Børn

Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Børn

Indlægaf Madam Pomfrey » 12. aug 2015, 19:34

Dikus skrev:
DD_81 skrev:Jeg har 4 - indimellem tænker jeg at jeg skulle ha stoppet efter nr. 1!


Altså... Jeg stoppede jo efter nr. 1. Dele?



Hvor og hvornår skal jeg aflevere? :ivrig:
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Lækre Arne
Indlæg: 251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:53
Kort karma: 116
Likede indlæg: 687

Re: Børn

Indlægaf Lækre Arne » 13. aug 2015, 06:53

Jeg har også nogen. I får dem ikke :afro:
1
Brugeravatar
Slowpoke
Indlæg: 72
Tilmeldt: 11. aug 2015, 16:51
Kort karma: 22
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 105
Kontakt:

Re: Børn

Indlægaf Slowpoke » 13. aug 2015, 06:59

Lækre Arne skrev:Jeg har også nogen. I får dem ikke :afro:


Det går nok... jeg prøver at afsætte mine, alternativt glemme dem på en rasteplads :ninja:
0
Jeg gik muligvis under brugernavnet cosgrove før i tiden... muligvis.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Børn

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. aug 2015, 08:54

Skumfidusen skrev:
DD_81 skrev:Så man skulle en tur uden for jubiis pæne rækværker førend du ryster den slags hemmeligheder ud af ærmerne! :8:

Men fair nok, - det er sgu nok lidt svært at køre en 7-7 eller 10-4 ordning med den afstand!


Jeg har skam fortalt om det på den gamle debat - men hvis vi skal have det hele med, så har jeg lavet 4 børn. En som kom til efter en one-night-stand for over 20 år siden. Jeg vidste ikke hans mor var blevet gravid før end han var født, hun har fuldstændig selv taget sig af ham og der har været en rigtig far for ham altid. Jeg har kun deltaget i undfangelsen. Hans rigtige far har adopteret ham for mange år siden og juridisk er han ikke min. Men altså, biologisk har jeg lavet ham.

Så har jeg knægten i Kenya. Hans mor besøgte mig i Danmark og VAR faktisk beskyttet, men hun blev altså gravid. Vi gik fra hinanden, jeg blev gift og fik pigerne og blev skilt og drengen og hans mor bor i Kenya. Vi skriver mails sammen, skyper og har kontakt ad den vej. Der er ikke noget jeg ikke har fortalt før, men jeg har vist aldrig fortalt det så sammenhængende før :). At jeg har tøserne er vel sådan nogenlunde velkendt :lun:



jeg har bare ikke fulgt godt nok med så ;)
Så det kom da som en overraskelse... men fair nok, det lyder reelt og fornuftigt!
og ja pigerne er der vist ingen tvivl om :D bliver altid så glad af dine indlæg, du er en dejlig, engageret og blød far, der tydeligt har et svagt punkt for de 2 tøser.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Børn

Indlægaf Muuh » 13. aug 2015, 09:03

Jeg har et par stykker og en til låns engang i mellem

Låner gerne mine ud :D
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Børn

Indlægaf Wizzze » 13. aug 2015, 20:05

DD_81 skrev:Jeg har 4 - indimellem tænker jeg at jeg skulle ha stoppet efter nr. 1!


Jeg venter stadig på at der kommer en pige som nummer 5 :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Børn

Indlægaf milisa » 13. aug 2015, 20:16

Skumfidusen skrev:
DD_81 skrev:Så man skulle en tur uden for jubiis pæne rækværker førend du ryster den slags hemmeligheder ud af ærmerne! :8:

Men fair nok, - det er sgu nok lidt svært at køre en 7-7 eller 10-4 ordning med den afstand!


Jeg har skam fortalt om det på den gamle debat - men hvis vi skal have det hele med, så har jeg lavet 4 børn. En som kom til efter en one-night-stand for over 20 år siden. Jeg vidste ikke hans mor var blevet gravid før end han var født, hun har fuldstændig selv taget sig af ham og der har været en rigtig far for ham altid. Jeg har kun deltaget i undfangelsen. Hans rigtige far har adopteret ham for mange år siden og juridisk er han ikke min. Men altså, biologisk har jeg lavet ham.

Så har jeg knægten i Kenya. Hans mor besøgte mig i Danmark og VAR faktisk beskyttet, men hun blev altså gravid. Vi gik fra hinanden, jeg blev gift og fik pigerne og blev skilt og drengen og hans mor bor i Kenya. Vi skriver mails sammen, skyper og har kontakt ad den vej. Der er ikke noget jeg ikke har fortalt før, men jeg har vist aldrig fortalt det så sammenhængende før :). At jeg har tøserne er vel sådan nogenlunde velkendt :lun:


Er det ikke lidt hårdt med ham den første? Eller har han aldrig rigtig været "virkelig", hvis du forstår? Ved han, du findes? Og må jeg i det hele taget stille alle de her spørgsmål, eller er det totalt mangel på situationsfornemmelse...? Jeg har nogle gange lidt svært ved den slags.... :blush2:
0
Tally-ho
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Børn

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. aug 2015, 20:31

Wizzze skrev:
DD_81 skrev:Jeg har 4 - indimellem tænker jeg at jeg skulle ha stoppet efter nr. 1!


