Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf vibbsen » 9. dec 2015, 12:08

Her i huset er livet en lang pinsel for vores 2 katte....Ihvertfald hvis man spørger dem....

Seneste overgreb fandt sted i morges hvor Hans Christian lige havde lagt sig til rette i sengen. På ryggen. Da Slangen (AKA Emma, 3 år) kom væltende (AKA passerede igennem soveværelset) og forsøgte at dræbe ham (AKA Ae ham på pelsen) :ad!: :ad!:

Maude var nær død af sult idet min mand - som er foderansvarlig - stod en time senere op end han plejer...Hun fik dog mobiliseret sine sidste kræfter og slæbt sig hen til skålen med tørkost (som altid står fremme) og klarede sig derved lige nøjagtig igennem indtil min mand kom med hendes vådkost....Næsten 65 minutter senere end sædvanligt. :shock: :shock: :shock:

Ufatteligt at de ikke for længst er blevet tvangsfjernet......De ville have tvangsfjernet sig selv for den behandling....
9
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Flora » 9. dec 2015, 12:32

Ok, mange år siden, men da jeg var barn havde vi 3 katte. Jeg har vel været omkring de 10 år da en veninde og jeg ville teste om det der med at katte altid lander på benene var rigtigt :genert:

Såeh, katten lå og sov på dens yndlingsted som var sådan en halvmur der adskilte køkken og stue og herfra gav vi den så et ordentlig skub så den fløj ud fra muren og ned på gulvet :panik: Katten hvæsede chokeret på vej ned, landede på benene og spænede fornærmet væk :nerve:.

Jeg fik det virkelig, virkelig dårligt over at have gjort det og selv nu hvor skriver det får jeg det faktisk stadig lidt skidt over det. Stakkels kat altså :blush:.

Men historien om at katte altid lander på benene var altså rigtig :afro:
3
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Firebird » 9. dec 2015, 12:58

Jeg tør slet ikke skrive hvad jeg har været med til at udsætte katte for i min ungdom. Der blegner jeres pusse nusse historier fuldstændigt.
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Ado » 9. dec 2015, 19:49

Naboens kat putter med mig næsten hver nat. I aftes lå jeg på maven, da han kom trissende ind i soveværelset. Han hoppede op på mig og begyndte at gå på mine ben og op på min ryg, mens han æltede løs. Så smed han sig på mine lår, rullede sig sammen og faldt spindende i søvn.
Meget meget hyggeligt. Lige indtil trykket på min mave fra madrassen, blev for stort. Og så gav jeg los og slog verdens største skid.

Der gik lige nogle minutter før han spandt igen.
22
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Madam Pomfrey » 9. dec 2015, 20:45

Anvendt den 11 årige som hundelufter, dét er altså under damens standarder for følgeskab,.... derimod følger hun glad og gerne den 9 årige!
4
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Studsgaard » 9. dec 2015, 21:01

Herhjemme er både lille hund og katte blevet brugt som "babyer" og kørt rundt i tøsens barnevogn. Underligt nok har de pænt rundet sig i det. Den ene kat bruger endda den til at sove i og få så noglegange en køretur mens hun sover :)

Så har vores hunde blevet i klædt tøj efter de blev steriliseret. Jeg syntes det er synd for dem når de skal have den store hjelm/skærm på. Så de får et stykke tøj på.

Til sidst så har jeg utallige gange sparket kattene så de flyver ud af sengen. Dog er det ikke med vilje, men de placerer sig ovenpå min dyne, når jeg så flyttet på mig eller strækker mig, så ryger de nogle gange en tur og både kat og jeg vågner forskrækket ved det....
1
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Elvispop » 9. dec 2015, 21:33

Lukkede Gizmo ud på sin daglige tur, for et par uger siden.
(Han er født i påsken, så han har ikke oplevet sne før.)
https://www.facebook.com/video.php?v=10153797354651450
11
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf 2SHY » 9. dec 2015, 21:40

Elvispop skrev:Lukkede Gizmo ud på sin daglige tur, for et par uger siden.
(Han er født i påsken, så han har ikke oplevet sne før.)
https://www.facebook.com/video.php?v=10153797354651450

Nåååååårh :love: Og så det der meget klagende miav. "Hvad er det?" "Det er koldt! Og vådt" :8: :trist: "Jeg vil IND!"
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Elvispop » 9. dec 2015, 21:41

2SHY skrev:
Elvispop skrev:Lukkede Gizmo ud på sin daglige tur, for et par uger siden.
(Han er født i påsken, så han har ikke oplevet sne før.)
https://www.facebook.com/video.php?v=10153797354651450

Nåååååårh :love: Og så det der meget klagende miav. "Hvad er det?" "Det er koldt! Og vådt" :8: :trist: "Jeg vil IND!"


Han droppede osse sin daglige tur, indtil sneen var væk.
1
Så tænd dog for helvede de baglygter
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf JoyNips » 29. jan 2016, 11:24

Min hest er ikke voldsomt begejstret i disse dage - den måtte syes i tirsdags og har boksro. Det synes den er jævnt kedeligt! Så den ser sådan her ud, når der bliver muget i naboboksen... :stoned:
16
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Skinkehunden » 8. feb 2016, 14:26

Vores hankat synes helt klart det er meget synd for ham at han ikke må spise de andres tørkost. Han døjer med struvitter i blæren så han må kun få sin diætkost men de andres mad er jo bare så meget mere spændende ;)
0
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Luffegås » 8. feb 2016, 14:43

Jeg har lige haft støvsuget, lige midt i middagsluren endda!! Men jeg fik også min pinsel senere, for der skulle da hoppes på min blære som hævn da jeg lå på sofaen til min middagslur.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. feb 2016, 14:50

Det værste, mine hamstere vidste, var at få hat på. Så trak de kraniet helt ind i pelsen, så hatten faldt af. Eller - det gjorde de faktisk så snart, de så hatten, med det resultat, at de aldrig rigtig fik den på.

De var altid med hjemme på juleferie (altså én ad gangen, jeg havde ikke flere hamstere på samme tid), hvor min far gav dem en hel valnød. Den kunne de ikke få hul på, men fordi de kunne lugte det lækre indhold, prøvede de alverdens teknikker og blev vist temmelig desperate til sidst. Efter noget tid forbarmede vi os over dem og knækkede nøden.
2
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf 2SHY » 8. feb 2016, 14:59

En vask bagi efter Sebastian havde tynd mave og fik sat sig ned i det efterfølgende :badr: Han var ikke happy imens men jeg tror nu han var efterfølgende var godt tilfreds med ikke at være smurt ind i afføring
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Akehurst2 » 8. feb 2016, 15:33

Som sådan 12-13-årig fik vi jævnligt et flip med at vaske ponyerne.

Stakkel, stakkels ponyer, der stod der med blikket indstillet på uendelig og fandt sig i at blive vasket og friseret og smukkeseret som ventede der en udstilling. Det gjorde der ikke, de skulle bare ned på folden, hvor da naturligvis også prompte rullede sig i al det mudder, de kunne finde.

(Er på ponyernes vegne glad for, at dette ikke fandtes, da jeg var ponypige. Det havde jeg ikke kunnet administrere :tie:):

Billede
11

Tilbage til "Kæledyr"