Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
MissDitte
Kort karma: 94
Likede indlæg: 692

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf MissDitte » 22. okt 2018, 06:47

Min hund sover i min seng. Den anden morgen, da jeg troede jeg skulle sove længe begyndte hun at vandre rundt ved døren og give udtryk for, at hun altså skulle både spise og tisse. Jeg blev nødt til at stå op og tage mig lidt af dyret - og da hun havde spist lidt og været ude ganske kort, traskede hun igen ind i sengen og lagde sig til at sove!! Og så var jeg vågen!
2
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 154
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 2911

Indlægaf Ladysparrow » 24. okt 2018, 11:22

Vi holder pt vores katte adskilt og i morges går jeg ind i stuen og lukker døren efter mig, hvor efter jeg hører en kat stå bag mig og spise... Olly er lusket med ind lige bag mig og står nu og smovser i kattemad som ikke er hans. Normalt er han på ingen måde listig eller snu, ved ikke helt hvordan det kunne lade sig gør at jeg ikke hørte eller så ham snige sig med. Ganske fornærmet blev herren også da han blev sendt ud af vagten igen.
2
Brugeravatar
Tata
Kort karma: 130
Likede indlæg: 896

Indlægaf Tata » 2. nov 2018, 15:01

Jeg ved ikke om det er Manse eller mig der er en nar, men i går morges sjattissede han bitte små portioner/havde startbesvær, så hu-hej afsted til dyrlægen og få udtaget urinprøve og tjekket blodprøver (han er jo nyrekat), i går eftermiddags tissede han så helt normalt, samme i dag, og dyrlægen ringer så her til eftermiddag, for at fortælle det åbentlyse, helt normale infektionstal og steril urinprøve.
Men man ser jo ikke lige tiden an med en nyrekat, og slet ikke når weekenden nærmer sig...men det var så cirka 3000 bananer for at blive indfanget og moslet afsted til en ret ubehagelig omgang, bare for lidt vrøvl med maskineriet. De er nogle sataner :lol:
0
Free Worl Boss
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 154
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 2911

Indlægaf Ladysparrow » 7. nov 2018, 09:24

I morges da jeg lukker det store dyr af en kat ind i køkkenet. Glad og frejdig hopper han direkte op og smækker røven ned i den madpakke jeg var ved at lave. :cuss: Og ikke nok med så må jeg løfte ham ned, for sådan en ostemad var da dejlig behagelig at sidde på.
11
Brugeravatar
Dmitra
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Kort karma: 817
Likede indlæg: 11172

Indlægaf Dmitra » 23. nov 2018, 11:41

Lige nu. Og det har ført til denne status.

MEGET diskussionslystne dværgpapegøjer sælges i anledning af Black Friday MEGET billigt. Mine stakkels ører. SUK!

Disclaimeren er at NEJ jeg sælger dem ikke, men den der 2 timer lange MEGET skingre diskussion må de MEGET gerne MEGET snart nå til enighed i.
0
Ich will nicht ins Paradies
Wenn der Weg dorthin so schwierig ist
Wenn ich nicht rein darf, wie ich bin
Bleib ich draußen vor der Tür! :deer:
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 465
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 6969

Indlægaf Studsgaard » 25. nov 2018, 20:59

Idag.
Jeg har fundet noget af julepynten frem. Deriblandt seks store gulvnisser, jeg selv har syet.
Og dem syntes Aya bare er super søde og dejligt. Så dem stjæler hun :cuss:
Den største nissemor har mistet næsen en gang og jeg reddede lille nissemor fra at miste en fletning.
0
Brugeravatar
Zonta
Kort karma: 314
Likede indlæg: 2944

Indlægaf Zonta » 26. nov 2018, 07:34

ALL THE TIME..... Han er voldsomt meget teenager og hører simpelthen ikke efter :cuss:

Han ynder især at gø, når naboen skal ind og ud af døren og ud at køre. Det skal de pænt tit eftersom de har et udkørende vagtfirma.... De har også to schæfere, som gør når de skal ud at gå og når de skal på job. Det er okay, men Ivo synes han skal give sit besyv med hver. eneste. gang!
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 733
Likede indlæg: 7962

