Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf avdotja » 22. sep 2018, 18:39

Altså bortset fra at dyrene ikke gider dem (:D), synes du så de er gode? Overvejer lidt sengepuden tror jeg :gruble:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20968

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Misantropen » 22. sep 2018, 20:34

Tata skrev:
avdotja skrev:
Tata skrev:De sidste par dage har misserne og Vic slåsset virkelig hardcore om sådan en lille "rede", de har fået fra Zooplus for gratis point aka loppereden. Altså de har lige fået pæne memoryfoam senge fra England ( i neutrale farver), må ligge overalt i møblerne, men dét de gamle vil have, er en syntetisk rede af lammeuld med ører - oprindeligt skal den ligne et katteansigt, men eftersom de har ligget i den har den formet sig som en rede -, er vi virkelig nødt til at købe 2 mere af dem for husfredens skyld... ? (for jeg kan ikke nænne at kyle den ud, de er jo gamle og alt det der), og jeg er træt af fejden om den. Argggh :panik: Pas på, med de gratis rædsler, lige pludselig tager det til! Når først de har lagt sig på noget, så er det sket! :gisp:


Jeg synes sådan et indlæg kræver et billede :D

Er Vic en hund?

EDIT: og hvad er det for nogle memoryfoamsenge? Min hund har en gigantisk sækkestol som pude, men overvejer om mindre ikke kunne gøre det...


Ja, Vic er en hund, en papillon (og også et røvhul jvf. indlægget) ^

Det er disse, jeg sætter lige billeder ind ved lejlighed (står lige midt i maden) https://www.greatbeanbags.com/pet-bean- ... am-dog-bed ,man kan bestille gratis prøver af stof, så man kan se stoffet, inden man bestiller. Vi har dem i oliven, bordeaux og brun, og farverne er mere bløde end afbilledet :).

Hvad det for noget betræk der er på dem?

Jeg har en god en fra Buster, bare firkantet. Betrækket på den er sådan noget blødt noget der desværre let kan blive beskidt, men det kan vaskes og købes separat(hvis ens kæledyr nu ikke synes der skal være et lagen/tæppe på den......) Mine to hunde er rigtig glade for at ligge i alverdens puder, dyner og tæpper og de kan finde sig til rette de mærkeligste steder, bare der er noget de kan "bygge rede" i eller gemme sig under, men de bryder sig ikke så meget om puder i kraftigt nylon som der er på fx puderne fra Fatboy. Jeg tror det er pga. skrattelydene og at det er noget stivere og uformeligt i forhold til hvad de foretrækker :gruble:

Bare en tanke hvis din hund og katte ikke er vant til den type betræk :)
0
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Tata » 23. sep 2018, 09:46

avdotja skrev:Altså bortset fra at dyrene ikke gider dem (:D), synes du så de er gode? Overvejer lidt sengepuden tror jeg :gruble:


Altså de gider dem godt, de ligger i dem til daglig, den der rede er bare lige the place to be, lige nu. Så ja, jeg synes de er gode (uden selv at have ligget i dem) :D
1
Timian :lun:
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Tata » 23. sep 2018, 10:28

Misantropen skrev:
Tata skrev:
avdotja skrev:
Tata skrev:De sidste par dage har misserne og Vic slåsset virkelig hardcore om sådan en lille "rede", de har fået fra Zooplus for gratis point aka loppereden. Altså de har lige fået pæne memoryfoam senge fra England ( i neutrale farver), må ligge overalt i møblerne, men dét de gamle vil have, er en syntetisk rede af lammeuld med ører - oprindeligt skal den ligne et katteansigt, men eftersom de har ligget i den har den formet sig som en rede -, er vi virkelig nødt til at købe 2 mere af dem for husfredens skyld... ? (for jeg kan ikke nænne at kyle den ud, de er jo gamle og alt det der), og jeg er træt af fejden om den. Argggh :panik: Pas på, med de gratis rædsler, lige pludselig tager det til! Når først de har lagt sig på noget, så er det sket! :gisp:


Jeg synes sådan et indlæg kræver et billede :D

Er Vic en hund?

EDIT: og hvad er det for nogle memoryfoamsenge? Min hund har en gigantisk sækkestol som pude, men overvejer om mindre ikke kunne gøre det...


Ja, Vic er en hund, en papillon (og også et røvhul jvf. indlægget) ^

Det er disse, jeg sætter lige billeder ind ved lejlighed (står lige midt i maden) https://www.greatbeanbags.com/pet-bean- ... am-dog-bed ,man kan bestille gratis prøver af stof, så man kan se stoffet, inden man bestiller. Vi har dem i oliven, bordeaux og brun, og farverne er mere bløde end afbilledet :).

