Hvad har du sidst sagt eller gjort for at være sød ved dit barn

Aurora
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 211
Likede indlæg: 2713

Hvad har du sidst sagt eller gjort for at være sød ved dit barn

Indlægaf Aurora » 20. nov 2023, 07:19

Mangler vi ikke børne-pendanten til tråden om de små ting, man gør for at glæde sin partner? Selvom jeg ikke har sådan én, læser jeg nogle gange i den tråd. Den er hyggelig :) Jeg synes ikke "hvornår har du sidst været en nar overfor dit barn" skal stå alene i børneforummet, for jeg er sikker på at der bliver gjort mindst lige så søde ting for debat-børnene som for partnerne :lun:

Håber I vil være med!
1
Aurora
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 211
Likede indlæg: 2713

Re: Hvad har du sidst sagt eller gjort for at være sød ved dit barn

Indlægaf Aurora » 20. nov 2023, 07:30

Jeg kan selv starte. Det er ikke revolutionerende sødhed, men jeg lavede pandekager til morgenmad her på en mørk og kold novembermandag. De blev selvfølgelig glade, og jeg håber de bliver glade igen når de åbner madpakkerne og der også ligger en pandekage der. Vores morgener er som regel travle, så det var en vildt hyggelig forandring at stå og vende pandekager sammen alle 3 på en helt almindelig hverdag. Det gjorde også mig selv glad.
8
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19706
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2453
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46500

Re: Hvad har du sidst sagt eller gjort for at være sød ved dit barn

Indlægaf LadyFox » 20. nov 2023, 09:09

I går var jeg med til at hoppe rundt i en vandpyt langt væk hjemmefra i overhovedet ikke vandtætte sko fordi det blev ved med at blive "din tur muuuar".
5
...
ajnaM
Indlæg: 10089
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1059
Likede indlæg: 27606

Re: Hvad har du sidst sagt eller gjort for at være sød ved dit barn

Indlægaf ajnaM » 20. nov 2023, 11:50

Hah, jeg gør sateme mange ting hver dag for at være sød ved mine børn. :lol: Meget, meget mere, end jeg gør for at være sød ved min partner. :genert:

Bare her til morgen har jeg lagt deres tøj frem, som er vasket og i øvrigt købt og udvalgt i samarbejde med dem. Jeg har lavet deres madpakker, som blandt andet bestod af vafler, som vi lavede sammen i går eftermiddags - og hjemmebagte boller, som vi spiste i morges og lavede til madpakkeboller. Jeg står tidligt op og sørger for, at det bliver en hyggelig morgen med læsning over morgenbordet. Jeg har hjulpet dem med at pakke deres tasker, læst deres lektier med dem, haft dem med i boghandlen og fundet gode bøger til selvlæsning, og sørget for at de har gode, fyldte penalhuse. Vi har talt deres dag igennem ud fra ugeplanen, så de er forberedt på, hvad de skal lave i skolen. I eftermiddag har den mindste en legeaftale, hvor jeg henter ham og en ven.

Altså - det er jo rutiner og på mange måder en selvfølge. Men det er alt sammen noget, jeg gør for dem.
4
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7828
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 600
Likede indlæg: 11595

Re: Hvad har du sidst sagt eller gjort for at være sød ved dit barn

Indlægaf Kerrigan » 20. nov 2023, 12:12

Jeg bagte bløde grovboller og lavede hjemmelavet Nutella/chokoladehasselnødcreme i går.
Nøddecremen var et øjeblikkeligt hit. Og den sidste bolle røg i morges, så har lige bagt nogle flere. :lol2:
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
JoyNips
Indlæg: 12124
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34100

Re: Hvad har du sidst sagt eller gjort for at være sød ved dit barn

Indlægaf JoyNips » 20. nov 2023, 13:54

Jeg rækker hende enormt mange ting som hun smider på gulvet og efterfølgende råber “ikk’ nå den?!” efter.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
pinkmoon
Indlæg: 1726
Tilmeldt: 12. jan 2020, 14:59
Kort karma: 193
Likede indlæg: 6882

Re: Hvad har du sidst sagt eller gjort for at være sød ved dit barn

Indlægaf pinkmoon » 20. nov 2023, 15:57

Jeg varmede hans voksi pose med min hårtørrer, så den var dejlig lun til lur.

Han sagde ‘mmmmmm’ da han blev lagt :lun:
3
Bergen
Indlæg: 7348
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 470
Likede indlæg: 11989

Re: Hvad har du sidst sagt eller gjort for at være sød ved dit barn

Indlægaf Bergen » 20. nov 2023, 16:09

Fundet badekåbesnoren til hende. Den lå præcis, hvor jeg sagde... hvad den ifg hende bestemt ikke gjorde....
0
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Hvad har du sidst sagt eller gjort for at være sød ved dit barn

Indlægaf billiebean » 20. nov 2023, 17:46

Købte bamsepølse til hende i Netto! Det synes jeg var at strække sig ret langt.

Og købte ind og lavede toast til hende til aftensmad, fordi hun vildt meget lyst til det, selvom vi skal have lasagne.

Tog hende med hen i en ny bilvask hvor man kan sidde i bilen, selvom jeg var træt, fordi jeg håbede hun ville synes det var sjovt at opleve.

Og nå ja, en lidt større ting: Tog med til Paris i sidste uge, selvom jeg er knap 8 måneder gravid og går dårligt for at være med hende, mens far var på arbejde dernede, så hun på fars fridag kunne komme i Disneyland (med far) før lillebror kommer om 1,5 måned og få den oplevelse. Og det var det værd ;)
2

Tilbage til "Børn"