tween/små-teenager eksperter kom hid!

Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

tween/små-teenager eksperter kom hid!

Indlægaf milisa » 17. dec 2016, 15:04

Jeg vil forkæle min nevø på 13 år med et par bukser. Han er MEGET tøjfikseret, men hans gamle moster er totalt lost på hvad, der er in og yt i dag...

Er der nogen, der lige kan nævne nogle fancy'e mærker, som ikke nødvendigvis er armani/boss/hillfiger o.lign.... Noget mere overkommeligt rent prismæssigt..... Beneton fx? Var det kun fancy i 80'erne? Cheap monday? Blend?

Hilfe!
0
Tally-ho
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: tween/små-teenager eksperter kom hid!

Indlægaf Studsgaard » 17. dec 2016, 17:38

milisa skrev:Jeg vil forkæle min nevø på 13 år med et par bukser. Han er MEGET tøjfikseret, men hans gamle moster er totalt lost på hvad, der er in og yt i dag...

Er der nogen, der lige kan nævne nogle fancy'e mærker, som ikke nødvendigvis er armani/boss/hillfiger o.lign.... Noget mere overkommeligt rent prismæssigt..... Beneton fx? Var det kun fancy i 80'erne? Cheap monday? Blend?

Hilfe!


Jeg tror det er meget afhængig af hvor han kommer fra.

Her ude på landet går de næsten alle sammen i Adidas.

Har du mulighed for at se hvad mærker han normalt går i?
0
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4379
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10730

Re: tween/små-teenager eksperter kom hid!

Indlægaf BlueBunny » 17. dec 2016, 19:27

Ja det kommer nok an på hvor man er fra.
Min dreng ønsker sig Just junkies og Jack&Jones (sorte/grå). Men han har en del kondi (Adidas mv).
Han går på efterskole på vestsjælland
Tjek evt. quint webshop :)
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2612
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3908

Re: tween/små-teenager eksperter kom hid!

Indlægaf Anlewi » 17. dec 2016, 22:07

Mine drenge er til jeans fra Newyorker
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: tween/små-teenager eksperter kom hid!

Indlægaf milisa » 18. dec 2016, 12:49

Hm.... ja ok, det er mere besværligt end som så.... må i tænkeboks!
0
Tally-ho
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: tween/små-teenager eksperter kom hid!

Indlægaf Charly » 19. dec 2016, 08:44

Kan du ikke spørge hans forældre, hvad han går i?
0
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: tween/små-teenager eksperter kom hid!

Indlægaf milisa » 19. dec 2016, 12:33

Humlen er jo at give ham noget særligt - ikke noget, han plejer at gå i, så det hjælper ikke hverken at spørge hans forældre eller kigge på det, han plejer at gå i.
0
Tally-ho
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: tween/små-teenager eksperter kom hid!

Indlægaf Charly » 19. dec 2016, 13:50

milisa skrev:Humlen er jo at give ham noget særligt - ikke noget, han plejer at gå i, så det hjælper ikke hverken at spørge hans forældre eller kigge på det, han plejer at gå i.

Men de kunne vel godt hvad han så går og sukker efter?
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: tween/små-teenager eksperter kom hid!

Indlægaf Panton » 19. dec 2016, 15:58

som jeg lige har skrevet i en lign tråd, så Ralph Lauren boksershorts, superdry bluse, fed cap, hoddie, fede sweatpants. Fede sneakers, som du evt kan finde på tilbud, det synes jeg der er mange steder, unisport fx. Det er sådan noget min egen på 11 går op i :D
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: tween/små-teenager eksperter kom hid!

Indlægaf Muuh » 19. dec 2016, 17:10

Studsgaard skrev:
milisa skrev:Jeg vil forkæle min nevø på 13 år med et par bukser. Han er MEGET tøjfikseret, men hans gamle moster er totalt lost på hvad, der er in og yt i dag...

Er der nogen, der lige kan nævne nogle fancy'e mærker, som ikke nødvendigvis er armani/boss/hillfiger o.lign.... Noget mere overkommeligt rent prismæssigt..... Beneton fx? Var det kun fancy i 80'erne? Cheap monday? Blend?

Hilfe!


Jeg tror det er meget afhængig af hvor han kommer fra.

Her ude på landet går de næsten alle sammen i Adidas.

Har du mulighed for at se hvad mærker han normalt går i?



Det er det samme her Adidas og Hummel bukser, andre sports mærker dur ik og min søn er ikke engang sports dreng, men han går ikke i andet

Skal han, når moren siger det, i jeans er det slim fit med slid og gerne med købte huller
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: tween/små-teenager eksperter kom hid!

Indlægaf ajnaM » 20. dec 2016, 08:38

milisa skrev:Humlen er jo at give ham noget særligt - ikke noget, han plejer at gå i, så det hjælper ikke hverken at spørge hans forældre eller kigge på det, han plejer at gå i.


Giver det ikke mening at give ham en shoppetur?

Samtlige teenagere, jeg kender, - og mig selv i den alder i øvrigt - ved bedst selv, hvad de gerne vil have. At en voksen kommer og giver dem noget 'særligt, de ikke plejer at gå i', er sjældent federe end det, de selv ville have valgt. :P

Hvis målet er at gøre ham så glad som muligt, ville jeg overraske ham med at have planlagt en tur i byen og købe lige præcis de bukser, han allerhelst vil have.
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: tween/små-teenager eksperter kom hid!

Indlægaf milisa » 20. dec 2016, 13:51

ajnaM skrev:
milisa skrev:Humlen er jo at give ham noget særligt - ikke noget, han plejer at gå i, så det hjælper ikke hverken at spørge hans forældre eller kigge på det, han plejer at gå i.


Giver det ikke mening at give ham en shoppetur?

Samtlige teenagere, jeg kender, - og mig selv i den alder i øvrigt - ved bedst selv, hvad de gerne vil have. At en voksen kommer og giver dem noget 'særligt, de ikke plejer at gå i', er sjældent federe end det, de selv ville have valgt. :P

Hvis målet er at gøre ham så glad som muligt, ville jeg overraske ham med at have planlagt en tur i byen og købe lige præcis de bukser, han allerhelst vil have.


Det var da en fremragende idé!! Det er da det, vi gør! Med frokost og bif-tur og det hele! Årh hvad det bliver hyggeligt, hvorfor pokker har jeg ikke selv tænkt på det?!?!? Tak! :D
1
Tally-ho

Tilbage til "Børn"