Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 31. jul 2018, 10:08

Ladysparrow skrev:Vores Mainecoon har for vane at komme op mellem kl. 3 og 4 om morgenen og kræve opmærksomhed... Det eneste tidspunkt han gider komme og snakke... Så kan man da ikke blive sur... selvom jeg godt nok bander over ham når han har stampet rundt på mig og fået 5 minutters opmærksomhed, hvorefter han bare skrider...

I nat var det så fordi skålen var tom, og oh ve den som ikke fylder den op... Han lå i min seng i over 1 time og miavede inden min kæreste stod op og gav ham mad. Takken var så at vi ikke har set skyggen af ham.

Please fortæl mig at han blive bedre med alderen, han bliver 2 år til november... vores 2 andre er huskatte og de er blevet så meget mere kælne da de rundede 2 år for et år siden.


Vores ene kat var også enormt belastende om natten i en lang periode. Han lavede alle mulige unoder for at få os til at vågne og give ham opmærksomhed. Han er to pr nu og meget rolig om natten, men vi prøvede også at ignorere ham hver eneste gang han lavede de der tricks. Jeg kunne godt forestille mig, at hvis man først vænner ham til at han får mad når han vækker jer om natten, så bliver han ved.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6973

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Ladysparrow » 31. jul 2018, 10:33

Pandesteg skrev:
Ladysparrow skrev:Vores Mainecoon har for vane at komme op mellem kl. 3 og 4 om morgenen og kræve opmærksomhed... Det eneste tidspunkt han gider komme og snakke... Så kan man da ikke blive sur... selvom jeg godt nok bander over ham når han har stampet rundt på mig og fået 5 minutters opmærksomhed, hvorefter han bare skrider...

I nat var det så fordi skålen var tom, og oh ve den som ikke fylder den op... Han lå i min seng i over 1 time og miavede inden min kæreste stod op og gav ham mad. Takken var så at vi ikke har set skyggen af ham.

Please fortæl mig at han blive bedre med alderen, han bliver 2 år til november... vores 2 andre er huskatte og de er blevet så meget mere kælne da de rundede 2 år for et år siden.


Vores ene kat var også enormt belastende om natten i en lang periode. Han lavede alle mulige unoder for at få os til at vågne og give ham opmærksomhed. Han er to pr nu og meget rolig om natten, men vi prøvede også at ignorere ham hver eneste gang han lavede de der tricks. Jeg kunne godt forestille mig, at hvis man først vænner ham til at han får mad når han vækker jer om natten, så bliver han ved.


Du har helt ret, oftest er det ikke pga at madskålen er tom, men fordi han vil snakkes med. Jeg synes det er så svaert at afvise ham når det er den eneste gang han kommer af sig selv og vil snakkes med... Ligger jeg på siden kommer han op og så og prikker til mig indtil jeg vender mig om på ryggen så han kan komme op og ligge på min mave... :lun:
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 31. jul 2018, 15:05

Ladysparrow skrev:
Pandesteg skrev:
Ladysparrow skrev:Vores Mainecoon har for vane at komme op mellem kl. 3 og 4 om morgenen og kræve opmærksomhed... Det eneste tidspunkt han gider komme og snakke... Så kan man da ikke blive sur... selvom jeg godt nok bander over ham når han har stampet rundt på mig og fået 5 minutters opmærksomhed, hvorefter han bare skrider...

I nat var det så fordi skålen var tom, og oh ve den som ikke fylder den op... Han lå i min seng i over 1 time og miavede inden min kæreste stod op og gav ham mad. Takken var så at vi ikke har set skyggen af ham.

Please fortæl mig at han blive bedre med alderen, han bliver 2 år til november... vores 2 andre er huskatte og de er blevet så meget mere kælne da de rundede 2 år for et år siden.


