Vis os det nyeste billede af din kat...

Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf McFurPants » 27. jun 2017, 10:23

Fræksak skrev:Faktisk ikke min kat, men den hunkat, som vores Eddie (planlagt) har parret sig med. Hun fødte i nat seks små levende, røde killinger :love: :love: :love: Vi kan slet ikke vente med at se dem! (vi skal have to af dem :lun: ).


Ej men :dåne: altså.
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Pandesteg » 28. jun 2017, 11:43

Fræksak skrev:Faktisk ikke min kat, men den hunkat, som vores Eddie (planlagt) har parret sig med. Hun fødte i nat seks små levende, røde killinger :love: :love: :love: Vi kan slet ikke vente med at se dem! (vi skal have to af dem :lun: ).


:love: :love: :love:

Skønne små pelstotter og en smuk missemor :dåne:
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Fræksak
Indlæg: 2493
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4232

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Fræksak » 28. jun 2017, 15:06

Tak for søde kommentarer! Vi var henne at se dem i går - lige så forsigtigt og på afstand. De er jo så MEGA nuttede, sådan nogle små klumper. Jeg har aldrig før set nyfødte kattekillinger IRL.

Med fare for at billederne er mere eller mindre ens :-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Pandesteg » 28. jun 2017, 15:41

Fræksak skrev:Tak for søde kommentarer! Vi var henne at se dem i går - lige så forsigtigt og på afstand. De er jo så MEGA nuttede, sådan nogle små klumper. Jeg har aldrig før set nyfødte kattekillinger IRL.

Med fare for at billederne er mere eller mindre ens :-D


Når man først har flashet bitte-killingebilleder, så har man forpligtet sig til at spamme os med så mange billeder som muligt! :love:
7
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf 2SHY » 28. jun 2017, 15:45

Jeg hapsede da også en lille rød uldtot :love: :dåne:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Fræksak
Indlæg: 2493
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4232

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Fræksak » 28. jun 2017, 16:18

Pandesteg skrev:
Fræksak skrev:Tak for søde kommentarer! Vi var henne at se dem i går - lige så forsigtigt og på afstand. De er jo så MEGA nuttede, sådan nogle små klumper. Jeg har aldrig før set nyfødte kattekillinger IRL.

Med fare for at billederne er mere eller mindre ens :-D


Når man først har flashet bitte-killingebilleder, så har man forpligtet sig til at spamme os med så mange billeder som muligt! :love:


:kys: Altså, jeg har en million, men de ligner virkelig meget hinanden! :-D
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Daine » 28. jun 2017, 16:50

Fræksak skrev:Tak for søde kommentarer! Vi var henne at se dem i går - lige så forsigtigt og på afstand. De er jo så MEGA nuttede, sådan nogle små klumper. Jeg har aldrig før set nyfødte kattekillinger IRL.

Med fare for at billederne er mere eller mindre ens :-D

Hvor er de bare helt og aldeles VIDunderlige! :dåne: :dåne: :dåne: :dåne:

Jeg har nævnt det før, når jeg dikker en baby er det fint nok, men ikke noget ud over normalen. Men vis mig et billede af en kattekilling - eller endnu bedre, en IRL - og mine katte-æggestokke danser fandango og jeg bliver helt blød i knæene :lun:

Og som Pandesteg så rigtig skriver, så forventer vi nu megaspam de næste mange måneder!!!






Ej men altså. Jeg vil også have sådan en bette en :lun:
8
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Fræksak
Indlæg: 2493
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4232

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Fræksak » 28. jun 2017, 19:21

Daine skrev:
Fræksak skrev:Tak for søde kommentarer! Vi var henne at se dem i går - lige så forsigtigt og på afstand. De er jo så MEGA nuttede, sådan nogle små klumper. Jeg har aldrig før set nyfødte kattekillinger IRL.

Med fare for at billederne er mere eller mindre ens :-D

Hvor er de bare helt og aldeles VIDunderlige! :dåne: :dåne: :dåne: :dåne:

Jeg har nævnt det før, når jeg dikker en baby er det fint nok, men ikke noget ud over normalen. Men vis mig et billede af en kattekilling - eller endnu bedre, en IRL - og mine katte-æggestokke danser fandango og jeg bliver helt blød i knæene :lun:

Og som Pandesteg så rigtig skriver, så forventer vi nu megaspam de næste mange måneder!!!






Ej men altså. Jeg vil også have sådan en bette en :lun:


:kys: Altså, de bor jo desværre ikke hos os, men vi har fået lovning på at kunne besøge dem rigtig tit, heldigvis. Der går lige 12 ugers tid før vi får et par stykker hjem. Vi glæder os MEGET og håber, at vores 1-årige hankat accepterer dem hurtigt.
1
Fræksak
Indlæg: 2493
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4232

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Fræksak » 30. jun 2017, 12:51

DenSyngendeLussing skrev:Min lille puttefyr er ved at være oppe på fuld styrke igen efter en grim lungebetændelse, der sendte ham akut til dyrlæge (i weekenden, selvfølgelig, men hvad gør man man ikke for sine kære små) og som holdt mig vågen af ængstelse i tre dage, indtil han var ude på den anden side.

Nu må hans helbred godt arte sig, for oveni en gigantisk betændelsesbyld på halsen, som han ragede til sig efter en slåskamp har han efterhånden kostet mig knap 8000 kr. i dyrlægeregninger på to måneder. :sur:

Hmf. Måske man skulle kigge lidt mere på noget katteforsikring.


Vi købte en katteforsikring i efteråret, og den har (desværre kunne man sige) allerede rigeligt tjent sig ind!

Godt han er ved at komme sig, i øvrigt :kys: Man kan næsten ikke slappe af, før man ved, hvilken vej det går.
1
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Tricolette » 30. jun 2017, 20:43

Det er vist nærmest prinsessen på ærten....
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Pandesteg » 5. jul 2017, 17:22

I dag er det et år siden at de små sorte monstre kom ind i mit liv. :love: i den anledning 3 nye billeder og et enkelt gammelt :dåne:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf McFurPants » 6. jul 2017, 09:53

Pandesteg skrev:I dag er det et år siden at de små sorte monstre kom ind i mit liv. :love: i den anledning 3 nye billeder og et enkelt gammelt :dåne:


Tillykke! På det gamle billede ser det ud som om missen i front tager en selfie med familien i baggrunden :D
5
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Pandesteg » 6. jul 2017, 09:56

McFurPants skrev:
Pandesteg skrev:I dag er det et år siden at de små sorte monstre kom ind i mit liv. :love: i den anledning 3 nye billeder og et enkelt gammelt :dåne:


Tillykke! På det gamle billede ser det ud som om missen i front tager en selfie med familien i baggrunden :D


Hahaha ej ja :lol: :lol:

Og tak :kys:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf girl_beat » 6. jul 2017, 10:06

Tillykke med misserne! Jeg har fulgt dem/jer herinde, og de er simpelthen bare skønne :lun: Er selv alt for lidt hjemme til at det ville være forsvarligt at anskaffe en kat, så må nøjes med at ihh'e og åhh'e af jer andres :D
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Krølle » 7. jul 2017, 08:22

Tillykke med misserne, Pande! :love:

Herhjemme gik mit "se lige nuttet id med en blomst" ikke helt efter planen :-D

Hr. Ninja er blevet opereret igen, men er nu på vej mod bedring. Han hygger, brummer og vrider sig i kæleekstase, så man nærmest glemmer, han har været igennem en del de seneste uger :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14

Tilbage til "Kæledyr"