Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Brugeravatar
Tata
Kort karma: 129
Likede indlæg: 879

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Tata » 4. jul 2018, 11:46

Manse fik medicin af min kæreste i morges. Som måtte se en video af, hvordan man giver en kat medicin først, og valgte den allermest frygtede 'burrito-metode' (altså hvor man pakker katten ind i et tæppe først, lissom hos dyrlægen :panik: ). Men han fik sin medicin, trods alt, og ingen kom til skade :gogo: .
0
Free Worl Boss
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 108
Likede indlæg: 1742

Indlægaf Ladysparrow » 1. aug 2018, 06:38

Puha, efter at have givet alle 3 katte kur mod tæger og lopper er jeg ganske sikker på at en af 3 stadig bærer nag. De fik alle 3 en omgang i går ved 19 tiden og alle 3 blev ganske fornærmede og smuttede. Olly havde dog hurtigt glemt det og var tilbage igen efter en times tid. Lucy ligeså – Jef kom in ved 22 tiden og jeg ville blive gode venner med hende igen – men næ nej – jeg fik et mørkt blik og så stak madammen af. Her til morgen kommer hun ind og jeg finder igen hendes yndlingssnack frem – sørme om seancen ikke gentager sig… Hun bærer godt nok nag den lille dame…
1
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1292
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 21555

Indlægaf LadyFox » 1. aug 2018, 10:22

Jeg har fået det til at tordne. Jeg får i hvert fald blikke fra under sengen der ikke efterlader nogen tvivl om at det er min skyld.
13
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 432
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 6412

Indlægaf Studsgaard » 1. aug 2018, 11:11

Lima er røv irriteret over vi har fået Aya.
Lima har aldrig rigtig leget eller gidet andre hunde. Men tolerer dem, bare de lader hende være. Så hun er vandt til at være sammen med venners hunde, der alle bare går væk når hun brummer.

Men nu er Aya jo her ved os hele tiden og Lima syntes virkelig hun er træls. For Aya vil lege og får også opmærksomhed fra os og børnen. Specielt når børnene leger med Aya eller hvis de kæler med Lima og Aya så kommer for tæt på så brummer eller knurrer hun.
Selvfølgelig skal Aya lære at Lima er den gamle og hun bestemmer. Men Lima er virkelig en krukke og virker fornærmet over at skulle dele os
3
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 239
Likede indlæg: 6239

Indlægaf Santa » 1. aug 2018, 12:12

Jeg forsøgte at gå morgentur i regnvejr. Men det var den lille skid ikke frisk på.
Efter en del forhandling lige udenfor hoveddøren, gik hun ind i porten og tissede.
EOD.
0
Brugeravatar
Little_Woman
Kort karma: 356
Likede indlæg: 3251

Indlægaf Little_Woman » 1. aug 2018, 12:53

Jeg har bruset den hund jeg passede i røven; hun er langhåret og havde haft tyndskid. Bagefter lukkede jeg os begge, PLUS mad/vand/legetøj ude på terrassen, da hun ellers ville lægge sig og være våd i min sofa.

Jeg var meget lidt populær, kan jeg godt afsløre - det var SIMPELTHEN ikke ok!
4
Nu med fugl
Brugeravatar
Ladysparrow

Indlægaf Ladysparrow » 2. aug 2018, 06:53

Ladysparrow skrev:Puha, efter at have givet alle 3 katte kur mod tæger og lopper er jeg ganske sikker på at en af 3 stadig bærer nag. De fik alle 3 en omgang i går ved 19 tiden og alle 3 blev ganske fornærmede og smuttede. Olly havde dog hurtigt glemt det og var tilbage igen efter en times tid. Lucy ligeså – Jef kom in ved 22 tiden og jeg ville blive gode venner med hende igen – men næ nej – jeg fik et mørkt blik og så stak madammen af. Her til morgen kommer hun ind og jeg finder igen hendes yndlingssnack frem – sørme om seancen ikke gentager sig… Hun bærer godt nok nag den lille dame…

