Hvorfor hyler hun nu?

Brugeravatar
Modtodel
Indlæg: 168
Tilmeldt: 10. aug 2016, 09:10
Kort karma: 12
Likede indlæg: 129

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Modtodel » 12. jul 2017, 19:07

Jeg hylede to gange da min kæreste kom hjem fra arbejde. Det har været en pisselorte lang dag hvor jeg havde planer om at få ordnet rodet i køkkenet, vasket lidt tøj og bagt morgenmadsmuffins og bananpandekager.
Men allerede da jeg havde afleveret storesøster i dp var jeg totalt færdig. Jeg er så ultra træt og har bare så skide ondt i hele kroppen, allermest i bækkenet og mavemusklerne som for tiden bliver flået fra hinanden. Jeg ligger på sofaen dagen lang, fordi jeg ikke kan holde ud at bevæge mig særlig meget og det bider sig selv i røven, hvis jeg gør det alligevel.
I dag hvor jeg så kun satte en vask over og spiste morgenmad, har jeg ikke engang kunnet ligge på sofaen.
Bægeret flød vist bare over da min kæreste og datter kom hjem og jeg ville undskylde for, at jeg kun havde tømt opvaskeren og ikke ryddet resten op fordi jeg bare ikke kunne mere - vrææææl! Jeg er træt af at have ondt og er en stor klump dårlig samvittighed overfor både min kæreste og min datter.
Nåja og anden gang, da jeg fortalte ham om vores dygtige datter som totalt tog røven på mig i morges med sin sproglige udvikling. Jeg kom til at tænke på enlige forældre, som ikke har nogen at dele de der sindssyge øjeblikke af stolthed med, men jeg nåede kun at åbne munden for at sige det højt og så vrælede jeg igen...
0
Nogens kæreste siden 25. januar 2013 <3
Nogens mor siden 3. september 2015 <3
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Evapeva » 20. jul 2017, 15:19

Modtodel skrev:Jeg hylede to gange da min kæreste kom hjem fra arbejde. Det har været en pisselorte lang dag hvor jeg havde planer om at få ordnet rodet i køkkenet, vasket lidt tøj og bagt morgenmadsmuffins og bananpandekager.
Men allerede da jeg havde afleveret storesøster i dp var jeg totalt færdig. Jeg er så ultra træt og har bare så skide ondt i hele kroppen, allermest i bækkenet og mavemusklerne som for tiden bliver flået fra hinanden. Jeg ligger på sofaen dagen lang, fordi jeg ikke kan holde ud at bevæge mig særlig meget og det bider sig selv i røven, hvis jeg gør det alligevel.
I dag hvor jeg så kun satte en vask over og spiste morgenmad, har jeg ikke engang kunnet ligge på sofaen.
Bægeret flød vist bare over da min kæreste og datter kom hjem og jeg ville undskylde for, at jeg kun havde tømt opvaskeren og ikke ryddet resten op fordi jeg bare ikke kunne mere - vrææææl! Jeg er træt af at have ondt og er en stor klump dårlig samvittighed overfor både min kæreste og min datter.
Nåja og anden gang, da jeg fortalte ham om vores dygtige datter som totalt tog røven på mig i morges med sin sproglige udvikling. Jeg kom til at tænke på enlige forældre, som ikke har nogen at dele de der sindssyge øjeblikke af stolthed med, men jeg nåede kun at åbne munden for at sige det højt og så vrælede jeg igen...


Pas på dig selv. :ae: Og accepter, at det er sådan, det er. Du er snart i mål. :kys: Smid den dårlige samvittighed, du kan jo vitterligt ikke gøre for det.

Hvordan går det nu?
1
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Majer » 20. jul 2017, 17:41

Vi er på ferie i Bulgarien og i dag slog en dreng på 6-7 år sin mund i poolen så det blødte. Jeg fløj hen til ham og kiggede febrilsk efter hans forældre, som heldigvis kom hurtigt.
Måtte kæmpe for at holde tårerne tilbage da de gik med den blødende dreng. Det så dog heldigvis værre ud end det var.
0
Brugeravatar
Modtodel
Indlæg: 168
Tilmeldt: 10. aug 2016, 09:10
Kort karma: 12
Likede indlæg: 129

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Modtodel » 20. jul 2017, 18:32

Evapeva skrev:
Modtodel skrev:Jeg hylede to gange da min kæreste kom hjem fra arbejde. Det har været en pisselorte lang dag hvor jeg havde planer om at få ordnet rodet i køkkenet, vasket lidt tøj og bagt morgenmadsmuffins og bananpandekager.
Men allerede da jeg havde afleveret storesøster i dp var jeg totalt færdig. Jeg er så ultra træt og har bare så skide ondt i hele kroppen, allermest i bækkenet og mavemusklerne som for tiden bliver flået fra hinanden. Jeg ligger på sofaen dagen lang, fordi jeg ikke kan holde ud at bevæge mig særlig meget og det bider sig selv i røven, hvis jeg gør det alligevel.
I dag hvor jeg så kun satte en vask over og spiste morgenmad, har jeg ikke engang kunnet ligge på sofaen.
Bægeret flød vist bare over da min kæreste og datter kom hjem og jeg ville undskylde for, at jeg kun havde tømt opvaskeren og ikke ryddet resten op fordi jeg bare ikke kunne mere - vrææææl! Jeg er træt af at have ondt og er en stor klump dårlig samvittighed overfor både min kæreste og min datter.
Nåja og anden gang, da jeg fortalte ham om vores dygtige datter som totalt tog røven på mig i morges med sin sproglige udvikling. Jeg kom til at tænke på enlige forældre, som ikke har nogen at dele de der sindssyge øjeblikke af stolthed med, men jeg nåede kun at åbne munden for at sige det højt og så vrælede jeg igen...


