Bengal kat

gro71
Indlæg: 915
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3261

Bengal kat

Indlægaf gro71 » 1. apr 2019, 05:31

Manden og jeg er blevet tilbudt at overtage 2 bengal katte på ca. 1,5 år (to hunner der er blevet neutraliseret). Grunden til tilbuddet er noget med en nabostrid, hvor kattene "psyker" naboens hund (hvad det så skal betyde), så de ikke længere har mulighed for at være ude, der hvor de bor nu.

Manden er - kan jeg godt mærke - meget tændt på ideen, og jeg er heller ikke helt afvisende selv. Men jeg har ikke meget erfaring med katte generelt og kender slet ikke denne race. Så... What to do?
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14443

Re: Bengal kat

Indlægaf Mangoness » 1. apr 2019, 05:59

Her står lidt om den:
https://www.hillspet.dk/cat-care/cat-breeds/bengal

Citater fra artiklen:
- "Behov for at være social/få opmærksomhed: Stort"
- "Den er en stor og atletisk kat, som har behov for at løbe, springe og tumle for at få sit behov for fysisk udfoldelse stillet."
- "Bengalen skal have plads til at løbe omkring og træne frit."



I videoen siger de bl.a., at de anbefaler katten til 'experienced cat owners', som har meget tid til at aktivere dem.

Under videoen skriver folk kommentarer som deres egen bengal kat. Så måske det også kunne være en ide at kigge der? :gruble:

Der står bl.a.:
bengal.PNG


bengal2.PNG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Kæledyr"