Junior sengetøj

Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Junior sengetøj

Indlægaf Juki » 14. apr 2018, 00:12

Dittemus skrev:Ej, altså, hvis det bare er til hundene så find et eller andet billigt tilbudsnoget i voksenstr. i Jysk, del den op og ri den ene side sammen i hånden igen. :D Alternativt, kan du smide et af de billige juniorstr. i de forkerte farver, ind i vaskemaskinen med noget tekstil farve.

Bliver det ikke noget rod med tekstilfarve hvis man farver noget der i forvejen er farverigt, medmindre man farver det sort?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Junior sengetøj

Indlægaf Juki » 14. apr 2018, 00:20

Allmost_Famous skrev:Hvor mange skal du bruge? Og hvilke mål havde du tænkt (der er lidt forskellige størrelser juniodyner)?

De mål jeg har p.t. på sengetøjet og som jeg primært har set har været 100x140 cm. Det skal ikke være større i hvert fald.

Der er ikke et bestemt antal jeg mangler, det kommer mest an på prisen og udseendet på dem. Måske man skulle lave en tråd hvor folk kan komme af med deres aflagte sengetøj for en lille skilling :D Hvis jeg tør miste min anonymitet :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Junior sengetøj

Indlægaf Juki » 14. apr 2018, 00:22

vibbsen skrev:
Juki skrev:
Ficus skrev:Skal du bruge det til en gave og hvor det skal kunne byttes?

Vi har fået noget i forhandlergave fra Filibabba med luftballoner på, som er nyt og i indpakning, men jeg kommer ikke til at bruge det umiddelbart, da vi har rigeligt i forvejen.
Mener det er hvidt og luftballonerne er grå (ved hvor det ligger, men har ikke kigget på det siden i sommers :genert: ). Skal nok lige tjekke, men er ret sikker på at det er junior.

Du kan jo prøve at google det og se om det er noget du kan lide :D

Det skal ikke gives i gave, men er faktisk til mine hunde :blush: De elsker at sove, putte og hygge i tæpper, dyner og puder, så det er egentlig bare fordi det er lettere at holde sengetøj rent og lugtfrit, fremfor fleecetæpper osv.

Det er også derfor jeg er lidt for nærig til at bruge flere hundrede kroner på sengetøj til dem, da det skal kunne holde til at blive vasket jævnligt og evt. ødelagt.

Og da det skal ligge fremme i stuen er jeg lidt sippet med hvad jeg vil have liggende af sengetøj med diverse motiver osv. :genert:

Det behøver ikke være nyt fra en butik, men jeg er for sart til at købe noget fra en genbrugsbutik :blush:


OK...Mine hunde havde måttet "nøjes" med en almindelig dyne så :-D Ligesom mit barn... :-D :-D

Men jeg er også en nærigrøv....

Det tror jeg bestemt heller ikke de ville have noget imod :-D Det fylder bare en del mere med voksendyner end juniordyner :lol2:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Kolibrien
Indlæg: 407
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:48
Kort karma: 79
Likede indlæg: 588

Re: Junior sengetøj

Indlægaf Kolibrien » 14. apr 2018, 08:58

Har du tjekket Reshopper og Trendsales? Måske du kan finde noget, der er let brugt, men stadig pænt.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Junior sengetøj

Indlægaf Juki » 14. apr 2018, 11:10

Kolibrien skrev:Har du tjekket Reshopper og Trendsales? Måske du kan finde noget, der er let brugt, men stadig pænt.

Reshopper kender jeg ikke. Trendsales har jeg ikke brugt i flere år, men jeg vil prøve at kigge der.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Junior sengetøj

Indlægaf JoyNips » 16. jan 2020, 14:10

miaxd skrev:Man kan tit finde sengetøj til de små på tilbud... :banan: Har ihvertfald set at *slettet fordi reklame* kører med noget tilbud for tiden :love2: Men også mange andre børnetøjsforhandlere

//Mia


Jeg tror ikke helt, du har forstået at man ikke må reklamere her på debatten. Måske skal du læse reglerne en gang til før du debatterer videre? Ellers ender du formentlig i en banning.

Det er iøvrigt en tråd fra 2018, du har hevet op for at reklamere...
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje

Tilbage til "Børn"