Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Novella » 5. maj 2017, 19:22

Jeg har været narrefisse. Kaninen er horny, og jeg gider ikke stille min hånd og underarm til rådighed for at blive gimpet. Man skulle tro, at det snart gik over.
3
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Muuh » 5. maj 2017, 20:03

Jeg kom til at klippe Olli i huden, skulle klippe en ugle han havde fået under det ene forben og lige som jeg skulle til at klippe rykker han benet, så jeg endte med at klippe i ham :genert: Han gav et hyl fra sig og har ikke gider snakke med mig siden.
Han plejer ellers altid at komme og putte oven på mig om aftenen
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Tata » 22. maj 2017, 15:32

Hevet min hankat til blodtryksmåling, øjenundersøgelse og urinprøve, så han kan starte op på nyrebevarende medicin.
0
Timian :lun:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf vibbsen » 26. maj 2017, 22:03

Ja, det er så mig igen....Verdens mest elendige katteejer...Katofil...Det er præcis hvad jeg er...For dem der ikke ved hvad en katofil er, så er det en person der er ca 1000 gange værre end en pædofil (som trods alt kun gør grimme ting ved små børn....Der sikkert selv har bedt om det)

Her havde man - efter at have måttet vente helt fra klokken 04.45 hvor solen stod op - lige fyldt sin kattemave med kattemad (Hvorfor er det egentlig lige at man kun får en pose af det dersens kattemad...Er det måske meningen at man skal dø af sult) lige lagt sig behageligt til rette i hhv. husets bedste lænestol og husets bedste sofa. Og VUPTI...Så bliver man jaget op af sin solstråle. For at få mere kattemad ????? Næh-nej..for at blive smidt ned i sin ELENDIGE AFSKYELIGE kattegård.
Det kan da godt være at den har kostet 8000 kroner. Og at ens (elendige) kattemor har brugt adskillige timer på at fjerne uønsket beplantning og strategisk lagte pøller. Men er det måske husets bedste stol eller sofaen med det gode tæppe ?? Gu er det da røv.

Der kunne man så få lov til at ligge og slange sig i solen til langt efter klokken 19....Bare fordi Det Latterlige Menneskebarn skulle have legeaftale...og der så bagefter skulle grilles og hygges på terrassen....

Selv den meste barske gadekat med det meste beskidte gadekattesprog har simpelthen ikke ord for hvor IKKE SPOR I ORDEN det var.....Pikansjoser er det ord der kommer tættest på...Pikhoveder kan også gå i en snæver vending. Men vi snakker ihvertfald som minimum om NARRØVE.....

Og da man så endelig kom ind igen...Nærmest helt udmattet af sult, så diskede de fandme kun op med 1 pose kattemad til hver. Og det var ikke engang den rigtig dyre.

LORTEKATTEJER.....

P.S....Og bagefter så kom plæneklipperen så frem...Det er jo fuldstændig umuligt at sove i den larm....
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf musling » 26. maj 2017, 22:09

vibbsen skrev:Ja, det er så mig igen....Verdens mest elendige katteejer...Katofil...Det er præcis hvad jeg er...For dem der ikke ved hvad en katofil er, så er det en person der er ca 1000 gange værre end en pædofil (som trods alt kun gør grimme ting ved små børn....Der sikkert selv har bedt om det)

Her havde man - efter at have måttet vente helt fra klokken 04.45 hvor solen stod op - lige fyldt sin kattemave med kattemad (Hvorfor er det egentlig lige at man kun får en pose af det dersens kattemad...Er det måske meningen at man skal dø af sult) lige lagt sig behageligt til rette i hhv. husets bedste lænestol og husets bedste sofa. Og VUPTI...Så bliver man jaget op af sin solstråle. For at få mere kattemad ????? Næh-nej..for at blive smidt ned i sin ELENDIGE AFSKYELIGE kattegård.
Det kan da godt være at den har kostet 8000 kroner. Og at ens (elendige) kattemor har brugt adskillige timer på at fjerne uønsket beplantning og strategisk lagte pøller. Men er det måske husets bedste stol eller sofaen med det gode tæppe ?? Gu er det da røv.

Der kunne man så få lov til at ligge og slange sig i solen til langt efter klokken 19....Bare fordi Det Latterlige Menneskebarn skulle have legeaftale...og der så bagefter skulle grilles og hygges på terrassen....

