Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 14. jun 2017, 08:50

Hun kan pludselig ikke lide sit tørfoder, som hun troligt har spist i de sidste 3 år. Hun er sulten og miaver efter mad og spiser gerne snacks og tun, men tørfoderet nægter hun fra den ene dag til den anden at røre. Og jeg havde selvfølgelig lige købt 4 kg. Så nu har jeg bestilt en prøvepakke hjem på noget forskelligt foder til steriliserede prinsesser.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 14. jun 2017, 09:39

Flere gange i nat, når hun miaver for at komme ind eller ud. Jeg kan ikke sove fre det og hun blive ved virkelig længe. Selvfølgelig fordi hun har lært det virker hvis hun bliver ved længe nok. Skovkat, så bliv inde eller ude, ikke det der pjat.
0
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf In_your_eyes » 15. jun 2017, 07:41

Mi55y skrev:Hun kan pludselig ikke lide sit tørfoder, som hun troligt har spist i de sidste 3 år. Hun er sulten og miaver efter mad og spiser gerne snacks og tun, men tørfoderet nægter hun fra den ene dag til den anden at røre. Og jeg havde selvfølgelig lige købt 4 kg. Så nu har jeg bestilt en prøvepakke hjem på noget forskelligt foder til steriliserede prinsesser.

Måske har hun problemer med en eller flere tænder?
0
:pompom:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 15. jun 2017, 08:12

In_your_eyes skrev:
Mi55y skrev:Hun kan pludselig ikke lide sit tørfoder, som hun troligt har spist i de sidste 3 år. Hun er sulten og miaver efter mad og spiser gerne snacks og tun, men tørfoderet nægter hun fra den ene dag til den anden at røre. Og jeg havde selvfølgelig lige købt 4 kg. Så nu har jeg bestilt en prøvepakke hjem på noget forskelligt foder til steriliserede prinsesser.

Måske har hun problemer med en eller flere tænder?


Hun spiser gladeligt de snacks, der er beregnet til tænderne, og de er noget hårdere end tørfoderet, så det tror jeg ikke. Hun opfører sig også helt normalt, når hun har fået tunsnask, så tænker ikke, at hun har smerter. Men hvis ikke hun vil røre det nye foder, når det kommer i morgen, så smutter vi lige forbi dyrlægen.
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Afskylia
Indlæg: 529
Tilmeldt: 7. jan 2016, 12:07
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1295

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Afskylia » 15. jun 2017, 08:56

Katten når han er sulten ved en 4-5 tiden. Hans starter med at komme ind i soveværelset og nyse og nyse i et væk. Når jeg ikke reagere på det går han op i vindueskarmen og skubber til gardinet, når det heller ikke virker kradser han i madrassen, hvis jeg heller ikke reagere på det, så sætter han sig op på mit natbord og spinder så højt han kan og når ingen af ovenstående virker får jeg en klo lige i panden.. :wacko:

I går havde han så rullet sig i sandkassen, hvorefter han sov lur i min seng....min seng var hetl fyldt med sand..møgkat
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 16. jun 2017, 12:36

Igår hvor vores pige holdt picnic i haven med en veninde og han pludselig gik ombord i rugbrødsmadderne, mens pigerne sad og spiste.
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Ado » 16. jun 2017, 16:47

Bøtte skrev:Igår hvor vores pige holdt picnic i haven med en veninde og han pludselig gik ombord i rugbrødsmadderne, mens pigerne sad og spiste.

Jeg troede jeg var inde i tråden: "Hvornår har din kæreste sidst været en nar" og fattede hat af det indlæg der. :D
12
Donna Martin Graduates!
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Buffy » 24. jun 2017, 19:10

Når han leger, skal det helst være ovenpå mig og så kan jeg da lige få et nap med. Idiot :sur:
0
Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1093
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2182

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf mariannaa » 3. jul 2017, 18:13

Lorte-hunden har fundet ud af hvordan hun skal manipulere med mig.