Nå, men jeg så ikke skyggen af Jeff hele aftenen og natten, sure løg... Da min kæreste kommer hjem i seng efter sin vagt siger han dog at Jeff var hjemme og hilse på. :/ Da jeg så sidder med min kaffe i morges, kommer hun forbi og stryger sig op af mit ben, hvorefter jeg kalder på hende - Hun stirrer op på mig og ser ud som om hun kommer i tanke om hvad der skete for 2 dage siden og lusker så af... :( Heldigvis er de 2 andre i godt humør.
0
Brugeravatar
Alkaia
Kort karma: 104
Geografisk sted: Árós
Likede indlæg: 2294

Indlægaf Alkaia » 22. aug 2018, 20:53

Jeg fjernede hendes nylige fugledrab fra under sofaen og ud i skraldecontaineren.
1
I always dance like no one is watching. :pompom:
Brugeravatar
Alkaia
Kort karma: 104
Geografisk sted: Árós
Likede indlæg: 2294

Indlægaf Alkaia » 4. sep 2018, 18:12

Jeg tog hende op, så hun sprællede og slap den tudse hun havde fanget.

Til no avail. Nu har jeg så lukket hende ude efter at hun har fanget den igen. :sarkasme:
0
I always dance like no one is watching. :pompom:
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 126
Likede indlæg: 1823

Indlægaf TinaW » 5. sep 2018, 11:16

Jeg prøvede at fjerne den flåt, vores hunkat har siddende lige ved det ene øre.
Hun var ikke imponeret og jeg kan nu slet ikke få lov til, at komme i nærheden af øret.
Men så får hun sit loppe/flåt middel i nakken i stedet, så dør den forhåbentligt. Flåten altså....
1
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 643
Likede indlæg: 6709

Indlægaf Pandesteg » 5. sep 2018, 11:20

Dryppet ører på ham (killing på 3 mdr.) - nøj det var ikke rart og vi skal gøre det 2 gange om dagen de næste 10 dage :træt:
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
Ladysparrow

Indlægaf Ladysparrow » 5. sep 2018, 13:45

TinaW skrev:Jeg prøvede at fjerne den flåt, vores hunkat har siddende lige ved det ene øre.
Hun var ikke imponeret og jeg kan nu slet ikke få lov til, at komme i nærheden af øret.
Men så får hun sit loppe/flåt middel i nakken i stedet, så dør den forhåbentligt. Flåten altså....

Vores 3 katte bærer sgu nag. det er deres tur til at få loppe/flåt middel i weekenden - det skal nok blive sjovt.
1
Brugeravatar
TinaW

Indlægaf TinaW » 5. sep 2018, 16:28

Ladysparrow skrev:
TinaW skrev:Jeg prøvede at fjerne den flåt, vores hunkat har siddende lige ved det ene øre.

Vores 3 katte bærer sgu nag. det er deres tur til at få loppe/flåt middel i weekenden - det skal nok blive sjovt.

Jeg plejer at være ond nok til, at jeg lige griber dem i nakkeskindet, mens de sidder og spiser :fløjt:
0
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 239
Likede indlæg: 6239

Indlægaf Santa » 5. sep 2018, 18:19

Hun var hos trimmeren i går...og det er først i dag jeg blev lukket helt ind i varmen igen.
Men pæn blev hun.
1
Brugeravatar
TinaW

Indlægaf TinaW » 13. okt 2018, 18:44

Vi har klippet vores mindste hund helt i bund i dag. De plejer at blive klippet med saks, men hun får knuder i pelsen, med mindre hun bliver børstet ofte. Og jeg har ikke kunne følge med de sidste par måneder.
Så nu måtte pelsen klippes i bund.
Det var ikke populært.
Men hun er blevet fin (og meget tynd at se på)
0

Tilbage til "Kæledyr"