Pas på dig selv. :ae: Og accepter, at det er sådan, det er. Du er snart i mål. :kys: Smid den dårlige samvittighed, du kan jo vitterligt ikke gøre for det.

Hvordan går det nu?


Tusinde tak :kys: Jeg gør virkelig hvad jeg kan for at lade være med at have dårlig samvittighed. Der begynder at være lys for enden af tunnelen med termin om 4 ugers tid.

Storesøster har fået sommerferie, men min kæreste har ikke før om 3 uger. Så det er også lidt hårdt for samvittigheden, at vi ikke kan gå lange ture eller tage på legepladsen eller andet sjovt. Men det er bare sådan omstændighederne er lige nu.
2
Nogens kæreste siden 25. januar 2013 <3
Nogens mor siden 3. september 2015 <3
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Frk._Strawberry » 27. jul 2017, 15:49

Min kollega skrev tidligere og fortalte, at hendes søde lille hund var blevet aflivet :whine:
Det kunne mine hormoner slet ikke holde til, selvom han var en ældre herre på 12..
0
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1953
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 418
Likede indlæg: 4809

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf milisa » 28. jul 2017, 07:35

Ej men der ER altså også få ting mere sørgeligt, end når en families kæledyr dør!
1
Tally-ho
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Luffegås » 5. aug 2017, 14:44

Har ikke været så hormonel endnu..
Men tuuuuudede da jeg troede min kæreste havde kørt en due over. Vi kørte SÅ langsomt, men de duer var virkelig ikke til at skræmme væk, så han satte farten op og jeg så ikke den flyttede sig. Den havde nok maks hoppet 10 cm. væk, men da jeg så den i live stirre på os brød jeg bare sammen. Jeg har gennem 2 år pludselig fået en dyrekærlighed jeg aldrig har haft før, og jeg vil ikke klare tanken om at vi har dræbt en due, så tudede bare ved tanken.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Evapeva » 6. aug 2017, 09:25

Det minder mig om, at jeg desværre kørte et smukt lille egern over i sidste graviditet. :whine:
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Luffegås » 9. dec 2017, 21:29

Det har sneet, så har lige tudet af lykke...

Jeg er i uge 29, men har en vinterdepression for tiden, og jeg har bare ventet så hårdt på sne kunne komme og lyse op i mit åsyn, og nu ligger det der, og så fik jeg lige nogle tåre i øjnene
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Luffegås » 20. jan 2018, 09:44

Min kæreste lavede morgenmad og intet til mig :whine: :whine:

han plejer altid at lave morgenmad i weekender, så kan jeg vimse rundt og lave noget praktisk, og han var i gang med at gøre køkken rent, så jeg gik igang med at vaske babytøj og gøre lidt pænere på børneværelset. Så går jeg ud i køkkenet, og ser ham I fuld gang med at skulle gabe over sin sandwich :evil: Og jeg havde ventet med at snakke om mad til han var klar i køkkenet. Så tårrerne strømmede, man skulle tro han var utro, og så grinede vi begge imens, for han sagde han faktisk også følte sig lidt utro da han så mit ansigt.

Kæft det er plat, men puuuh madjalousi er det værste! :D
4
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3416
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf billiebean » 20. jan 2018, 13:50

Jeg hyler ikke så meget igen selvom jeg er pregs. Men jeg så for nylig en dokumentar om Sydpolen, hvor en lille bitte topnuser pingvinunge, som endda også var født senere end alle de andre pingvinunger, blev væk fra sin moar! Så tumlede den rundt alene i -20 graders kulde og var helt fortabt. Neeeej! :ad!: :whine: Jeg blev nødt til at skrue væk, så ved ikke engang hvordan det endte. :trist:
2
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8516
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1293
Likede indlæg: 15144

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Zonta » 20. jan 2018, 17:04

billiebean skrev:Jeg hyler ikke så meget igen selvom jeg er pregs. Men jeg så for nylig en dokumentar om Sydpolen, hvor en lille bitte topnuser pingvinunge, som endda også var født senere end alle de andre pingvinunger, blev væk fra sin moar! Så tumlede den rundt alene i -20 graders kulde og var helt fortabt. Neeeej! :ad!: :whine: Jeg blev nødt til at skrue væk, så ved ikke engang hvordan det endte. :trist:

Du kan da ikke bare lade os hænge der!? :ad!:
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Luffegås » 26. jan 2018, 15:33

Hørte musik og ryddede op, gjorde lidt rent, og pludselig spiller Spotify så Kim Larsens "Her i odense", og jeg nåede kun at høre den lidt før jeg igen savnede mit liv vildt i Odense, men vi er nu flyttet pga. baby skal være tæt på familie, og der hvor vi er flyttet er tættere på arbejde, ellers havde jeg 1½times pendling om dagen.

Så pludselig begyndte mine tåre at løbe ned af kinden, og i det samme kommer kæresten ind af døren, som jeg jo har mødt i Odense, og så tudede jeg bare vildt og han fattede bare intet, hvorfor jeg grinede og græd på en gang, så han spurgte bare "er vi lidt preggos??" :genert:
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4426
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7303

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Neenah » 26. jan 2018, 17:53

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg græd den anden dag to sekunder efter sex :blush:
1
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1953
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 418
Likede indlæg: 4809

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf milisa » 27. jan 2018, 14:20

Wozniacki vandt........
0
Tally-ho

Tilbage til "Graviditet"