Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 773
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 38
Likede indlæg: 1175

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Brutus » 10. feb 2018, 21:46

:love: Jeg elsker abyssiniere. :love:
0
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Mangoness » 10. feb 2018, 22:35

Brutus skrev::love: Jeg elsker abyssiniere. :love:


(Til dem som heller ikke anede, hvad det var :ninja: )

0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Modesty Blame » 10. feb 2018, 23:20

Brutus skrev::love: Jeg elsker abyssiniere. :love:

Jeg er også ret glad for min lille alderspræsident.

I særlig grad, når jeg vinder i stædighedskonkurrencerne (hvis man kan kalde det at vinde, at han nu har to dunpuder).
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf LadyFox » 16. feb 2018, 20:31

Jeg har lukket undupaterne inde i et bur i 30 minutter, så nu straffer de mig ved at lyde som om jeg bor i en papegøje-park for særligt understimulerede papegøjer.

Tak for lort, fuglevenner.
5
...
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Studsgaard » 16. feb 2018, 20:48

LadyFox skrev:Jeg har lukket undupaterne inde i et bur i 30 minutter, så nu straffer de mig ved at lyde som om jeg bor i en papegøje-park for særligt understimulerede papegøjer.

Tak for lort, fuglevenner.

Du har jo sat dem i fængsel. :ninja:
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf LadyFox » 16. feb 2018, 20:54

Studsgaard skrev:
LadyFox skrev:Jeg har lukket undupaterne inde i et bur i 30 minutter, så nu straffer de mig ved at lyde som om jeg bor i en papegøje-park for særligt understimulerede papegøjer.

Tak for lort, fuglevenner.

Du har jo sat dem i fængsel. :ninja:

Ja, og de havde slet ikke gjort noget ulovligt. Så det er modbydeligt.
1
...
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Zonta » 17. feb 2018, 12:40

LadyFox skrev:Jeg har lukket undupaterne inde i et bur i 30 minutter, så nu straffer de mig ved at lyde som om jeg bor i en papegøje-park for særligt understimulerede papegøjer.

Tak for lort, fuglevenner.

Var det med vilje, at du ville have dem til at lyde som fugle-psykopater? :D
1
J, juli 2018.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf LadyFox » 17. feb 2018, 13:01

Zonta skrev:
LadyFox skrev:Jeg har lukket undupaterne inde i et bur i 30 minutter, så nu straffer de mig ved at lyde som om jeg bor i en papegøje-park for særligt understimulerede papegøjer.

Tak for lort, fuglevenner.

Var det med vilje, at du ville have dem til at lyde som fugle-psykopater? :D

Jep. Det hedder de herhjemme :)
1
...
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26584

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Santa » 17. feb 2018, 13:16

Jeg har besluttet at weekenden skal bruges på så meget oprydning og rengøring som jeg kan nå....det betyder mindre tid til lange ture, leg og nus.
Virkelig hårdt for primadonnaen....som ikke har været alene hjemme i en uge, har fået lange ture hver dag og masser af leg, fordi min kæreste har haft ferie....og i den kommende uge har jeg ferie.

Men nu besluttede kæresten at det var alt for synd for hende, så han tvinger mig med på tur om lidt.
Somebody free me.
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23201

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Mani » 17. feb 2018, 13:18

Vi insisterer på han skal bruge sin kattelem - og han vil meget hellere om vi åbnede terrassedøren hver gang han skal ud & ind.
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1083
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2181

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf mariannaa » 24. feb 2018, 17:11

Min elskede lille hundepige skulle opereres i torsdags igen (hun blev sidst opteret i oktober pga. en betændt livmoder og kræft i en mælkekirtel)

Efterfølgende fik hun så flere knuder igen på samme sted, men en biopsi (som blev sendt til et speciallaboratorie i Tyskland) viste at der bare var tale om bindevæv i operationsarret. For en uge siden opdagede jeg så, at hun også havde fået en knude under det ene forben (stadigvæk i nærheden af hvor hun tidligere er blevet opereret.

Dyrlægen mente at det højst sandsynligt drejede sig om kræft i en lymfekirtel. Hun skulle derfor opereres i torsdags, men blev skannet inden for at sikre, at der ikke var tale om en kræft med spredning og det var der heldigvis ikke.

Jeg fik at vide at der var tale om en meget enkel operation (mindre belastende end den hun var ude for i oktober) men som operationen skred frem viste det sig, at det slet ikke var så nemt endda. Operationen tog 2 timer længere end forventet, da de måtte fjerne rigtigt meget af det bindevæv/kræft? Hun havde i det gamle operationssår. Faktisk havde de måtte grave så dybt ned, at de havde fjernet en mavemuskel.

Min hund skreg da hun vågnede op af narkosen og fortsatte resten af aftenen/natten med at pibe og kravle ind under spisebordet uden at lægge sig ned. I går var det så lidt bedre og hun havde energi til at gø af naboens hunde. I dag er hun ligeså fræk og glad som hun plejer at være, men hold nu op hvor har jeg været i tvivl om jeg har gjort det rigtige ved at belaste hende med endnu en operation (hun er en gammel hund som snart fylder 11 år) men altså nu er hun jo glad igen, så??

På torsdag skal hun så til dyrlægen for at få fjernet det kateter der er blevet lagt ind og, jeg får vel nok også noget besked om hvad der var i vejen med hende. Det frygter jeg meget. Heldigvis er det nogen fantastiske dyrlæger som arbejder der.
0
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Modesty Blame » 10. mar 2018, 08:40

Jeg har lige udbenet en masse kylling, mens han sov. HAHAHAHA. Hvis han havde været vågen, havde han gjort alt, hvad han kunne, for at tyvstjæle kyllingen.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16077
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf TinaW » 10. mar 2018, 13:45

Jeg tillod mig at tage ud at ride, så hundene måtte være “alene hjemme”. Det føler de vist, selvom min søn var hjemme.
Og så måtte de ikke være løse på gåturen, fordi den yngste pt har noget selektiv hørelse og synes alt der bevæger sig skal jagtes.
Heldigt nok, da der var to dådyr der krydsede stien ikke mere end 10 m fra os.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf LadyFox » 10. mar 2018, 14:35

Jeg har klippet en del af pelsen af hunden. Det synes han ikke lige var den største fest, og han ligner heller ikke ligefrem en supermodel, men jeg synes ikke rigtig det var nogen grund til at holde ham i en stor lang pels der bliver kold, våd og snasket når planen alligevel er at han skal til frisøren snart.
Han synes sådan set heller ikke det er en fest at skulle børstes igennem hver dag - så jeg tænker det er for alles bedste trods alt.
1
...
Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1083
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2181

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf mariannaa » 10. mar 2018, 17:24

LadyFox skrev:Jeg har klippet en del af pelsen af hunden. Det synes han ikke lige var den største fest, og han ligner heller ikke ligefrem en supermodel, men jeg synes ikke rigtig det var nogen grund til at holde ham i en stor lang pels der bliver kold, våd og snasket når planen alligevel er at han skal til frisøren snart.
Han synes sådan set heller ikke det er en fest at skulle børstes igennem hver dag - så jeg tænker det er for alles bedste trods alt.

Har du fået hund? :)
0

Tilbage til "Kæledyr"