Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf McFurPants » 20. dec 2017, 19:48

Muuh skrev:Minnie vores lille sne prinsesse mis, synes det er sjovt at lege med kuglerne på juletræet, jeg er sikker på hun nok skal få det væltet på et tidspunkt.

Hun virker i det hele taget ikke til at være meget for julen, sidst gik det udover sønnens nisselandskab, som fik besøg af det kæmpe snemonster, så alle nisserne væltede af skræk :lol: :lol:


Da min barndoms kat var ung og "vild" tøjrede min far vores juletræ til en krog i loftet med fiskesnøre. Så væltede det da i hvert fald ikke helt, når hun prøvede at klatre rundt i det. Da hun blev en moden dame holdt hun op med sådan noget ungdomspjat - man var vel moden! Vi andre mente hun var holdt op fordi hun var blevet for tung i numsen :gruble:
5
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Buffy » 21. dec 2017, 18:30

Lige nu, hjemmeisbilen bimlede lige forbi, den kan vi åbentbart ikke lide.... :nerve:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 23. dec 2017, 18:14

Idag da hun var alene hjemme, der havde hun gået i gaverne under træet og snuset sig frem til de små pakker med pebernødder som datteren havde lavet til os alle i familien. Så dem havde hun fået bidt op og spist pebernødderne.
Narhund.
5
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1036
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2663

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Venus222 » 23. dec 2017, 18:51

Hun har ædt min beautyblender (halvdyr make-up svamp). Men i virkeligheden er det mig der er en idiot, for jeg burde snart have lært at ligge dem uden for nåhøjde... :genert: :stoned:

Og så prøver hun at mobbe Sokrates når han er ude af sit bur. Møgunge! :tie: :cuss:
0
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Maoam » 23. dec 2017, 18:55

Studsgaard skrev:Idag da hun var alene hjemme, der havde hun gået i gaverne under træet og snuset sig frem til de små pakker med pebernødder som datteren havde lavet til os alle i familien. Så dem havde hun fået bidt op og spist pebernødderne.
Narhund.


For nogle år siden var min mors hund med på besøg hos os. Den tissede på gaverne under juletræet! :ad!:
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 23. dec 2017, 18:58

Maoam skrev:
Studsgaard skrev:Idag da hun var alene hjemme, der havde hun gået i gaverne under træet og snuset sig frem til de små pakker med pebernødder som datteren havde lavet til os alle i familien. Så dem havde hun fået bidt op og spist pebernødderne.
Narhund.


For nogle år siden var min mors hund med på besøg hos os. Den tissede på gaverne under juletræet! :ad!:

:panik: møghund.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 25. dec 2017, 10:03

I morges kl 5.25 da Maja (katten) vækkede mig fordi hun ville ud. :cuss:
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Kommodedyret » 3. feb 2018, 09:32

Lige før, da den gik i skraldespanden og gravede et kyllingeben op.
Man spiser ikke menneskemad, fy føj da, men det er da drønhyggeligt at føjte rundt i hele lejligheden med en fedtet stump affald, bare fordi man kan. :D :rulle:
6
Closure, closure, closure closure closure
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf avdotja » 15. feb 2018, 21:43

Min hund ville en aften ikke gå forbi et krat. Med hendes overlegne lugte- og høresanser i mente, var jeg overbevist om at der måtte stå en skummel type på lur.

Det viste sig at være en sten...(som jeg jo så måtte bære den storgøende hund forbi).

Ganske vist en høj, opretstående sten der med en lidt livlig fantasi måske godt kunne forveksles med et menneske der i mørket. Men altså; vi havde gået den tur mindst 20 gange i dagslys og er temmelig overbevist om at stenen hverken udsendte menneskelyde eller -lugte...
5
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Daine » 15. feb 2018, 21:51

avdotja skrev:Min hund ville en aften ikke gå forbi et krat. Med hendes overlegne lugte- og høresanser i mente, var jeg overbevist om at der måtte stå en skummel type på lur.

Det viste sig at være en sten...(som jeg jo så måtte bære den storgøende hund forbi).

Ganske vist en høj, opretstående sten der med en lidt livlig fantasi måske godt kunne forveksles med et menneske der i mørket. Men altså; vi havde gået den tur mindst 20 gange i dagslys og er temmelig overbevist om at stenen hverken udsendte menneskelyde eller -lugte...

Jeg har set div CSI serier så mange gange, at jeg er sikker på, din hund lugtede et eller andet ... jeg mener, hvordan bliver lig eller div effekter fra myrdede personer ellers fundet?? :lol:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf avdotja » 15. feb 2018, 21:59

Daine skrev:
avdotja skrev:Min hund ville en aften ikke gå forbi et krat. Med hendes overlegne lugte- og høresanser i mente, var jeg overbevist om at der måtte stå en skummel type på lur.

Det viste sig at være en sten...(som jeg jo så måtte bære den storgøende hund forbi).

Ganske vist en høj, opretstående sten der med en lidt livlig fantasi måske godt kunne forveksles med et menneske der i mørket. Men altså; vi havde gået den tur mindst 20 gange i dagslys og er temmelig overbevist om at stenen hverken udsendte menneskelyde eller -lugte...

Jeg har set div CSI serier så mange gange, at jeg er sikker på, din hund lugtede et eller andet ... jeg mener, hvordan bliver lig eller div effekter fra myrdede personer ellers fundet?? :lol:

I så fald har der også befundet sig et lig på en legeplads i DR-byen. Som sjovt nok faldt sammen med den aften hvor nogle børn havde valgt at efterlade en 30 cm høj plastikko :lol:

Hun har dog en gang gøet af en (virkelig!) mand i et krat en aften. Vi var i et naturområde og jeg var sikker på det bare var en fugl/smådyr/hendes egen skygge hun havde opdaget, så jeg lod hende bare stå og gø og gik videre. Pludselig kommer der så en løber springende ud derfra - stakkels mand, næste gang tænker han sig nok en ekstra gang om før han går afsides for at gå på toilettet :D (i og med at det var aften og et forholdvis øde sted, formoder jeg at han nok har skulle mere end bare tisse, siden han var gået så afsides. Tænk at sidde der med bukserne nede og så blive afbrudt af en gøende hund, der nægter at gå væk :genert:)
11
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Maoam » 16. feb 2018, 07:08

I går sad møgkatten i vinduet og kradsede i gardinet mange gange.
1
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 16. feb 2018, 09:31

I går aftes da jeg skulle se fodbold. Først var den ene kat på vej ind i pejsen, og da jeg løb over for at jage den ud blev der selvfølgelig scoret :rulle:
Derefter skulle de lege i vindueskarmen hvor konens blomster står og op bag fjernsynet, som kun står midlertidigt løst op ad væggen. Til sidst havde jeg næsten lyst til at pelse et par af dem.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 16. feb 2018, 13:06

Vi har stofa der graver fibernet ude langs vejen og mellemste hunden fortæller mig ca.hvert 5 min at de stadig er der, ved at fare op og gø, så de to andre flyver med hen til døren.
Bare hvis jeg nu havde glemt, at han er sådan en stooor vagthund (som var ved at dø af skræk på lufteturen i morges, fordi de havde sat en kabeltromle langs vejen)
2
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 18. feb 2018, 07:47

Mindste hunden var en nar i morges. Igen.
Hun er meget insisterende, når hun vil have opmærksomhed og når hun mener man har snuet længe nok. Så hun hoppede op og landede på min mave og så prøvede hun ellers at slikke mit i ansigtet. Jeg HADER hundetunger.
2

Tilbage til "Kæledyr"