Vores ene kat var også enormt belastende om natten i en lang periode. Han lavede alle mulige unoder for at få os til at vågne og give ham opmærksomhed. Han er to pr nu og meget rolig om natten, men vi prøvede også at ignorere ham hver eneste gang han lavede de der tricks. Jeg kunne godt forestille mig, at hvis man først vænner ham til at han får mad når han vækker jer om natten, så bliver han ved.


Du har helt ret, oftest er det ikke pga at madskålen er tom, men fordi han vil snakkes med. Jeg synes det er så svaert at afvise ham når det er den eneste gang han kommer af sig selv og vil snakkes med... Ligger jeg på siden kommer han op og så og prikker til mig indtil jeg vender mig om på ryggen så han kan komme op og ligge på min mave... :lun:


Jeg afviser heller aldrig en kat der vil putte :P men katte der om natten går rundt og miaver eller på anden måde prøver at få opmærksomhed, dem prøver vi at ignorere.
Senest rettet af Pandesteg 31. jul 2018, 15:14, rettet i alt 1 gang.
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 31. jul 2018, 15:06

Pandesteg skrev:
Ladysparrow skrev:
Pandesteg skrev:
Ladysparrow skrev:Vores Mainecoon har for vane at komme op mellem kl. 3 og 4 om morgenen og kræve opmærksomhed... Det eneste tidspunkt han gider komme og snakke... Så kan man da ikke blive sur... selvom jeg godt nok bander over ham når han har stampet rundt på mig og fået 5 minutters opmærksomhed, hvorefter han bare skrider...

I nat var det så fordi skålen var tom, og oh ve den som ikke fylder den op... Han lå i min seng i over 1 time og miavede inden min kæreste stod op og gav ham mad. Takken var så at vi ikke har set skyggen af ham.

Please fortæl mig at han blive bedre med alderen, han bliver 2 år til november... vores 2 andre er huskatte og de er blevet så meget mere kælne da de rundede 2 år for et år siden.


Vores ene kat var også enormt belastende om natten i en lang periode. Han lavede alle mulige unoder for at få os til at vågne og give ham opmærksomhed. Han er to pr nu og meget rolig om natten, men vi prøvede også at ignorere ham hver eneste gang han lavede de der tricks. Jeg kunne godt forestille mig, at hvis man først vænner ham til at han får mad når han vækker jer om natten, så bliver han ved.


Du har helt ret, oftest er det ikke pga at madskålen er tom, men fordi han vil snakkes med. Jeg synes det er så svaert at afvise ham når det er den eneste gang han kommer af sig selv og vil snakkes med... Ligger jeg på siden kommer han op og så og prikker til mig indtil jeg vender mig om på ryggen så han kan komme op og ligge på min mave... :lun:


Jeg afviser heller aldrig en kat der vil putte :P men katte der går rundt og miaver eller på anden måde prøver at få opmærksomhed, dem prøver vi at ignorere.


Og han er forresten også blevet MEGET mere kælen - men jeg er lidt i tvivl om det skyldes alderen eller nogle andre ting :)
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Guilded_Lily » 1. aug 2018, 10:05

Min kat er ved at være en smule enerverende at høre på. Vi kom hjem i nat, og trods masser af nussen og kælen bliver hun ved med at gå rundt og miave som en øjsen hankat. Slap nu af, vi ER kommet hjem fra ferie og skal ingen steder i lange tider :rulle:
0
Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2531
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 128
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8488

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Raenil » 1. aug 2018, 10:10

Bella gøede i nat. Som i "Alarm Alarm, landet bliver invaderet".
Det tog en halv time og vi aner stadig ikke hvorfor. Hun plejer ikke at gøre det.
Næste gang bliver hun solgt.
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf RavenClaw » 2. aug 2018, 07:27

Vores ene hunkat har efterladt sine to killinger et sted på grunden for en uge siden. Vi har ledt og ledt også med hunden, som plejer at være god til at opsnuse dem. De er væk - og helt sikkert også døde nu. Hun har ikke taget så meget som et skridt væk fra huset, siden hun bortførte dem. Og de var endda så store, hun ikke længere selv skulle tage sig af dem.

