Hvad har dit kæledyr sidst sagt til dig ??

Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Hvad har dit kæledyr sidst sagt til dig ??

Indlægaf vibbsen » 26. feb 2018, 17:47

Vi har jo en tråd om hvad vi siger til vores kæledyr. Men hvad mon vores kæledyr egentlig siger til os...Altså hvis de kunne tale (Hvilket de heldigvis ikke kan....)

TS lægger naturligvis ud.

Hans Christian : Hey, Lady. Where the hell is my dinner ? Det er faktisk ikke OK at man som kat skal finde sig i at maden er forsinket. Heller ikke selvom man faktisk lå og sov. I samme øjeblik man ikke sover mere. Så skal maden naturligvis stå på bordet. Ordnung Muss Sein

Maude : SLIP MIG !!! Hvor mange gange skal jeg sige at jeg IKKE er en kælekat. I ugler min pels og jeg lider af højdeskræk. Vær venlig at betale 10 snacks i bod. Vi er åbenbart af den fejlagtige opfattelse at når man har anskaffet sig en kat som kæledyr så indgår det i aftalen at man må røre den på pelsen. Det er åbenbart IKKE en del af pakken..Med mindre altså at katten er kæle og trænger til at blive nusset. Så skal man naturligvis smide alt hvad man har i hænderne
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad har dit kæledyr sidst sagt til dig ??

Indlægaf LadyFox » 26. feb 2018, 17:52

"HAALLOOOOO.. HVOR VILLE VI BARE ØNSKE VI KUNNE RÅBE LIDT HØJERE.. FUGLEKVIDER SKULLE JO VÆRE SÅÅÅ BEROLIGENDE."
1
...
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvad har dit kæledyr sidst sagt til dig ??

Indlægaf Skorstenen » 26. feb 2018, 17:54

"ER jeg ikke bare døøøøgtig pige når jeg hjælper med opvaskemaskinen? Kløminmave, kløminmave kløminmave"
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har dit kæledyr sidst sagt til dig ??

Indlægaf Studsgaard » 26. feb 2018, 18:06

Helt ærligt, flyt fødderne - nu er det min tur til at have varmepuden!

Lima er en frossenpind og har lært at min kornpude bliver varmet i microen, så kort efter jeg havde sat mig med den ved fødderne kom hun og trampede rundt ovenpå puden/mine fødder.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvad har dit kæledyr sidst sagt til dig ??

Indlægaf Skorstenen » 26. feb 2018, 20:42

"piv piv" (jeg vil uuuuuuud)

Mig: Nixen bixen. Du har været ude, og det er slædehundekoldt. Du er ikke en slædehund, og du skal ikke fryse.

"bruuuuuuuuuum"

Mig: Det hjælper ikke at brumme. Du bliver inde. Færdig slut.

"DYBT SUK"

Jeg tror det betyder at han mener jeg er verdens værste hundemor.
1
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Hvad har dit kæledyr sidst sagt til dig ??

Indlægaf Santa » 26. feb 2018, 20:45

SMASK.
SMASK SMASK.
SMASK-SMASK-SMASK-SMASK-SMASK-SMASK-SMASK-SMASK-SMASK-SMASK-SMASK!!!!!!!!!!!



Hun har fået et tyggeben.
2
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har dit kæledyr sidst sagt til dig ??

Indlægaf vibbsen » 14. mar 2018, 07:04

"Hvad mener du med "Kan du så komme ned fra spisebordet" ? Hvordan havde du tænkt mig at jeg skulle komme over i vindueskarmen og skubbe dine lysestager ned, hvis jeg ikke må gå hen over spisebordet ??? Jeg er faktisk 13 år. Jeg kan da ikke hoppe direkte op i vindueskarmen i min alder...Du er da vist lidt af en tåbe"

Sagt at vores hankat da han fik besked på at han skulle skrubbe ned fra spisebordet inde i stuen.....
4
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Hvad har dit kæledyr sidst sagt til dig ??

Indlægaf KitKat » 14. mar 2018, 07:07

Alfred ville sige: "Det der???? Det har jo ligget i madskålen i MINDST 30 minutter. :puke: Du forventer da ikke at jeg skal spise gammel, potentielt fordærvet mad, vel?"

