6 år og har svært ved samling og fælles beskeder

Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: 6 år og har svært ved samling og fælles beskeder

Indlægaf Depeche_Mama » 9. okt 2018, 08:36

DannyZuko skrev:
AlmostFamous35 skrev:Tak for likes og kommentarer! I er søde:) Skal nok opdatere. Tænk hvis vores oplevelser kan hjælpe andre, ligesom I har hjulpet os:)

Hvad har I måttet slippe for sådan et forløb hos Sansemotorik? Jeg kan ikke se deres priser nogen steder.


Vi har ikke selv betalt, i vores kommune kan man søge om det - det bør gælde de fleste steder - i henhold til Lov om Social Service paragraf 11 stk 7 :)
0
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
AlmostFamous35
Indlæg: 241
Tilmeldt: 4. jan 2016, 08:41
Kort karma: 30
Likede indlæg: 372

Re: 6 år og har svært ved samling og fælles beskeder

Indlægaf AlmostFamous35 » 9. okt 2018, 18:08

Depeche_Mama skrev:
DannyZuko skrev:
AlmostFamous35 skrev:Tak for likes og kommentarer! I er søde:) Skal nok opdatere. Tænk hvis vores oplevelser kan hjælpe andre, ligesom I har hjulpet os:)

Hvad har I måttet slippe for sådan et forløb hos Sansemotorik? Jeg kan ikke se deres priser nogen steder.


Vi har ikke selv betalt, i vores kommune kan man søge om det - det bør gælde de fleste steder - i henhold til Lov om Social Service paragraf 11 stk 7 :)


Ved du om man også kan søge på bagkant? Vi har givet 1250kr for undersøgelsen og 800kr Per gang for indtil videre 3 sessioner, hvor vi får nye øvelser. Der er nok 2 gange igen. Så det løber op! Men er alle pengene værd, det er vildt hvad det giver ham. Både ro i krop og hoved og styr på motorikken. Og der er ro på i skolen også.
0
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: 6 år og har svært ved samling og fælles beskeder

Indlægaf Depeche_Mama » 9. okt 2018, 20:49

AlmostFamous35 skrev:
Depeche_Mama skrev:
DannyZuko skrev:
AlmostFamous35 skrev:Tak for likes og kommentarer! I er søde:) Skal nok opdatere. Tænk hvis vores oplevelser kan hjælpe andre, ligesom I har hjulpet os:)

Hvad har I måttet slippe for sådan et forløb hos Sansemotorik? Jeg kan ikke se deres priser nogen steder.


Vi har ikke selv betalt, i vores kommune kan man søge om det - det bør gælde de fleste steder - i henhold til Lov om Social Service paragraf 11 stk 7 :)


Ved du om man også kan søge på bagkant? Vi har givet 1250kr for undersøgelsen og 800kr Per gang for indtil videre 3 sessioner, hvor vi får nye øvelser. Der er nok 2 gange igen. Så det løber op! Men er alle pengene værd, det er vildt hvad det giver ham. Både ro i krop og hoved og styr på motorikken. Og der er ro på i skolen også.


Har svært ved at tro, du kan søge bagud - de fleste ydelser iht. Lov om Social Service kan tidligst bevilges fra ansøgningstidspunktet.
Desuden kan du sikkert heller ikke selv vælge aktør til din ydelse.

Men du kan da prøve at kontakte din kommune og høre ad. Jeg er selv socialrådgiver, så kendte til paragraffen af den vej :)
1
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.

Tilbage til "Børn"