For os i Fertilitetsbehandling

Vendela
Indlæg: 135
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:57
Kort karma: 15
Likede indlæg: 181

Re: For os i Fertilitetsbehandling

Indlægaf Vendela » 12. mar 2020, 08:31

Min mand og jeg er i gang med første ivf-forløb (lang behandling) og var til ægudtagning i går.
Efter planen skal jeg til ægoplægning på mandag, hvis der er nogle æg, der har klaret sig, men jeg er godt nok spændt på, om det bliver aflyst på grund af corona, når der ikke er tale om kritisk behandling.

Heldigvis kan æggene (hvis der bliver nogle gode) komme i fryseren, men mere ventetid er ikke umiddelbart det, det mangler mest af i sådan et forløb.
1
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1964
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4844

Re: For os i Fertilitetsbehandling

Indlægaf milisa » 12. mar 2020, 18:07

Er I andre slet ikke ramt af corona? Den bedre halvdel skulle have taget sædtal på Riget i morgen, men det er aflyst. :( Så vi kommer heller ikke i gang i den næste cyklus.

Lull, noget nyt? Håber du går fri!
0
Tally-ho
Juliet
Indlæg: 341
Tilmeldt: 15. aug 2015, 16:07
Kort karma: 44
Likede indlæg: 298

Re: For os i Fertilitetsbehandling

Indlægaf Juliet » 12. mar 2020, 18:09

milisa skrev:Er I andre slet ikke ramt af corona? Den bedre halvdel skulle have taget sædtal på Riget i morgen, men det er aflyst. :( Så vi kommer heller ikke i gang i den næste cyklus.


Min kæreste skulle det samme, hvornår har din fået tid? jeg synes bare der er så frygteligt langt til noget som helst. øv altså.
0
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1964
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4844

Re: For os i Fertilitetsbehandling

Indlægaf milisa » 12. mar 2020, 19:46

Juliet skrev:
milisa skrev:Er I andre slet ikke ramt af corona? Den bedre halvdel skulle have taget sædtal på Riget i morgen, men det er aflyst. :( Så vi kommer heller ikke i gang i den næste cyklus.


Min kæreste skulle det samme, hvornår har din fået tid? jeg synes bare der er så frygteligt langt til noget som helst. øv altså.


Juni...... :alien:
0
Tally-ho
Juliet
Indlæg: 341
Tilmeldt: 15. aug 2015, 16:07
Kort karma: 44
Likede indlæg: 298

Re: For os i Fertilitetsbehandling

Indlægaf Juliet » 12. mar 2020, 19:54

milisa skrev:
Juliet skrev:
milisa skrev:Er I andre slet ikke ramt af corona? Den bedre halvdel skulle have taget sædtal på Riget i morgen, men det er aflyst. :( Så vi kommer heller ikke i gang i den næste cyklus.


Min kæreste skulle det samme, hvornår har din fået tid? jeg synes bare der er så frygteligt langt til noget som helst. øv altså.


Juni...... :alien:


samme her, det er så uoverskueligt! :(
1
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: For os i Fertilitetsbehandling

Indlægaf Lull » 13. mar 2020, 10:30

milisa skrev:Er I andre slet ikke ramt af corona? Den bedre halvdel skulle have taget sædtal på Riget i morgen, men det er aflyst. :( Så vi kommer heller ikke i gang i den næste cyklus.

Lull, noget nyt? Håber du går fri!


Jeg er sat i karantæne i 14 dage, så held i uheld at jeg allerede havde taget beslutningen om at springe over denne måned.
Nu er spørgsmålet så bare hvor længe, vi skal blive hjemme... jeg er en af dem, der ikke tror på det er overstået på 2 uger.

Men øv, at jeres opstart skal udsættes. Det er bare ikke det man har lyst til, når beslutningen om at starte op er taget.
0
03.05.2017 :lun:
Yetie
Indlæg: 1440
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 408
Likede indlæg: 5060

Re: For os i Fertilitetsbehandling

Indlægaf Yetie » 15. mar 2020, 19:58

Jeg tror ikke vores er udskudt. Der står bare på hjemmesiden at partneren skal blive væk med mindre det er nødvendigt (f.eks. ved sædprøve).

Vi har tid d.25. til opstart af et nyt forsøg.
0
Vendela
Indlæg: 135
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:57
Kort karma: 15
Likede indlæg: 181

Re: For os i Fertilitetsbehandling

Indlægaf Vendela » 16. mar 2020, 04:14

Yetie skrev:Jeg tror ikke vores er udskudt. Der står bare på hjemmesiden at partneren skal blive væk med mindre det er nødvendigt (f.eks. ved sædprøve).

Vi har tid d.25. til opstart af et nyt forsøg.


