Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43831

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf paint » 7. jan 2018, 09:44

Østerbro Svømmehal, skulle vist også være ret velegnet til små børn

Billede
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf JoyNips » 7. jan 2018, 09:52

paint skrev:Østerbro Svømmehal, skulle vist også være ret velegnet til små børn

Billede


Øbrohallen lever helt sikkert ikke op til TS' ønsker. :)
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf milisa » 7. jan 2018, 10:05

Der er et par stykker at tjekke ud, kan jeg se - min unge bliver da helt sikkert ulykkelig ved tanken om alle de svømmehalsture.... :lol:
0
Tally-ho
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf Ficus » 7. jan 2018, 10:17

Hvordan er Bellahøjbadet egentlig efterhånden?

Har ikke været der i måske 15-17 år. Er det blevet rent banebassin nu?
0
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27062

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf ajnaM » 7. jan 2018, 11:18

milisa skrev:
ajnaM skrev:DGI-byen.


De har flere varmtvandsbassiner, og det varmeste er dybt og ret stort. Ahh. Jeg hader svømmehaller, men kan godt klare DGI's børneafdeling. ;)

Der er springvand, boblebad og masser af børne-halløj, men selve vipperne og det store legetøj ligger i andre bassiner. Det gør dog også, at der ikke er så mange store børn.

Jeg ved ikke, om omklædningsrummene er specielt varme. Har aldrig tænkt over det. Men der er ret varmt i selve svømmehallen - igen i hvert fald i børneafdelingen.


Jeg har læst, at det skulle være ret dyrt? Men pengene værd, fornemmer jeg?


Det er ret dyrt, men til gengæld kan man holde ud at være der længe. Jeg hader som sagt svømmehaller, og jeg kommer til at fryse i løbet af 2 minutter i en almindelig svømmehal.

I øvrigt synes jeg ikke, det er SÅ dyrt. Vi har købt 10-turskort, og så koster det omkring 50 for en voksen og 35 for et barn. Til sammenligning koster Øbrohallen, som er den hal, der ellers er tættest på (og som er ISkold) 40 for en voksen og 20 for et barn.

Jeg ved ikke, om det er pengene værd - jeg synes der er mange andre aktiviteter, der er langt dyrere, men omvendt er jegs om sagt heller ikke vild med at tage i svømmehallen. Men hvis jeg skal i svømmehallen, og det skal man jo nogle gange, når man har to små drenge, så er det der, jeg kan holde ud at tage hen. :D
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27062

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf ajnaM » 7. jan 2018, 11:21

paint skrev:Østerbro Svømmehal, skulle vist også være ret velegnet til små børn

Billede


Det er en del år siden, jeg har været der sidst, men jeg havde helt blå læber efter at have svømmet der. :ad!: Og deres børnebassin er småt og forholdsvis lavvandet.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf milisa » 12. jan 2018, 21:51

Vi var i DGI-byen i dag. Det blev lige en skvis dyrere af, at vi blev tvunget til at købe en speciel slags badebukser. Men det havde jeg læst om på deres hjemmeside, så jeg var forberedt - og de informerer om det overalt, så man kan ikke rigtig tillade sig at blive sur over det, for de har jo al mulig ret til at bestemme reglerne i deres egen svømmehal. Men selv fratrukket badebukser, så er det dælen dylme dyrt. Til gengæld ER det virkelig lækkert. Der var desværre undervisning i to af bassinerne, så der var ikke de helt store valgmuligheder ift bassiner, men igen, det kunne jeg jo bare have undersøgt på forhånd, så ikke deres skyld.

Jeg kunne sagtens overveje at tage derhen igen, hvis jeg ikke finder noget bedre (læs: billigere og tættere på). Men umiddelbart opfylder det alle mine "krav"! :gogo:
1
Tally-ho
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf Stitch » 12. jan 2018, 23:25

Ved I noget om, hvilke svømmehaller der har familieomklædningsrum? Gerne dem syd for København. Jeg kan ikke rigtig finde noget på diverse hjemmesider.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf TomKah » 13. jan 2018, 20:13

Farum blev nævnt et andet sted, men den er ikke børnevenlig. Man kan gå til svømmeundervisning i varmt vandsbassinet, men jeg tror ikke det er åbent under deres meget begrænsede åbningstider. Den er primært forbeholdt undervisning.

Værløse er af nyere dato, så der burde omklædningsfaciliteterne være i orden. Vi bruger Hjortespring, efter at have testet oplandets svømmehaller. Jeg er ikke selv til svømmehal, så det er familiens anbefalinger jeg giver videre.
0
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27062

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf ajnaM » 13. jan 2018, 20:24

milisa skrev:Vi var i DGI-byen i dag. Det blev lige en skvis dyrere af, at vi blev tvunget til at købe en speciel slags badebukser. Men det havde jeg læst om på deres hjemmeside, så jeg var forberedt - og de informerer om det overalt, så man kan ikke rigtig tillade sig at blive sur over det, for de har jo al mulig ret til at bestemme reglerne i deres egen svømmehal. Men selv fratrukket badebukser, så er det dælen dylme dyrt. Til gengæld ER det virkelig lækkert. Der var desværre undervisning i to af bassinerne, så der var ikke de helt store valgmuligheder ift bassiner, men igen, det kunne jeg jo bare have undersøgt på forhånd, så ikke deres skyld.

Jeg kunne sagtens overveje at tage derhen igen, hvis jeg ikke finder noget bedre (læs: billigere og tættere på). Men umiddelbart opfylder det alle mine "krav"! :gogo:


Godt I havde en god tur!

Jeg kan virkelig anbefale hverdagsmorgener, eller morgener generelt, hvis man har muligheder for det. Men ja, ellers tjekke undervisningstidspunkterne. Det er normalt nemt nok at finde tidspunkter, hvor bassinerne er ledige.

(Og det med badebukserne er en klar fordel. Det var rimelig klamt før, hvor bassinerne forholdsvis ofte blev lukket, fordi der var en baby, der havde lavet lort... :tie:)
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf Ficus » 13. jan 2018, 20:31

Vi skulle have været til første omgang babysvømning i torsdags. Alle babyholdene er om torsdagen i den her svømmehal. Onsdag er der så et barn der har skidt i babybassinet og der skal gå 30 timer eller noget, med rens og sådan, så alle babyhold var aflyst.

På torsdag kommer jeg ikke til at tænke på andet end babylort. Det er stensikkert :tie:
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf Ficus » 13. jan 2018, 20:32

I øvrigt en i min mødregruppe der skrev det her i dag:

“Vi har lige været i bagsværd svømmehal og det kan vi varmt anbefale hvis i vil afsted i weekenderne :) især fedt med store børn, da der er familie omklædning, vandrutsjebaner og en masse sjov for de store ! Og til de små er der klapvogne/autostole og omklædning lige ved bassinet, så de ikke bliver kolde.
Baby var så vild med det !”
2
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf milisa » 14. jan 2018, 17:11

Bagsværd er næste hal på listen!

Jamen, det var jo en tanketorsk fra min side ikke at tjekke undervisningen ud først, det står jo højt og tydeligt på siden! Og ja, flere svømmehaller burde indføre blebuksekravet, for de der små badebleer holder altså sjældent ret meget inde...
0
Tally-ho

Tilbage til "Børn"