Hvad det for noget betræk der er på dem?

Jeg har en god en fra Buster, bare firkantet. Betrækket på den er sådan noget blødt noget der desværre let kan blive beskidt, men det kan vaskes og købes separat(hvis ens kæledyr nu ikke synes der skal være et lagen/tæppe på den......) Mine to hunde er rigtig glade for at ligge i alverdens puder, dyner og tæpper og de kan finde sig til rette de mærkeligste steder, bare der er noget de kan "bygge rede" i eller gemme sig under, men de bryder sig ikke så meget om puder i kraftigt nylon som der er på fx puderne fra Fatboy. Jeg tror det er pga. skrattelydene og at det er noget stivere og uformeligt i forhold til hvad de foretrækker :gruble:

Bare en tanke hvis din hund og katte ikke er vant til den type betræk :)


De nye senge er blødere end dem de havde før (Sack-it senge, og før dem Fatboys catbags), og de bruger dem skam. Det er PVC. Så ikke lige det bedste materiale rent øko. De skratter ikke lissom Fatboys :)
0
Timian :lun:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20968

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Misantropen » 23. sep 2018, 10:34

Tata skrev:
Misantropen skrev:
Tata skrev:
avdotja skrev:
Tata skrev:De sidste par dage har misserne og Vic slåsset virkelig hardcore om sådan en lille "rede", de har fået fra Zooplus for gratis point aka loppereden. Altså de har lige fået pæne memoryfoam senge fra England ( i neutrale farver), må ligge overalt i møblerne, men dét de gamle vil have, er en syntetisk rede af lammeuld med ører - oprindeligt skal den ligne et katteansigt, men eftersom de har ligget i den har den formet sig som en rede -, er vi virkelig nødt til at købe 2 mere af dem for husfredens skyld... ? (for jeg kan ikke nænne at kyle den ud, de er jo gamle og alt det der), og jeg er træt af fejden om den. Argggh :panik: Pas på, med de gratis rædsler, lige pludselig tager det til! Når først de har lagt sig på noget, så er det sket! :gisp:


Jeg synes sådan et indlæg kræver et billede :D

Er Vic en hund?

EDIT: og hvad er det for nogle memoryfoamsenge? Min hund har en gigantisk sækkestol som pude, men overvejer om mindre ikke kunne gøre det...


Ja, Vic er en hund, en papillon (og også et røvhul jvf. indlægget) ^

Det er disse, jeg sætter lige billeder ind ved lejlighed (står lige midt i maden) https://www.greatbeanbags.com/pet-bean- ... am-dog-bed ,man kan bestille gratis prøver af stof, så man kan se stoffet, inden man bestiller. Vi har dem i oliven, bordeaux og brun, og farverne er mere bløde end afbilledet :).

Hvad det for noget betræk der er på dem?

Jeg har en god en fra Buster, bare firkantet. Betrækket på den er sådan noget blødt noget der desværre let kan blive beskidt, men det kan vaskes og købes separat(hvis ens kæledyr nu ikke synes der skal være et lagen/tæppe på den......) Mine to hunde er rigtig glade for at ligge i alverdens puder, dyner og tæpper og de kan finde sig til rette de mærkeligste steder, bare der er noget de kan "bygge rede" i eller gemme sig under, men de bryder sig ikke så meget om puder i kraftigt nylon som der er på fx puderne fra Fatboy. Jeg tror det er pga. skrattelydene og at det er noget stivere og uformeligt i forhold til hvad de foretrækker :gruble:

Bare en tanke hvis din hund og katte ikke er vant til den type betræk :)


De nye senge er blødere end dem de havde før (Sack-it senge, og før dem Fatboys catbags), og de bruger dem skam. Det er PVC. Så ikke lige det bedste materiale rent øko. De skratter ikke lissom Fatboys :)

Ok. Mon ikke det kommer, men hvis man er vanedyr er det ikke altid så let at acceptere ændringer eller en nye puder til flokken... De ser ellers gode ud.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 3. okt 2018, 13:50

Selvom man (næsten) ikke kan gøre for at man har fået dårlig mave, så kan man stadig godt blive upopulær hvis man har det i en sko :cuss:

Hilsen LadyFox der over sig i at tælle til ti, rigtig mange gange.
12
...
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 562
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1310

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf MissDitte » 22. okt 2018, 06:47

