Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 1. dec 2017, 21:41

Jeg har fået en undulat i øjet :(
11
...
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf McFurPants » 4. dec 2017, 13:25

:ae:
LadyFox skrev:Jeg har fået en undulat i øjet :(
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 4. dec 2017, 13:45

Vores store hankat har fået en idé med, at han skal hoppe op på den aller øverste hylde i vores køkken. Forleden kluntede han så åbenbart tilpas meget rundt deroppe til, at han faldt ned og i faldet ragede hans så min foodprocessor, et glas kaffe og nogle andre ting ned. Kaffeglasset splintrede selvfølgelig i tusind stykker lige ned oven i kattenes mad :rulle: og en af de andre ting ramte kattenes vandfontæne, så der var slasket vand ud over hele gulvet. Har ikke afprøvet om foodprocessoren stadig dur.

Han var IKKE populær lige der.
7
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Buffy » 4. dec 2017, 20:28

Han er så klam, han åd en halv mus, da vi gik aften tur. Og den eneste grund til det kun blev en halv, var fordi jeg tog den fra ham eller rettere gravede den ud af hans mund :badr: :puke:
Jeg vaskede hænder to gange, da vi kom hjem...
2
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Hewlett » 4. dec 2017, 20:37

I morges før fanden fik sko på.

Min ene hund, også kendt som "Gadefejeren", lavede pludselig to kraftige ryk bagud i linen. Undrende vente jeg mig om og opdagede hende stå med sine tykke flæskekinder foldet ud over en kæmpe pizzasnegl. Så måtte jeg stå der, kl. 5.23 og i minusgrader, og grave pizzasnegl ud af munden på min ene hund mens den anden så på.

Så slap hun endelig den skide pizzasnegl, den faldt til jorden og jeg rejste mig op igen (med dej, tomatsovs og ost over det hele) og fandme om hun så ikke dykker ned for at tage den igen! Dér råbte jeg godt nok højt, på en vintermorgen kl. 5.23. Og SÅ droppede hun idéen.

Undskyld til dem der boede på vejen, hvis de blev vækket.
4
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Buffy » 6. dec 2017, 12:07

Hans pels driver mig til vanvid lige nu. Tibetanske terrier har silkepels og når de er mellem 9 og 15 måneder, skifter de fra et lags pels til to lags pels. Hvis han så bare tabte den gamle pels, men næ nej den bliver siddende i den nye pels og laver måtter. Det er helt glat lige nu, selv om jeg børster ham hver fucking dag, så kan jeg ikke følge med :nerve: :cuss:

Det er vist tid til en tur med en trimmer...
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Skorstenen » 7. dec 2017, 15:41

Buffy skrev:Hans pels driver mig til vanvid lige nu. Tibetanske terrier har silkepels og når de er mellem 9 og 15 måneder, skifter de fra et lags pels til to lags pels. Hvis han så bare tabte den gamle pels, men næ nej den bliver siddende i den nye pels og laver måtter. Det er helt glat lige nu, selv om jeg børster ham hver fucking dag, så kan jeg ikke følge med :nerve: :cuss:

Det er vist tid til en tur med en trimmer...


Det er ikke alle terriere man må bruge trimmer på, det kan ødelægge pelsen. Bare lige til info :) Jeg kender ikke din slags terrier.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Skorstenen » 7. dec 2017, 15:43

Gulvskrubben AKA min JRT pige, er begyndt at gø om natten. Når hun forlader soveværelset for at drikke vand (eller hvad hun nu gør - jeg sover jo) og skal tilbage, så gør hun. Indtil jeg vågner. Så siger jeg "kom såååå ind".. Så går hun 1 skridt. Og gør igen. Dette fortsætter fanme til hun er helt inde i soveværelset igen :( Hvad faen er det for noget "jeg-går-efter-lyden-leg" der midt om natten.
1
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Buffy » 7. dec 2017, 16:52

Skorstenen skrev:
Buffy skrev:Hans pels driver mig til vanvid lige nu. Tibetanske terrier har silkepels og når de er mellem 9 og 15 måneder, skifter de fra et lags pels til to lags pels. Hvis han så bare tabte den gamle pels, men næ nej den bliver siddende i den nye pels og laver måtter. Det er helt glat lige nu, selv om jeg børster ham hver fucking dag, så kan jeg ikke følge med :nerve: :cuss:

Det er vist tid til en tur med en trimmer...


