » 14. okt 2018, 20:15

Æble skrev:Så er det oktober igen og nu tre år siden vi mistede vores lille søn. Tænker stadig meget på ham, og indimellem følger der tårer med tankerne. Det er vildt nok hvor dybe spor det har sat. Det fylder også at vi valgte ham fra, men jeg ved med min logik at det var det rigtige, for det er ikke til at sige hvilket (eller om noget) liv han og vi ville få. Men mit hjerte forstår ikke den logik.

Vi var i skoven sidste weekend og jeg kom til at tænke på at mine forældre tog mig med i skoven kort efter jeg havde mistet. Jeg snakkede med min far om at den lille dreng aldrig ville komme i skoven med sin morfar :whine:

Og nu var vi der, med vores lille pige i skoven med morfar. Kom til at tude lidt, både af sorg og af glæde på en gang.

Vi er så heldige at vi har hende. Hun er et mirakel. Og hun er her kun fordi han ikke er. Den dobbelthed vil altid være der.

Men hun er så skøn og jeg føler mig heldig og lykkelig med hende.


Tillykke med A. Hun er skøn. :lun:

Men har du overvejet at se en vedrørende den dobbelthed? Jeg kan anbefale en - for mig - virkelig dygtig dame, der bor i Roskilde. Jeg mistede en tvilling under min graviditet, så jeg kender til det at bære en sorg samtidig med glæden over at skulle have et barn. Det er uden tvivl det hårdeste følelsesmæssigt, jeg nogensinde har prøvet. Men jeg har fået rigtig meget afklaring og lindring af at være i et forløb hos hende. Hvis du er interesseret så send mig en pb eller grønt, og jeg kan sende navnet.
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Graviditet"