Min hund sover i min seng. Den anden morgen, da jeg troede jeg skulle sove længe begyndte hun at vandre rundt ved døren og give udtryk for, at hun altså skulle både spise og tisse. Jeg blev nødt til at stå op og tage mig lidt af dyret - og da hun havde spist lidt og været ude ganske kort, traskede hun igen ind i sengen og lagde sig til at sove!! Og så var jeg vågen!
2
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Ladysparrow » 24. okt 2018, 11:22

Vi holder pt vores katte adskilt og i morges går jeg ind i stuen og lukker døren efter mig, hvor efter jeg hører en kat stå bag mig og spise... Olly er lusket med ind lige bag mig og står nu og smovser i kattemad som ikke er hans. Normalt er han på ingen måde listig eller snu, ved ikke helt hvordan det kunne lade sig gør at jeg ikke hørte eller så ham snige sig med. Ganske fornærmet blev herren også da han blev sendt ud af vagten igen.
2
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Tata » 2. nov 2018, 15:01

Jeg ved ikke om det er Manse eller mig der er en nar, men i går morges sjattissede han bitte små portioner/havde startbesvær, så hu-hej afsted til dyrlægen og få udtaget urinprøve og tjekket blodprøver (han er jo nyrekat), i går eftermiddags tissede han så helt normalt, samme i dag, og dyrlægen ringer så her til eftermiddag, for at fortælle det åbentlyse, helt normale infektionstal og steril urinprøve.
Men man ser jo ikke lige tiden an med en nyrekat, og slet ikke når weekenden nærmer sig...men det var så cirka 3000 bananer for at blive indfanget og moslet afsted til en ret ubehagelig omgang, bare for lidt vrøvl med maskineriet. De er nogle sataner :lol:
0
Timian :lun:
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Ladysparrow » 7. nov 2018, 09:24

I morges da jeg lukker det store dyr af en kat ind i køkkenet. Glad og frejdig hopper han direkte op og smækker røven ned i den madpakke jeg var ved at lave. :cuss: Og ikke nok med så må jeg løfte ham ned, for sådan en ostemad var da dejlig behagelig at sidde på.
11
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 25. nov 2018, 20:59

Idag.
Jeg har fundet noget af julepynten frem. Deriblandt seks store gulvnisser, jeg selv har syet.
Og dem syntes Aya bare er super søde og dejligt. Så dem stjæler hun :cuss:
Den største nissemor har mistet næsen en gang og jeg reddede lille nissemor fra at miste en fletning.
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Zonta » 26. nov 2018, 07:34

ALL THE TIME..... Han er voldsomt meget teenager og hører simpelthen ikke efter :cuss:

Han ynder især at gø, når naboen skal ind og ud af døren og ud at køre. Det skal de pænt tit eftersom de har et udkørende vagtfirma.... De har også to schæfere, som gør når de skal ud at gå og når de skal på job. Det er okay, men Ivo synes han skal give sit besyv med hver. eneste. gang!
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 26. nov 2018, 07:37

De bliver ved med at sætte alarmen i gang i huset, kan simpelthen ikke regne ud hvad det er de laver... I dag gik den så i et nyt rum end det vanlige, lige da jeg var på vej ud til min bil, så måtte ind og kikke at der ikke var en indbrudstyv. Mega irriterende.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16079
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 12. dec 2018, 15:23

Jeg har lige haft den tykke ismule ude og strigle hende og nusse. Det første kræet gør, efter at være blevet lukket ud på folden igen er at rulle sig - møgdyr :/
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20968

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Misantropen » 23. dec 2018, 04:03

Dmitra skrev:Rotter?

Nej, jeg har bare dværgpapegøjer.

De har så også væltet et salt/pebersæt på gulvet, en sukkerskål (der heldigvis var tom), en anden pakke bouillionterninger, en pakke te og andre småting på gulvet. Det sjove er så, når jeg går ud og kigger hvad de har haft gang i, ja så sidder de bare ovre på køleskabet med vingerne ned langs siden med et udtryk der siger - "Os? Nej, hvem? Os? Nej, vi har ikke gjort noget. Hvor får du dog den ide fra, kvindemenneske" :-D?

Dværgpapegøjerne: "Hvor gemmer hun de fuglefrø?! De MÅ være her et sted!! Fuck, jeg kan høre hende! Bail, bail, bail!!"
Billede


Dmitra: Hvad foregår der her? :gruble:

Dværgpapegøjerne: :fløjt: :fløjt: :fløjt:
5

Tilbage til "Kæledyr"