Gaveide til nyfødt dreng.

HerErJeg
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1198

Re: Gaveide til nyfødt dreng.

Indlægaf HerErJeg » 20. okt 2018, 06:35

Vi har lige købt en træ-snegl der kan trækkes, og med klodser som kan puttes ind i sneglehuset.
Den sælges hos Trævarefabrikkernes udsalg og Kids Cool Shop.
1
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4985

Re: Gaveide til nyfødt dreng.

Indlægaf hotlips » 22. okt 2018, 08:17

Jeg har været glad for de bog klassikere vi har fået af venner og familie, fks dyrene i hakkebakkeskoven eller h c Andersens eventyr og så til tider med dato og en lille hilsen i fra giveren.
Jeg har bøger fra både mig, mine forældre og bedsteforældre med hilsner fra familie og til tider venner der ellers er glemt for længst men som man så husker igen på den måde.

Hvis det mere er til moren ville jeg prøve at finde et eller andet der kunne være hyggeligt at få som mor, jeg brød mig ikke selv om de der gaver der tydeligvis med vilje ikke havde noget med barnet at gøre.
Måske en hverdags ting, som en kopholder til barnevognen og en pæn, eller så vidt det nu er muligt, pæn, termokop hvis hun er sådan en der godt kan lide at få en kop kaffe mens hun går.. Jeg havde stor nytte af sådan en samle op tang, nu har jeg jo altid sådan en fordi jeg har dårlig ryg, men jeg sled 3 op det første år, for udover at kunne bruges til at fange sutter og de dyr der i en periode rutinemæssigt røg over bord 500 gange pr tur med barnevognen, så viste den sig også at være lidt af en genistreg til at snuppe fjernbetjeningen, puder telefonen og andet der havde sneget sig uden for rækkevidde mens man sad og prøvede at få lillefisen til at sove.
Ellers kunne det måske være hun har en ynglings serie hun ikke har ser længe, der er jo nogle der er mange der synes om selvom de er for gamle til at komme på Netflix og så videre,og de koster ikke alverden.
Jeg købte selv nord og syd, men der er jo lavet mange i årenes løb så det kan godt være det kan betale sig at lede lidt.
Der kom den der hed slangen i paradis da min dreng var lille, det er den hvor han skubber hende ned til krokodillen,for andre kan det måske være twin peaks eller csi, men det var helt klart sådan noget der var med til at gøre det hyggeligt at man jo pludselig var lidt fanget derhjemme.

Man kan jo købe det meste over nettet, man kan endda få det pakket som gave mange steder og sendt direkte, så selvom man ikke orker så meget er der jo alligevel mange muligheder.
0

Tilbage til "Børn"