Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 429
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 6307

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 25. dec 2017, 10:03

I morges kl 5.25 da Maja (katten) vækkede mig fordi hun ville ud. :cuss:
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 589
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Kommodedyret » 3. feb 2018, 09:32

Lige før, da den gik i skraldespanden og gravede et kyllingeben op.
Man spiser ikke menneskemad, fy føj da, men det er da drønhyggeligt at føjte rundt i hele lejligheden med en fedtet stump affald, bare fordi man kan. :D :rulle:
6
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
avdotja
Kort karma: 225
Likede indlæg: 4244

Indlægaf avdotja » 15. feb 2018, 21:43

Min hund ville en aften ikke gå forbi et krat. Med hendes overlegne lugte- og høresanser i mente, var jeg overbevist om at der måtte stå en skummel type på lur.

Det viste sig at være en sten...(som jeg jo så måtte bære den storgøende hund forbi).

Ganske vist en høj, opretstående sten der med en lidt livlig fantasi måske godt kunne forveksles med et menneske der i mørket. Men altså; vi havde gået den tur mindst 20 gange i dagslys og er temmelig overbevist om at stenen hverken udsendte menneskelyde eller -lugte...
5
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1922
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 19411

Indlægaf Daine » 15. feb 2018, 21:51

avdotja skrev:Min hund ville en aften ikke gå forbi et krat. Med hendes overlegne lugte- og høresanser i mente, var jeg overbevist om at der måtte stå en skummel type på lur.

Det viste sig at være en sten...(som jeg jo så måtte bære den storgøende hund forbi).

Ganske vist en høj, opretstående sten der med en lidt livlig fantasi måske godt kunne forveksles med et menneske der i mørket. Men altså; vi havde gået den tur mindst 20 gange i dagslys og er temmelig overbevist om at stenen hverken udsendte menneskelyde eller -lugte...

Jeg har set div CSI serier så mange gange, at jeg er sikker på, din hund lugtede et eller andet ... jeg mener, hvordan bliver lig eller div effekter fra myrdede personer ellers fundet?? :lol:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
avdotja
Kort karma: 225
Likede indlæg: 4244

Indlægaf avdotja » 15. feb 2018, 21:59

Daine skrev:
avdotja skrev:Min hund ville en aften ikke gå forbi et krat. Med hendes overlegne lugte- og høresanser i mente, var jeg overbevist om at der måtte stå en skummel type på lur.

Jeg har set div CSI serier så mange gange, at jeg er sikker på, din hund lugtede et eller andet ... jeg mener, hvordan bliver lig eller div effekter fra myrdede personer ellers fundet?? :lol:

I så fald har der også befundet sig et lig på en legeplads i DR-byen. Som sjovt nok faldt sammen med den aften hvor nogle børn havde valgt at efterlade en 30 cm høj plastikko :lol:

Hun har dog en gang gøet af en (virkelig!) mand i et krat en aften. Vi var i et naturområde og jeg var sikker på det bare var en fugl/smådyr/hendes egen skygge hun havde opdaget, så jeg lod hende bare stå og gø og gik videre. Pludselig kommer der så en løber springende ud derfra - stakkels mand, næste gang tænker han sig nok en ekstra gang om før han går afsides for at gå på toilettet :D (i og med at det var aften og et forholdvis øde sted, formoder jeg at han nok har skulle mere end bare tisse, siden han var gået så afsides. Tænk at sidde der med bukserne nede og så blive afbrudt af en gøende hund, der nægter at gå væk :genert:)
11
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 80
Likede indlæg: 1577

Indlægaf Maoam » 16. feb 2018, 07:08

I går sad møgkatten i vinduet og kradsede i gardinet mange gange.
1
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 184
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 2838

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 16. feb 2018, 09:31

I går aftes da jeg skulle se fodbold. Først var den ene kat på vej ind i pejsen, og da jeg løb over for at jage den ud blev der selvfølgelig scoret :rulle:
Derefter skulle de lege i vindueskarmen hvor konens blomster står og op bag fjernsynet, som kun står midlertidigt løst op ad væggen. Til sidst havde jeg næsten lyst til at pelse et par af dem.
0
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 113
Likede indlæg: 1512

Indlægaf TinaW » 16. feb 2018, 13:06

Vi har stofa der graver fibernet ude langs vejen og mellemste hunden fortæller mig ca.hvert 5 min at de stadig er der, ved at fare op og gø, så de to andre flyver med hen til døren.
Bare hvis jeg nu havde glemt, at han er sådan en stooor vagthund (som var ved at dø af skræk på lufteturen i morges, fordi de havde sat en kabeltromle langs vejen)
2
Brugeravatar
TinaW

Indlægaf TinaW » 18. feb 2018, 07:47

Mindste hunden var en nar i morges. Igen.
Hun er meget insisterende, når hun vil have opmærksomhed og når hun mener man har snuet længe nok. Så hun hoppede op og landede på min mave og så prøvede hun ellers at slikke mit i ansigtet. Jeg HADER hundetunger.
2
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 154
Likede indlæg: 2375

Indlægaf Skorstenen » 18. feb 2018, 09:45

En af dem havde fået deres pude til at eksplodere, så har brugt en time på knæene for at rydde hvid dims op.
4
Brugeravatar
Alkaia
Kort karma: 103
Geografisk sted: Árós
Likede indlæg: 2263

Indlægaf Alkaia » 23. feb 2018, 17:24

Da hun helt nonchalant hoppede op på min kommode (foran fjernsynet! :cuss:), kiggede på en ting, kiggede på mig og derefter bare skubbede den ned. Og så kiggede på mig igen. :lol:

Jeg er sgu ved at få en rigtig kat. :klap: Det har hun aldrig rigtig gjort i før, hun har fået lært nogle narrestreger i det halve år jeg var væk. :-D
6
I always dance like no one is watching. :pompom:
Brugeravatar
TinaW

Indlægaf TinaW » 23. feb 2018, 18:55

Min hest var lidt en nar i dag, da hun efter jeg var siddet ufrivilligt af, skred hjem af og der efter var to timer om at blive indfanget.
Nogle dage undrer det mig virkelig, hvorfor jeg har dyr :gruble:
0
Brugeravatar
Zonta
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1769

Indlægaf Zonta » 27. feb 2018, 16:15

:cuss: I dag, da han begyndte at spise af nederste trappetrin :cuss:
3
Brugeravatar
TinaW

Indlægaf TinaW » 2. mar 2018, 09:02

Begge mine katte er nogle "narrøve". Jeg har gået og været så bekymret for dem i denne her kulde. I går eftermiddags går jeg over for at fodre og de er der ikke. Tænker straks det værste, at de ligger forfrosne et eller andet sted, men næ nej, de hyggede sig da ovre under grantræerne og kom lige så fint løbende gennem sneen. Så nu gider jeg ikke være bekymret for dem mere!
PS: De er 100 % udekatte og bor i vores maskinhus, hvor de har lunt forede kurve og en masse muligheder for at putte. De kan IKKE komme ind, da særligt den ene hund hader katte.
1
Brugeravatar
Zonta
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1769

Indlægaf Zonta » 3. mar 2018, 08:29

Min mand havde været oppe for at lukke hunden ud at tisse kl. 6. Vi går op og sover videre og da vi kommer ned kl. 8.30, har køteren selv åbnet døren ind til stuen og ædt mine sutsko plus en top og havde tisset på gulvet. Fair nok med tis, men jeg tror seriøst han har ødelagt for 10.000 kr. på et par måneder. Jeg bliver så mega sur!!!!
0

Tilbage til "Kæledyr"