Hun har efter vi er flyttet fået altan, som hun elsker. Hun sidder der ude lige så snart jeg åbner der til, og da den er lave af glas kan hun rigtigt følge med, og så er det jo man kommer til at gø lidt, og så er det jo at man får skældt ud og bliver bedt om at stoppe. Nu har lorte-hunden så fundet på at give et skrig fra sig når jeg skælder ud, som om jeg slår hende ( jeg røre hende slet ikke) så er bange for at naboerne måske tror at jeg slår hende...Møghund :genert:

Der ud over har hun også forelsket sig i en af mine sko. Gemmer jeg den ikke, så kan jeg være sikker på at hun stjæler den med op i sengen :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Buffy » 6. jul 2017, 20:31

Lige nu! Han har det sååå hårdt, fordi jeg vil i seng kl 22.15 istedet for kl 24. Det kan da for fanden være luge meget om han ligger og sove i soveværelset eller stuen! :sur:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 6. jul 2017, 20:41

mariannaa skrev:Lorte-hunden har fundet ud af hvordan hun skal manipulere med mig.

Hun har efter vi er flyttet fået altan, som hun elsker. Hun sidder der ude lige så snart jeg åbner der til, og da den er lave af glas kan hun rigtigt følge med, og så er det jo man kommer til at gø lidt, og så er det jo at man får skældt ud og bliver bedt om at stoppe. Nu har lorte-hunden så fundet på at give et skrig fra sig når jeg skælder ud, som om jeg slår hende ( jeg røre hende slet ikke) så er bange for at naboerne måske tror at jeg slår hende...Møghund :genert:

Der ud over har hun også forelsket sig i en af mine sko. Gemmer jeg den ikke, så kan jeg være sikker på at hun stjæler den med op i sengen :lol:

Jeg vil foreslå at hive hunden ind når den gør, istedet for at skælde ud.
Så fjerner du hende fra det hun gerne vil - hvilket er en straf og du slipper for at stå råbe.
Hvis hun er lidt snu finder hun hurtigt ud af at gø=at komme ind/væk fra det hun gerne vil.
3
Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1093
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2182

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf mariannaa » 7. jul 2017, 07:30

Buffy skrev:Lige nu! Han har det sååå hårdt, fordi jeg vil i seng kl 22.15 istedet for kl 24. Det kan da for fanden være luge meget om han ligger og sove i soveværelset eller stuen! :sur:


Min gør nogenlunde det samme. Hun gør det bare om morgnen ved 07.00 tiden, så kan jeg høre hende komme klaprende frem og tilbage fra stue til soveværelse og stirre på mig. Hun vil have mig med ind i stuen. Når jeg så har gjort det, så ligger hun sig til at sove videre :stoned:
0
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Buffy » 7. jul 2017, 19:48

mariannaa skrev:
Buffy skrev:Lige nu! Han har det sååå hårdt, fordi jeg vil i seng kl 22.15 istedet for kl 24. Det kan da for fanden være luge meget om han ligger og sove i soveværelset eller stuen! :sur:


Min gør nogenlunde det samme. Hun gør det bare om morgnen ved 07.00 tiden, så kan jeg høre hende komme klaprende frem og tilbage fra stue til soveværelse og stirre på mig. Hun vil have mig med ind i stuen. Når jeg så har gjort det, så ligger hun sig til at sove videre :stoned:


Min sover inde ved mig :genert: men han lavede også det nummer, da han var yngre. Nu vågner han mellem 6 og 7 og VIL ud og gå kl 8, tror sgu han bruger kirkeklokkerne :nerve:
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 7. jul 2017, 21:02

Han har hakket mig i panden tre gange i dag, jeg savner virkelig min søde og slet-ikke-teenager fugl.
Heldigvis skal han snart passes.
0
...
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Sevii » 11. jul 2017, 20:57

Min hund ved godt hun ikke må være i sengen. Så hun venter til jeg sover, så hun kan hoppe op.
Jeg har så sat forhindringer rundt om sengen (man er vel desperat? :genert: ), så hun ikke kan komme op.
Normalt accepterer hun det og lægger sig til at sove i SIN EGEN seng. Men næ nej, hun græd hele natten. HELE NATTEN.
Jeg tog så en lur i eftermiddags fordi jeg var træt, så græd hun i en time indtil jeg gav op og lod hende komme op i sengen (man er vel desperat? :gab: ).

Ved I hvad hun så gjorde?
Efter få minutter oppe i sengen, gik hun ned i sin egen seng og sov.
Min hund er en nar.

Og nej. Hun er ikke en hvalp. Hun er syv år!
13
:banan: :banan:

Tilbage til "Kæledyr"