Det er ikke alle terriere man må bruge trimmer på, det kan ødelægge pelsen. Bare lige til info :) Jeg kender ikke din slags terrier.


Tibetanske Terrier er slet ikke en terrier. De ligner terrier, men der er intet terrier i dem. Men englænderne syntes de lignede terrier, da de kom til Tibet, så de kaldte dem terrier. :rulle:
De fleste der ikke udstiller deres TT klipper dem regelmæssigt. Især de et-årige bliver klippet og tæver med hvalpe. :)
2
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 7. dec 2017, 19:06

Han var alene hjemme i 4,5 time og i den tid nåede han at tisse på gulvet i bryggerset, hoppe op på spisebordet og vælte en kop vand og skide i gangen :rulle:
0
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf avdotja » 7. dec 2017, 19:08

Skorstenen skrev:Gulvskrubben AKA min JRT pige, er begyndt at gø om natten. Når hun forlader soveværelset for at drikke vand (eller hvad hun nu gør - jeg sover jo) og skal tilbage, så gør hun. Indtil jeg vågner. Så siger jeg "kom såååå ind".. Så går hun 1 skridt. Og gør igen. Dette fortsætter fanme til hun er helt inde i soveværelset igen :( Hvad faen er det for noget "jeg-går-efter-lyden-leg" der midt om natten.

Hvis det er noget der sker tit, tror jeg at jeg havde slæbt vandskålen ind i soveværelset. Alternativt lukket helt for adgangen til vand om natten. Ikke om jeg gad have forstyrret min nattesøvn på den måde :engel:
0
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Hewlett » 9. dec 2017, 17:45

I dag. Lige nu. Indrømmet, jeg kom træt hjem fra arbejde + træning, så havde i forvejen måske ikke det helt store overskud.
Og når de så BEGGE TO vælger at betragte lufteturen som ét langt fodersøg - ja, så mistede jeg ret hurtigt tålmodigheden og kortede linerne helt ind, så snudeskafterne ikke kunne nå jorden.

Fed tur for dem. Og fed tur for mig.

Aaaaargh! :cuss:
0
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Buffy » 15. dec 2017, 17:30

Han er socialspiser, deler gerne mad, godbidder, tyggeben osv. Fantastisk ik’? NEJ! For det er de færreste hunde altså, så når der andre hunde i nærheden skal jeg holde øje med dem hele tiden, enten mister han alt eller også bliver de sure, for de syntes ikke det fedt, at han ligge og gnaver i den anden ende af deres ben.
Og det er ikke en gang det værste, næ for er der ikke andre hunde i nærheden, så skal han da bare dele med mig, så hvis jeg ligger på sofaen, så kommer ham løbende med et ben og stikker det lige op i mit ansigt og han tager ikke lige et nej for gode vare...
Giv mig styrke...
5
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 19. dec 2017, 11:15

Nu.
Hun vil bestemme over mit puslespil. Når jeg vil tage brikkerne tæt på hende får jeg lige et lille dask, den skal hun nok passe på. :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
21
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Muuh » 19. dec 2017, 18:09

Minnie vores lille sne prinsesse mis, synes det er sjovt at lege med kuglerne på juletræet, jeg er sikker på hun nok skal få det væltet på et tidspunkt.

Hun virker i det hele taget ikke til at være meget for julen, sidst gik det udover sønnens nisselandskab, som fik besøg af det kæmpe snemonster, så alle nisserne væltede af skræk :lol: :lol:
3
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils

Tilbage til "Kæledyr"