Webshop med dag til dag levering(haster)

Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 214
Likede indlæg: 5018

Webshop med dag til dag levering(haster)

Indlægaf Misantropen » 29. dec 2018, 13:38

Hej

Kender I et sted på nettet der sælger telte/tipier og har dag til dag levering alle ugens syv dage, så der er chance for det kan blive leveret på min privatadresse i morgen? :kryds:

Jeg synes der var en sniksnak-tråd med udstyr engang, men jeg har ikke kunne søge den frem og det haster at lave en bestilling, hvis det ikke skal være for sent. De steder jeg har kigget ved der sælger telte kan først levere i slutningen af uge 1 eller uge 2.

Budgettet er 500 kr, uden porto. Farven og materialet er ikke afgørende, men er vi oppe og ramme prisloftet vil jeg foretrække det ikke er et eller andet farverigt Disney motiv.

På forhånd tak for hjælpen!

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:
0
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 586
Likede indlæg: 5276

Re: Webshop med dag til dag levering(haster)

Indlægaf Urtekussen » 29. dec 2018, 13:40

Jeg tror ikke der er nogle af de gængse distributører, som kører søndag.
Måske dao, men ellers ikke.
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
godtnavn
Kort karma: 549
Likede indlæg: 4994

Indlægaf godtnavn » 29. dec 2018, 13:40

Finder du ikke noget så har Tiger telte, dog ret farverige, og Søstrene grenes har tipier der er neutrale. Så har du en af dem tæt på ville jeg smutte forbi der :)
1
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 573
Likede indlæg: 11153

Indlægaf HappyPaww » 29. dec 2018, 13:47

Ellers tjek Reshopper :)

Og er mega nysgerrig: Hvorfor hastværket? :D
0
Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 29. dec 2018, 14:42

Urtekussen skrev:Jeg tror ikke der er nogle af de gængse distributører, som kører søndag.
Måske dao, men ellers ikke.

Dao leverer 365 dage om året, men jeg har ikke kunne finde nogle webshops der bruger Dao. Eller også er det fordi pakken bliver for stor :gruble:

Føtex har nogle og der står man kan bestille til deres varehuse, men når jeg går til kassen for at bestille er det ikke en mulighed :sarkasme:
0
Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 29. dec 2018, 14:43

godtnavn skrev:Finder du ikke noget så har Tiger telte, dog ret farverige, og Søstrene grenes har tipier der er neutrale. Så har du en af dem tæt på ville jeg smutte forbi der :)

Både Tiger og Søstrene Grene i nærheden har lukket indtil efter nytår, desværre :(
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 19
Likede indlæg: 1153

Indlægaf DenBruneMunk » 29. dec 2018, 14:45

Prøv dba?
0
Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 29. dec 2018, 15:00

HappyPaww skrev:Ellers tjek Reshopper :)

Og er mega nysgerrig: Hvorfor hastværket? :D

Tak for tip med Reshopper. Udover Facebook og DBA findes der så andet for privatsalg af børneudstyr der kan anbefales?

Jeg skal bruge en form for hule til min yngste hund, der er bange for fyrværkeri og reagerer med stress og derfor får en kort lunte. Hun kan derfor ikke ligge i en kurv og spise et ben uden hun bliver for stresset over uroen fra bragene og min ældste hunds tilstedeværelse. Hun er vant til at ligge og sove under dyner og puder, der spiser hun dog ikke, men hun finder ro ved at være i skjul uden at være afskåret fra os andre.

Almindelige transportbure er noget dyrere og mere uhandy end en tipi der bare kan klappes samme og tages frem ved behov.

Hvis I har nogle erfaringer med hulebygning, uden stole, er jeg også meget interesseret. P.t. er spisebordet(4-personers) den eneste løsning jeg kan komme på, men det bliver lidt noget rod når der også skal spises der :lol:

Liggemålet skal være 120×80 cm ca. Desværre større end nogle plastik- eller papkasser jeg kan komme på.
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2243
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 24570

Indlægaf Daine » 29. dec 2018, 15:23

Hjemmebyg? 4 rundstokke, tror jeg det hedder, i passende længder (det vil jeg tro du kan få hos feks Bauhaus - og få dem til at save til så du ikke skal bøvle med det) og et par tæpper fra jysk. De har vist det der kaldes flytte-tæpper, som er ret billige. Og begge butikker har åbent i morgen.

(Jeg tænker på noget tipi-look-alike her, ikke noget der minder om et hus :) )
Senest rettet af Daine 29. dec 2018, 15:24, rettet i alt 1 gang.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 586
Likede indlæg: 5276

Indlægaf Urtekussen » 29. dec 2018, 15:23

Hvad med bilka?
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 793
Likede indlæg: 8790

Indlægaf Pandesteg » 29. dec 2018, 15:27

Et par tæpper smidt over dit sofabord? Eller du kan måske gøre plads under din seng?
1
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 29. dec 2018, 17:04

Daine skrev:Hjemmebyg? 4 rundstokke, tror jeg det hedder, i passende længder (det vil jeg tro du kan få hos feks Bauhaus - og få dem til at save til så du ikke skal bøvle med det) og et par tæpper fra jysk. De har vist det der kaldes flytte-tæpper, som er ret billige. Og begge butikker har åbent i morgen.

Jeg ved ikke om jeg får mulighed for at tage i et byggemarked i morgen, men det er bestemt en mulighed efter nytår, hvis ikke jeg finder en permanent løsning der også kan fungere efter nytårsaften :)
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2243
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 24570

Indlægaf Daine » 29. dec 2018, 17:19

Misantropen skrev:
Daine skrev:Hjemmebyg? 4 rundstokke, tror jeg det hedder, i passende længder (det vil jeg tro du kan få hos feks Bauhaus - og få dem til at save til så du ikke skal bøvle med det) og et par tæpper fra jysk. De har vist det der kaldes flytte-tæpper, som er ret billige. Og begge butikker har åbent i morgen.

Jeg ved ikke om jeg får mulighed for at tage i et byggemarked i morgen, men det er bestemt en mulighed efter nytår, hvis ikke jeg finder en permanent løsning der også kan fungere efter nytårsaften :)

Har du noget i huset, der kunne bruges i en snæver vending til at bygge en tipi af? Kosteskaft, haveredskaber, støvsugerrør?
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 29. dec 2018, 17:21

Urtekussen skrev:Hvad med bilka?

Jeg har ikke en Bilka i nærheden.

Pandesteg skrev:Et par tæpper smidt over dit sofabord? Eller du kan måske gøre plads under din seng?

Mit sofabord er sådan et lille et på størrelse med en skammel eller taburet :D Hun kan godt finde på at krave ind under sengen hvis hun er bange eller under sofaen hvis hun skal have fat i en bold eller lignende, men begge steder er hun nødt til at krybe og krabbe sig frem så det vil ikke fungere som hyggelig hule.

Jeg har "redt op" under spisebordet med rt par foldemadrasser, dyner og puder. Jeg lurer lidt på om jeg i stedet kan lave en hule mellem spisebordet og sofaen, ved at smide et tæppe over pladsen imellem. Det vil måske kunne fungere i stedet for under spisebordet. Det må jeg eksperimentere med :)
0
Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 29. dec 2018, 17:23

Daine skrev:
Misantropen skrev:

Har du noget i huset, der kunne bruges i en snæver vending til at bygge en tipi af? Kosteskaft, haveredskaber, støvsugerrør?

Det tror jeg ikke, men jeg kan måske låne af nogle naboer :D
1

Tilbage til "Børn"