Hvordan underholder man 10 stk. 11-årige?

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Hvordan underholder man 10 stk. 11-årige?

Indlægaf MyGirl » 14. aug 2018, 09:57

Vi skal holde børnefødselsdag på lørdag, og planen var egentlig, at det skulle være poolparty, men med de svingende vejrudsigter, føler jeg behov for at have lidt andre ting i baghånden til underholdning, hvis vejret svigter.

Det eneste, jeg har fået ud af fødselaren, han synes kunne være interessant, er flødebollespisningskonkurrence, så det laver vi uanset hvad.

Mit forslag om skattejagt bider han ikke rigtig på, så måske, de er blevet for store til det :gruble:

Min tanker går meget på forskellige lege (dykke efter æbler, ballondans og den slags lidt "oldschool" underholdning, noget boldspil (fodbold, kongespil el.lign.), evt. just dace indenfor, hvis det går helt galt med vejret.

Håber, I vil hjælpe mig med at brainstorme, hvis I har - gerne afprøvede - aktiviteter, der hitter i den aldersgruppe.

Det er blandet drenge og piger, hvis det har noget at sige. Og det er på lørdag, så forberedelsestiden skal være derefter.

ALLE forslag vil blive taget imod med kyshånd.
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: Hvordan underholder man 10 stk. 11-årige?

Indlægaf Allmost_Famous » 14. aug 2018, 10:28

Gæt og grimasser
Jelly Bean challenge
Kimsleg
2
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Hvordan underholder man 10 stk. 11-årige?

Indlægaf MyGirl » 14. aug 2018, 10:44

Allmost_Famous skrev:Gæt og grimasser
Jelly Bean challenge
Kimsleg


Tak! De er taget med i overvejelserne!
0
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4382
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10735

Re: Hvordan underholder man 10 stk. 11-årige?

Indlægaf BlueBunny » 14. aug 2018, 11:01

Allmost_Famous skrev:Gæt og grimasser
Jelly Bean challenge
Kimsleg

Hvad er kimsleg?

Edit: detvar nemt at google:
“Kimsleg er en leg, der går ud på, at en person får lov til at kigge på nogle forskellige ting i et bestemt tidsrum, hvorefter vedkommende skal huske så mange af tingene som muligt. Kimsleg kan bl.a. bruges til fødselsdage, da man godt kan være et helt hold til legen. Antallet af genstande man skal huske varierer i forhold til antal deltagere.

Navnet kimsleg stammer fra Rudyard Kiplings roman Kim, hvor hovedpersonen sættes over for en udfordring.”
1
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne

Tilbage til "Børn"