(at han så var vildkat og levede af hvad han kunne finde af selvdøde dyr indtil han adopterede mig, det snakker vi ikke om. Overhovedet!) :lol: :lun:
8
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har dit kæledyr sidst sagt til dig ??

Indlægaf Studsgaard » 14. mar 2018, 07:15

Hit med nogle flere godbidder - du kan da ikke forvente jeg skal dele den ene stang med katten?

Sagt af en fornærmet Lima da jeg delte en godbidsstang imellem hende og Maja.
2
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har dit kæledyr sidst sagt til dig ??

Indlægaf vibbsen » 14. mar 2018, 11:17

KitKat skrev:Alfred ville sige: "Det der???? Det har jo ligget i madskålen i MINDST 30 minutter. :puke: Du forventer da ikke at jeg skal spise gammel, potentielt fordærvet mad, vel?"

(at han så var vildkat og levede af hvad han kunne finde af selvdøde dyr indtil han adopterede mig, det snakker vi ikke om. Overhovedet!) :lol: :lun:


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Han ville klart komme godt ud af det med M & C....

"Excuse us...Men vi har flere gange gjort udtrykkelig opmærksom på at vi IKKE spise lige præcis dette mærke af kattemad. Vær venlig at finde noget andet. Med det samme"
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Hvad har dit kæledyr sidst sagt til dig ??

Indlægaf KitKat » 14. mar 2018, 11:23

vibbsen skrev:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Han ville klart komme godt ud af det med M & C....

"Excuse us...Men vi har flere gange gjort udtrykkelig opmærksom på at vi IKKE spise lige præcis dette mærke af kattemad. Vær venlig at finde noget andet. Med det samme"


Dér har jeg også været med Alfred. Efter mange fejlslagne forsøg lykkedes det ham endelig at få mig lært at købe et foder der sådan... til nøds kan bruges når man skal holde sultedøden fra døren.

(han er vurderet til 5-6 år gammel, og spiser KUN killingefoder fra Lidl :rulle: )
1
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har dit kæledyr sidst sagt til dig ??

Indlægaf vibbsen » 14. mar 2018, 11:53

KitKat skrev:
vibbsen skrev:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Han ville klart komme godt ud af det med M & C....

"Excuse us...Men vi har flere gange gjort udtrykkelig opmærksom på at vi IKKE spise lige præcis dette mærke af kattemad. Vær venlig at finde noget andet. Med det samme"


Dér har jeg også været med Alfred. Efter mange fejlslagne forsøg lykkedes det ham endelig at få mig lært at købe et foder der sådan... til nøds kan bruges når man skal holde sultedøden fra døren.

(han er vurderet til 5-6 år gammel, og spiser KUN killingefoder fra Lidl :rulle: )


Vores problem er at M & C skifter mening som vi andre skifter undertøj.....Og det som de ELSKEDE i går. Det nægter de muligvis at spise idag....

Vi plejer at købe kattemad på zooplus.de....Og så købe en hel kasse af de forskellige som vi ved at de godt kan lide....eller, som de plejer at kunne lide.....Sidste gang var der så kun 1 ud af de 5 slags de kunne lide....Resten "smagte ganske enkelt forfærdentligt og der totalt uegnet til katteføde. Giv os staks noget andet" :tie:
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har dit kæledyr sidst sagt til dig ??

Indlægaf vibbsen » 14. mar 2018, 11:56

"Hey....Hvor dumme og demente har man lov til at være ????Det her kattemad er i gele. Hvor mange gange skal vi sige (nægte at spise) at vi ikke kan lide kattemad i gele ???"
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har dit kæledyr sidst sagt til dig ??

Indlægaf Studsgaard » 18. mar 2018, 20:48

Hej slaver - vandskålen er tom.

Maja kan et trick med at løfte den inderste metal skål op af den yderste plastik. Så er den blevet tømt for vand, så gør hun det og sider pænt og venter på vi kommer og fylder den.
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad har dit kæledyr sidst sagt til dig ??

Indlægaf LadyFox » 18. mar 2018, 21:06

"WUUHUUU! Sikke en dejlig tur, den var så god at jeg ikke kan lade være med at steppe. Yeeeah"

Momo er den første der har der er lige så overdreven glad i hele kroppen når vi komme hjem fra tur, som når vi skal ud.
3
...

Tilbage til "Kæledyr"