Sælges: Royal Canin Senior Consult Stage 2 vådkost

Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Sælges: Royal Canin Senior Consult Stage 2 vådkost

Indlægaf 2SHY » 28. mar 2016, 13:11

Jeg ved ikke om det er okay med salgstråde, men hvis det ikke er, så må den gerne slettes :)

Da Sebastian desværre ikke er her længere, ligger jeg nu inde med en del Royal Canin Senior Consult Stage 2 vådkost. Jeg har 3 æsker med 12 breve vådkost i hver samt et enkelt løst brev.

Jeg kan se at prisen på Zooplus ligger på 119 kr pr æske og 2 æsker for 219 kr. Jeg foreslår derfor 250 kr for alle 3 æsker og det løse brev. Jeg har mulighed for at mødes i Aalborg eller sende dem mod at køber betaler portoen.

Vådkosten har en holdbarhed til d. 20/6 2017

Lidt om selve foderet:

Kattes vaner ændrer sig med alderen på samme måde som deres spisevaner. Stofskiftet, organernes funktion og din kats generelle trivsel falder også med alderen. Royal Canin Senior Consult Stage 2 er et diæt-vådfoder, der med sin særlige opskrift modvirker alderstegn og forsinker aldringsprocessen. Den særlige vitalitet-formel plus indeholder udsøgte næringsstoffer der dækker behovene hos katte fra 7 år med vedvarende alderstegn.

Forsforindholdet i foderet er moderat, så nyrefunktionen kan uderstøttes. Et Antioxidant-kompleks regulerer sammen med leukopin den oxidative stress i kroppen. Fedtsyrerne EPA og DHA understøtter mobiliteten i leddene såvel som hjernens funktion. De tilpassede bidders tekstur og konsistens gør foderet nemt at spise for ældre katte.
Indikationer:

Udvoksede, kastrerede katte fra 7 år og opefter
Vedvarende alderstegn

Fokuspunkter:
Vitalitet

Specifikke produktegenskaber:
Vitalitets-formel plus: der dækker behovene hos katte fra 7 år med vedvarende alderstegn. Forsforindholdet i foderet er moderat, så nyrefunktionen kan uderstøttes. Et Antioxidant-kompleks regulerer sammen med leukopin den oxidative stress i kroppen. EPA og DHA understøtter mobiliteten i leddene. Med tilpasset L-tryptophan-indhold.
Højt energiindhold: Tilpasset de øgede energibehov hos aldrende katte
S/O INDEX: S/O-indekset skaber betingelser i kroppen, der modvirker dannelsen af struvit- og oxalat-sten.

Tilpasset tekstur og konsistens: De mindre bidder er nemmere at spise og optager nemmere sovsen i foderblandingen. På denne måde vil din kat spise et mere afbalanceret og sammensat måltid.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Kæledyr"