Forbandede møgdyr. Hun bliver meget snart aflivet. Det er først efter denne gang, at det er gået op for os, det var samme måde hendes ene forsvandt sidste år. Lortedyr.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 2. aug 2018, 12:19

RavenClaw skrev:Vores ene hunkat har efterladt sine to killinger et sted på grunden for en uge siden. Vi har ledt og ledt også med hunden, som plejer at være god til at opsnuse dem. De er væk - og helt sikkert også døde nu. Hun har ikke taget så meget som et skridt væk fra huset, siden hun bortførte dem. Og de var endda så store, hun ikke længere selv skulle tage sig af dem.

Forbandede møgdyr. Hun bliver meget snart aflivet. Det er først efter denne gang, at det er gået op for os, det var samme måde hendes ene forsvandt sidste år. Lortedyr.


Ej det var dog forfærdeligt. Hvorfor mon hun gør det?
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf RavenClaw » 2. aug 2018, 16:37

Pandesteg skrev:
RavenClaw skrev:Vores ene hunkat har efterladt sine to killinger et sted på grunden for en uge siden. Vi har ledt og ledt også med hunden, som plejer at være god til at opsnuse dem. De er væk - og helt sikkert også døde nu. Hun har ikke taget så meget som et skridt væk fra huset, siden hun bortførte dem. Og de var endda så store, hun ikke længere selv skulle tage sig af dem.

Forbandede møgdyr. Hun bliver meget snart aflivet. Det er først efter denne gang, at det er gået op for os, det var samme måde hendes ene forsvandt sidste år. Lortedyr.


Ej det var dog forfærdeligt. Hvorfor mon hun gør det?


Vi har en teori om, at hun bliver træt af at passe dem, og i stedet for at afvise dem så sætter hun dem af et sted.

De var 9 uger gamle, så vi var ved at vænne dem til at få fast føde. De har mulighed for at gå udenfor alle kattene, men de kommer altid tilbage til huset for at få mad, og hun var også bevist om, at vi tog dem væk fra de andre for at få killingemad. Så ja, vores bedste bud er, at hun er utålmodig og bliver træt af dem.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf avdotja » 2. aug 2018, 17:46

Pandesteg skrev:
Modesty Blame skrev:Jeg blev vækket kl. 05.00 af sulten kat. Nu her halvanden time senere ligger lortekræet på min hovedpude og sover. Fucking elendige lortekat.


Er du egentlig glad for din kat? Du omtaler den mest som om du hader den.

Jeg kan også sagtens finde på at referere til min hund som “møghunden”, det gør nu ikke vores forhold dårligere af den grund.
Senest rettet af avdotja 2. aug 2018, 18:04, rettet i alt 1 gang.
5
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf avdotja » 2. aug 2018, 17:49

Ej hvor lyder det forfærdeligt RavenClaw :8: Har I overvejet at få hende steriliseret?
5
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Maoam » 14. aug 2018, 06:30

Jeg vågnede til et kæmpe brag, da katten skubbede noget ned fra spisebordet kl. 5 i nat.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. aug 2018, 07:07

teenagerdreng har lært hunden at hun godt må være i hans seng
hund har aldrig måtte være i seng, og ved det udemærket godt - og nyder derfor helt tydeligt et særligt privilegium

Hund skider nu højt og flot på regler, og ligger i alle senge
= min nyredte seng, med lyst sengetøj og hvidt lagen, - efter hun havde været på formiddags regnvejrs tur :whine:
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Hunkat » 14. aug 2018, 07:52

Herren i huset synes ikke han fik nok morgenmad. Så han gik i køleskabet to gange, først efter spegepølsen og dernæst efter osten.

Joke's on him, nu er der ikke mere tilbage i derinde som han kan spise...
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf MissHindenburg » 15. aug 2018, 15:55

Kræet har brækket sig 3 steder - naturligvis på samtlige tæpper rundt omkring i stuen.
3

Tilbage til "Kæledyr"