Jeg venter stadig på at der kommer en pige som nummer 5 :D



min ene søster fødte nr. 5 - det blev en pige
min anden søster fødte nr. 6, det blev en pige

:ivrig:

fordelen er at jeg kan låne dem når jeg vil, købe vildt upraktiske og glitende hårpynt til dem, og slipper for at bo under samme tag som dem, når de bliver menstruerende homonellaer :dance:

Tænker at det faktisk ville være rét hårdt at være lillesøster til 4 drenge, når bare jeg ser omsorgsgenet ifht. niecerne, det kunne nemt udmønte sig i noget beskyttertrang på sigt :D
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Børn

Indlægaf Wizzze » 13. aug 2015, 20:41

DD_81 skrev:
Wizzze skrev:
DD_81 skrev:Jeg har 4 - indimellem tænker jeg at jeg skulle ha stoppet efter nr. 1!


Jeg venter stadig på at der kommer en pige som nummer 5 :D



min ene søster fødte nr. 5 - det blev en pige
min anden søster fødte nr. 6, det blev en pige

:ivrig:

fordelen er at jeg kan låne dem når jeg vil, købe vildt upraktiske og glitende hårpynt til dem, og slipper for at bo under samme tag som dem, når de bliver menstruerende homonellaer :dance:

Tænker at det faktisk ville være rét hårdt at være lillesøster til 4 drenge, når bare jeg ser omsorgsgenet ifht. niecerne, det kunne nemt udmønte sig i noget beskyttertrang på sigt :D


Du tror ikke hun ville få det som blommen i et æg, med 4 tjenere :D
Senest rettet af Wizzze 13. aug 2015, 20:43, rettet i alt 1 gang.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Børn

Indlægaf Wizzze » 13. aug 2015, 20:43

Rakel skrev:Vi har et trekløver. De er 18-15-2 år gamle.


Efternøler :klap:

Min lillebror kom også meget sent til festen, mine sympatier til de ældste :lol:
0
Do as I say! :whip:
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Børn

Indlægaf TurtleSpeed » 13. aug 2015, 20:51

Skumfidusen skrev:
Yvooonne skrev:
Skumfidusen skrev:Der bor to hos mig. Og en hos sin mor meget langt væk. Dem har jeg lavet alle sammen. De må få saftevand og jeg køber noget af deres tøj i H&M og det er overhovedet ikke mærkevarer. Bitches!



Har du fået en 3'er?


Faktisk en 1'er. Han er ældre end pigerne men er lidt uden for nummer. En uplanlagt graviditet jeg stod bag engang. Jeg ser ham ikke, for han bor i Kenya, men jeg hjælper økonomisk og skriver og taler med ham.


Guuud, det vidste jeg slet ikke, Skum. Colour me surprised.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Børn

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. aug 2015, 21:07

Wizzze skrev:Du tror ikke hun ville få det som blommen i et æg, med 4 tjenere :D


til en vis grænse... Men det er jo også et problem, en total forkælet, altid opvartet, lille diva-dronning, der får alt hvad hun peger på ;)

Dertil, så bekommer tankerne om den fremtidige frihed mig ganske vel, friheden til at rejse og opleve, bare mig og Hr. mand, ikke at skulle indrette mit liv efter børns gøren og laden, - du ved, alt det de fleste gør post-børn, det gjorde jeg mig ik så meget i ;)
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1283
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 199
Likede indlæg: 2725

Re: Børn

Indlægaf Frandsen » 14. aug 2015, 08:56

Har to - snart 3 :shock:

De er 4 og 6. Og altså 0, 4 og 6 om fire måneders tid.

Det er i øvrigt to piger og en ubekendt.
0
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Re: Børn

Indlægaf thomassneum » 14. aug 2015, 09:29

Min version er 16 år gammel.
Hun er stoppet op med Mac computer, iPad, iPhone osv., hun behøver ikke arbejde og får 1.000,00 kr./mdr. i lommepenge. Hun får betalt transport og ridning.

Vores krav er at hun skal passe sin skole og være en god kammerat. Well.. kammeratdelen er nu noget der er opfundet på hendes efterskole. :)
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Re: Børn

Indlægaf thomassneum » 14. aug 2015, 10:24

Rakel skrev:Og apropos børn, så sover den mindste endeligt efter to km protest! Med oldebesøg gider jeg godt, at hun lige tager et hvil! Og så skal de boller gøres færdige!


Når børnene sover, skal man altid huske at bolle færdig.
1
Med bov skal man mad lave, men...

Tilbage til "Børn"