Vis os det nyeste billede af din kat...

Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf lillebjoern » 2. nov 2017, 16:47

Åh hvor bliver jeg katteskruk :love:
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Mædem
Indlæg: 409
Tilmeldt: 20. okt 2015, 19:24
Kort karma: 43
Likede indlæg: 960

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Mædem » 9. nov 2017, 13:06

I torsdags hentede min kæreste og jeg lille Albert på 12 uger hjem fra Inges kattehjem. :lun:

Grundet hans mørke glød er det sin sag at få taget et billede, der forestiller noget, men det er lykkedes på disse to.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
21
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Tricolette » 13. nov 2017, 17:00

Trico vil vist bare ha opmærksomhed. :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf McFurPants » 14. nov 2017, 18:06

Tricolette skrev:Trico vil vist bare ha opmærksomhed. :gruble:


Du kan jo bare bruge dit røntgensyn til at læse igennem min hale og mås, ikke? :genert:
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Pandesteg » 14. nov 2017, 18:14

Riffe leger model :-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Flora » 14. nov 2017, 18:39

Pandesteg skrev:Riffe leger model :-D


Har den styr på sin catwalk?

Billede
7
Brugeravatar
differentdaydifferentperson
Indlæg: 881
Tilmeldt: 27. sep 2016, 19:04
Kort karma: 99
Likede indlæg: 1126

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf differentdaydifferentperson » 14. nov 2017, 19:08

Pandesteg skrev:Riffe leger model :-D



ej mis hvor er han dejlig :love2:
1
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Ladysparrow » 17. nov 2017, 07:13

Aww. Nu har jeg vist smuglæst længe nok. Min kæreste og har har 3 katte. Jeff fandt han i en brændestak da hun var alt for lille fyldt med tæger og lopper - han troede Jeff var en han men dyrlægen kunne fortælle at det var en hun. Navnet beholdt han dog og opflaskede den lille pige - Lucy købte han for at Jeff ikke skulle være alene og lære lidt kattemanér. Da jeg flyttede in til de 3 - købte jeg Olly så min kæreste ikke skulle være ene mand i huset.
Jeff er den brogede - Lucy den grå og Olly er den langhårede. Jeff og Lucy er huskatte og Olly er Mainecoon.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
20
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Tricolette » 19. nov 2017, 09:30

Kasser - findes der noget bedre end en god stor kasse... :love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Mi55y » 21. nov 2017, 09:20

Vi er lige flyttet i weekenden, og Molly er vist ret begejstret for gulvvarmen :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
19
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15170

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Zonta » 21. nov 2017, 11:51

Det her er vores lille Eddie. Eller Eddie spaghetti, som han tit går under :lun:

Han er snart halvandet år gammel og en rigtig kat. Som i - "Mjaaaaav, min madskål er tom". Den er helt fyldt. Så behøver man bare lige ryste den lidt, så han tror der er ny mad i. Og så mijaver han så meget, fordi han gerne vil ud - lige indtil man åbner døren og han synes det blæser lidt for meget til at han da vil sætte sine poter ude i dét vejr. :stoned: Og så elsker han papkasser og plasticposer :lol: Nårh ja, og at ligge over dørtrin. Aner ikke hvorfor, men det er sjældent han bare ligger på gulvet, hvis der er et skønt dørtrin at ligge på.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
18
J, juli 2018.
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Maoam » 25. nov 2017, 08:36

Hun elsker sine papkasser ligegyldigt størrelsen. Hun havde svært ved at vente til jeg fik tømt kassen.

Der er en kat i området, der flere gange har forsøgt at komme ind hos os og var hoppet ind på vores badeværelse gennem vinduet for nogle dage siden. Det er hun ikke tilfreds med.

I går faldt hun ned fra vores tag lige foran vinduet. Jeg har en gang tidligere båret hende ned derfra. Hun ser ikke ud til at være kommet til skade, men holdt sig mest for sig selv resten af aftenen.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Thestral » 25. nov 2017, 11:59

Zonta skrev:Det her er vores lille Eddie. Eller Eddie spaghetti, som han tit går under :lun:

Han er snart halvandet år gammel og en rigtig kat. Som i - "Mjaaaaav, min madskål er tom". Den er helt fyldt. Så behøver man bare lige ryste den lidt, så han tror der er ny mad i. Og så mijaver han så meget, fordi han gerne vil ud - lige indtil man åbner døren og han synes det blæser lidt for meget til at han da vil sætte sine poter ude i dét vejr. :stoned: Og så elsker han papkasser og plasticposer :lol: Nårh ja, og at ligge over dørtrin. Aner ikke hvorfor, men det er sjældent han bare ligger på gulvet, hvis der er et skønt dørtrin at ligge på.

Nøøj en lækkermis :love: Vores Hamse gider heller ikke kulden og tisser hellere på kassen indendøre efter at have snuset i døren i 5 min end at gå ud og gøre det der i stedet. Hun sover glad og gerne i vindueskarmen over en radiator hele dagen hvis ikke det var fordi at vindueskarmen var for smal til at hun kan ligge i alle de stillinger hun elsker :lun: Det med madskålen er vidst velkendt for katteejere. Hamse har det med at vælte maden ud på gulvet og vræler hellere efter ny mad før hun spiser af det på gulvet. Kommer jeg og vipper det tilbage i skålen er det jo som at få ny mad og hun hugger det gladeligt fra mine fingre før det rammer skålen igen :stoned:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Mædem
Indlæg: 409
Tilmeldt: 20. okt 2015, 19:24
Kort karma: 43
Likede indlæg: 960

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Mædem » 25. nov 2017, 13:21

Åh, hvor jeg nyder at være blevet katteejer. :love:

Selvom han ikke er blevet lettere at tage billeder af, så er han simpelthen så sjov, fræk, sød og nysgerrig. Hvor han i starten var mere tilbageholdende, holder han sig nu ikke længere tilbage, når han martres over, at der er visse køkkenelementer han ikke kan nå op på - især er det irriterende, når vi står og laver noget han ikke kan se.

I det hele taget er han en lille klatremis, jeg tænker lidt nervøst på alle de høje træer han får adgang til, når han er gammel nok til at komme ud i haven på egen hånd - forhåbentlig er han lige så god til at komme ned, som han er til at komme op.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Ladysparrow » 4. dec 2017, 17:58

Alkaia skrev:Sikke nogle lækre katte, Sparrow! :love:

Taark. Er godt nok også glad for dem.:)
0

Tilbage til "Kæledyr"