Indlægaf Pandesteg » 26. nov 2018, 07:37

De bliver ved med at sætte alarmen i gang i huset, kan simpelthen ikke regne ud hvad det er de laver... I dag gik den så i et nyt rum end det vanlige, lige da jeg var på vej ud til min bil, så måtte ind og kikke at der ikke var en indbrudstyv. Mega irriterende.
1
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 242
Likede indlæg: 3878

Indlægaf TinaW » 12. dec 2018, 15:23

Jeg har lige haft den tykke ismule ude og strigle hende og nusse. Det første kræet gør, efter at være blevet lukket ud på folden igen er at rulle sig - møgdyr :/
1
Brugeravatar
Dmitra
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Kort karma: 817
Likede indlæg: 11172

Indlægaf Dmitra » 22. dec 2018, 18:02

Rotter?

Nej, jeg har bare dværgpapegøjer.

De har så også væltet et salt/pebersæt på gulvet, en sukkerskål (der heldigvis var tom), en anden pakke bouillionterninger, en pakke te og andre småting på gulvet. Det sjove er så, når jeg går ud og kigger hvad de har haft gang i, ja så sidder de bare ovre på køleskabet med vingerne ned langs siden med et udtryk der siger - "Os? Nej, hvem? Os? Nej, vi har ikke gjort noget. Hvor får du dog den ide fra, kvindemenneske" :-D?

FB_IMG_1545501645061.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Ich will nicht ins Paradies
Wenn der Weg dorthin so schwierig ist
Wenn ich nicht rein darf, wie ich bin
Bleib ich draußen vor der Tür! :deer:
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 158
Likede indlæg: 3746

Indlægaf Misantropen » 23. dec 2018, 04:03

Dmitra skrev:Rotter?

Nej, jeg har bare dværgpapegøjer.

De har så også væltet et salt/pebersæt på gulvet, en sukkerskål (der heldigvis var tom), en anden pakke bouillionterninger, en pakke te og andre småting på gulvet. Det sjove er så, når jeg går ud og kigger hvad de har haft gang i, ja så sidder de bare ovre på køleskabet med vingerne ned langs siden med et udtryk der siger - "Os? Nej, hvem? Os? Nej, vi har ikke gjort noget. Hvor får du dog den ide fra, kvindemenneske" :-D?

Dværgpapegøjerne: "Hvor gemmer hun de fuglefrø?! De MÅ være her et sted!! Fuck, jeg kan høre hende! Bail, bail, bail!!"
Billede

Dmitra: Hvad foregår der her? :gruble:

Dværgpapegøjerne: :fløjt: :fløjt: :fløjt:
5

Rabble Rabble Rabble
Brugeravatar
TinaW

Indlægaf TinaW » 25. dec 2018, 07:50

Vores mindste hund var en nar overfor den mellemste i går aftes og igen her til morgen.
De fik alle tre et stort tyggeben i går aftes og de to andre har for længst gjort kål på deres.
Men ikke primadonnaen, der så ligger og vogter over det her stykke sammenpressede hud og farer i hovedet på sin bror, hvis han bare kigger i hendes retning.
Den gamle tør hun dog ikke opføre sig sådan overfor.
Så nu er tyggebenet skåret i to og hendes bror havde fået den ene halvdel.
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 484
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 7434

Indlægaf Mi55y » 25. dec 2018, 08:01

Da hun kastede op i lænestolen, på gulvet og på babys legetæppe på samme dag. Da der til sidst kom en gigantisk hårbold op, kunne jeg dog godt se problemet fra hendes side.
0
Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
TinaW

Indlægaf TinaW » 6. jan 2019, 09:47

Her til morgen/formiddag.
Hun havde smidt sin grime og så bliver hun en helt anden hest at omgås og umulig at fange på folden.
Så vi måtte lige have hende drevet op i et hjørne, så hun kunne få grime på igen.
De 45 min kunne jeg godt have brugt på noget andet.
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 484
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 7434

Indlægaf Mi55y » 26. jan 2019, 12:01

Hun har lige kastet op på gulvtæppet under sofabordet - lige foran mig, som sidder med en sovende baby i favnen. Great timing, cat!
0
Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)

Tilbage til "Kæledyr"