Selv den meste barske gadekat med det meste beskidte gadekattesprog har simpelthen ikke ord for hvor IKKE SPOR I ORDEN det var.....Pikansjoser er det ord der kommer tættest på...Pikhoveder kan også gå i en snæver vending. Men vi snakker ihvertfald som minimum om NARRØVE.....

Og da man så endelig kom ind igen...Nærmest helt udmattet af sult, så diskede de fandme kun op med 1 pose kattemad til hver. Og det var ikke engang den rigtig dyre.

LORTEKATTEJER.....

P.S....Og bagefter så kom plæneklipperen så frem...Det er jo fuldstændig umuligt at sove i den larm....


Stakkels stakkels mis - det er jo ren mishandling det der! :lol2:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Bøtte » 27. maj 2017, 13:03

Igår var jeg væk hele dagen, så han var alene hjemme(!) sammen med mand og børn. Han havde kigget opgivende på min mand flere gange.
I dag har han været lukket inde/ude i indkørslen, fordi den store havde en veninde på besøg, som er bange for hunde.
Han havde både sol, skygge, vand og tyggeben og alligevel lød han som en der fik tæsk med en våd avis.
1
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf MissHindenburg » 30. maj 2017, 15:04

Her gik man lige og troede at den stod på en hyggelig køretur, hvor det måske endte med en gåtur et eller andet spændende nyt sted... Men næh nej! :rulle:

Køretur med endestation ved dyrlægen, hvor jeg skulle stikkes i :shock:

Næste gang hun finder køretur-selen frem gider jeg ihvertfald slet ikke blive mega begejstret eller noget.... Nå! :naughty:
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf LadyFox » 31. maj 2017, 09:19

Jeg har sat ham ind i et helt nyt bur. Det er som om jeg prøver at traumatisere den stakkels fugl.
1
...
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Luffegås » 9. jun 2017, 05:46

Min kæreste smadrede Bumles kradsebræt.. ENDELIG efter 7 år havde Bumle fattet hvad et kradsetræ er til!! Han har kradset vindueskarme, frysere, skabe, stole, og jeg opgav efter 4 år at lære ham andet.. Nu var han så begyndt på kradebræt.. Men da min kæreste lige skulle skrue den ekstra stram fordi det sad løst, knækkede hele molevitten. Så han synes vi var så nar-agtige at han igen begyndte på fryser, skabe, vindue, stole osv. så vi måtte akut ud i biltema og finde et kradsebræt med en større platform MED kradsebræt på toppen. SÅ kunne vi være gode venner igen...
2
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Luffegås » 14. jun 2017, 07:47

Danset rundt med ham mens vi hørte "what the world needs know". Han finder sig i alt, men tror han fortryder han bad om opmærksomhed.

I går var jeg nok ikke helt sød da jeg pludselig vækkede ham med at ruske lidt i ham.. Han sov så tungt, jeg blev helt bange for om han var død :panik:
3
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf McFurPants » 14. jun 2017, 12:09

Luffegås skrev:Danset rundt med ham mens vi hørte "what the world needs know". Han finder sig i alt, men tror han fortryder han bad om opmærksomhed.

I går var jeg nok ikke helt sød da jeg pludselig vækkede ham med at ruske lidt i ham.. Han sov så tungt, jeg blev helt bange for om han var død :panik:


Det kender jeg godt :tie: :trist:
1
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Studsgaard » 14. jun 2017, 14:28

Jeg har vundet prisen som årets værste hundemor i dag.

Hun har været ved dyrlægen og blive steriliseret, vi har lige hentet hende hjem, ganske fuld og meget sølle. Hun har klart ondt af sig selv, og syntes at vi er ret dumme, og det kunne kun gå for langsomt med at komme ud fra dyrlægen.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf LadyFox » 15. jun 2017, 12:09

Jeg prøver at komme af med en invasion af myrere - og har derfor fælder liggende. Det betyder at han den næste uge stort set ikke må komme ud af buret, kun når jeg fjerner fælderne midlertigdigt, så hvor hans bur normalt er åben 8-12 timer i døgnet så er det disse dage kun en times tid han kommer ud. Det synes han er lidt nedern.
1
...
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Maoam » 17. jun 2017, 07:23

Jeg hentede vores kat i naboens have, mens hun skændtes med en solsort. Hvad bilder jeg mig ind at afbryde og bære hende hjem. Hun vil ikke kendes ved mig nu.
6
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Tricolette » 18. jun 2017, 07:57

Jeg skubbede Trico ud af sengen kl 5.30 i morges - jeg orkede ikke høre på, at hun skulle vaske sig på det tidspunkt
0

Tilbage til "Kæledyr"