Hvorfor hyler hun nu?

Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8516
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1293
Likede indlæg: 15144

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Zonta » 12. maj 2018, 08:35

Min mand blev irriteret over, at jeg ikke havde ryddet op, så han kunne støvsuge. Jeg blev irriteret over, at han ikke bare ryddede de få ting op for mig - og begyndte at tude over, at han "altså ikke er særlig sød lige nu!" :tie: Åndssvage hormoner.
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Zombie » 12. maj 2018, 12:26

Zonta skrev:
billiebean skrev:Jeg hyler ikke så meget igen selvom jeg er pregs. Men jeg så for nylig en dokumentar om Sydpolen, hvor en lille bitte topnuser pingvinunge, som endda også var født senere end alle de andre pingvinunger, blev væk fra sin moar! Så tumlede den rundt alene i -20 graders kulde og var helt fortabt. Neeeej! :ad!: :whine: Jeg blev nødt til at skrue væk, så ved ikke engang hvordan det endte. :trist:

Du kan da ikke bare lade os hænge der!? :ad!:


Den så Jeg!! Den blev fundet til sidst og gik mellem benene på moren tilbage til flokken. Det var en gyser!!!!
5
aka Forbies

:gammel:
godtnavn
Indlæg: 11093
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12838

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf godtnavn » 27. sep 2018, 12:19

I går tudede jeg over svømmehallens elevator var i stykker hvorfor jeg hjalp to ned med deres barnevogn af trappen, med det resultat at da jeg kom gennem køen til billetsalget var klokken 15.01 og mit årskort kræver jeg kommer senest kl 15, og jeg havde ikke pung med så kunne ikke en gang købe en billet. Jeg synes slet ikke det er fair at jeg skal straffes for at være sød.

For en time siden tudede jeg over jeg ikke kunne finde ud af min aflevering til i morgen, jeg har så meget kvalme at jeg intet kan overskue og jeg kan bare ikke finde den rigtige formel :( Jeg har sgu aldrig tudet over ikke at kunne løse en opgave før :genert: Håber min mand lige kan udpege det rigtige for mig, for jeg kan se opgaven ikke er svær men af sære grunde kan jeg ikke få den til at gå op...
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Sangius » 27. sep 2018, 12:22

Min datter gav mig en albue i ansigtet i går.
Jeg hylede i 30 minutter...

Jeg er bare SÅ klar til at føde den unge her nu.
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1806
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 621
Likede indlæg: 8507

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf englishchannel » 15. jun 2021, 10:13

Jeg bestilte en sommerkjole i slutningen af sidste uge, fordi jeg ikke kan passe noget af mit sommertøj længere og jeg er ved at gå til af varme i mit "normale" tøj. Jeg havde valget mellem to forskellige webshops og jeg bestilte specifikt fra den ene, fordi de havde ekspreslevering lige til døren.

Nå, men nu er min pakke altså blevet væk og kundeservice svarer ikke på min henvendelse :whine: Og jeg er helt utrøstelig over at jeg bliver nødt til at tage jeans på i 30 graders varme på torsdag og at jeg ikke bare bestilte fra den anden webshop i stedet, så jeg kunne have fået min nye kjole på :whine: :whine: :whine: Og at jeg har barberet ben, hvilket var rigtig svært i uge 39, og så var det til ingen verdens nytte :whine:

Jeg håber virkelig, at den baby kommer ud snart :genert:
4

Tilbage til "Graviditet"