Hvor er I i behandling henne, hvis man må spørge? :)

Vi er på OUH, som har meldt ud, der afslutter igangværende behandlinger, men ikke opstarter nye og heller ikke udfører diverse undersøgelser.
Så vi krydser fingre for at få bekræftet tiden til ægoplægning her i eftermiddag og at det er et super-æg!
0
Yetie
Indlæg: 1440
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 408
Likede indlæg: 5060

Re: For os i Fertilitetsbehandling

Indlægaf Yetie » 16. mar 2020, 06:01

Vendela skrev:
Yetie skrev:Jeg tror ikke vores er udskudt. Der står bare på hjemmesiden at partneren skal blive væk med mindre det er nødvendigt (f.eks. ved sædprøve).

Vi har tid d.25. til opstart af et nyt forsøg.


Hvor er I i behandling henne, hvis man må spørge? :)

Vi er på OUH, som har meldt ud, der afslutter igangværende behandlinger, men ikke opstarter nye og heller ikke udfører diverse undersøgelser.
Så vi krydser fingre for at få bekræftet tiden til ægoplægning her i eftermiddag og at det er et super-æg!


Horsens.

Håber det bedste for os alle sammen. Det er virkelig surt hvis det skal udsættes yderligere.
0
Vendela
Indlæg: 135
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:57
Kort karma: 15
Likede indlæg: 181

Re: For os i Fertilitetsbehandling

Indlægaf Vendela » 16. mar 2020, 06:43

Yetie skrev:
Vendela skrev:
Yetie skrev:Jeg tror ikke vores er udskudt. Der står bare på hjemmesiden at partneren skal blive væk med mindre det er nødvendigt (f.eks. ved sædprøve).

Vi har tid d.25. til opstart af et nyt forsøg.


Hvor er I i behandling henne, hvis man må spørge? :)

Vi er på OUH, som har meldt ud, der afslutter igangværende behandlinger, men ikke opstarter nye og heller ikke udfører diverse undersøgelser.
Så vi krydser fingre for at få bekræftet tiden til ægoplægning her i eftermiddag og at det er et super-æg!


Horsens.

Håber det bedste for os alle sammen. Det er virkelig surt hvis det skal udsættes yderligere.


Helt enig!
0
Brugeravatar
Bouje
Indlæg: 1567
Tilmeldt: 12. jan 2016, 19:36
Kort karma: 878
Likede indlæg: 5689

Re: For os i Fertilitetsbehandling

Indlægaf Bouje » 19. mar 2020, 21:04

Jeg har et spørgsmål til de par, som er i fertilitetsbehandling. Da I blev henvist, sendte lægen en henvisning fra jer begge to eller var det nok med en henvisning fra kvinden? Jeg ved ikke om vi skal i fertilitetsbehandling, men en henvisning skal sendes inden min fødselsdag sidst i april og jeg tænker, at det er bedst at få den sendt, så vi kan komme i køen, som nok kun bliver længere og længere. Vi har i øvrigt samme læge.
0
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1964
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4844

Re: For os i Fertilitetsbehandling

Indlægaf milisa » 19. mar 2020, 21:06

Bouje skrev:Jeg har et spørgsmål til de par, som er i fertilitetsbehandling. Da I blev henvist, sendte lægen en henvisning fra jer begge to eller var det nok med en henvisning fra kvinden? Jeg ved ikke om vi skal i fertilitetsbehandling, men en henvisning skal sendes inden min fødselsdag sidst i april og jeg tænker, at det er bedst at få den sendt, så vi kan komme i køen, som nok kun bliver længere og længere. Vi har i øvrigt samme læge.


Begge skal have henvisning.
1
Tally-ho
Brugeravatar
Bouje
Indlæg: 1567
Tilmeldt: 12. jan 2016, 19:36
Kort karma: 878
Likede indlæg: 5689

Re: For os i Fertilitetsbehandling

Indlægaf Bouje » 19. mar 2020, 21:07

milisa skrev:
Bouje skrev:Jeg har et spørgsmål til de par, som er i fertilitetsbehandling. Da I blev henvist, sendte lægen en henvisning fra jer begge to eller var det nok med en henvisning fra kvinden? Jeg ved ikke om vi skal i fertilitetsbehandling, men en henvisning skal sendes inden min fødselsdag sidst i april og jeg tænker, at det er bedst at få den sendt, så vi kan komme i køen, som nok kun bliver længere og længere. Vi har i øvrigt samme læge.


Begge skal have henvisning.


Tak. Det er jo så nemt nok, når det er samme læge :)
1
Yetie
Indlæg: 1440
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 408
Likede indlæg: 5060

Re: For os i Fertilitetsbehandling

Indlægaf Yetie » 22. mar 2020, 12:24

Vi har fået aflysning af tiden i næste uge. Forventeligt, men stadig øv.
0
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1964
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4844

Re: For os i Fertilitetsbehandling

Indlægaf milisa » 22. mar 2020, 16:11

Yetie skrev:Vi har fået aflysning af tiden i næste uge. Forventeligt, men stadig øv.


Jeg skal ringe i morgen for at høre, om det skulle være anderledes i det private. Jeg tvivler...
0
Tally-ho

Tilbage til "Graviditet"