Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9417

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Modesty Blame » 9. mar 2018, 21:06

Maoam skrev:Vi stod op til det her. Det er hendes kattebakke nederst :badr: :sur:

Not funny :lol2:
0
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9417

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Modesty Blame » 9. mar 2018, 21:07

Mikkel har lige besluttet sig for, at det er et godt tidspunkt at dræbe en tøjmus. Det var så tæt på at koste gulvtæppet livet.

Hvornår fatter den kat, at han er 13 år gammel?
4
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Skorstenen » 13. mar 2018, 20:19

En gang bræk lige på stuegulvet :puke:

De VED at det må de ikke når deres far ikke er hjemme. Det er nemlig ham med bræk-tørre-op-kluden.

Jeg har så svært ved det.
0
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Buffy » 14. mar 2018, 19:15

Han stod midt på stuegulvet og gøede, sikkert af en anden hund jeg ikke kunne hører. Gav ham besked på at lægge sig... Man kan godt gø liggende...
8
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf MissHindenburg » 14. mar 2018, 19:26

Jeg er pisse træt, men istedet for at gå i seng er jeg blevet nede i stuen for at være lidt sammen med kræet = kvalitets tid på sofaen
- kræet er gået ud i sin kurv ude i køkkenet! :rulle:
4
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Lurende Peber » 14. mar 2018, 20:31

Emma The Mermaid skrev:Han begynder at få mig til at tro på spøgelser. Han står på et bestemt sted og knurrer ned i gulvet :gisp:
Han er ligeglad med, hvad jeg siger til ham, men holder op når jeg går hen til stedet.

Det er ikke nar-adfærd... Det er creepy-adfærd.

Et kendt hundekneb. At psyke sit menneske, som ikke evner at høre eller lugte, at der ikke er noget som helst at knurre af :ninja:
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26585

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Santa » 14. mar 2018, 21:02

Damen kastede gulerod op......på det langlurvede gulvtæppe.....20 min inde i min tiltrængte eftermiddagslur.
Mens jeg gjorde rent efter hende, faldt hun i søvn igen.....på min plads i sofaen.
13
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 14. mar 2018, 21:07

Min mande er hjemme, han er syg. Og Lima den forræder hund vil heller putte ved ham end mig.
1
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Myresluger » 14. mar 2018, 21:16

Min hund er begyndt at bryde ud af haven.. det er hun begyndt på den sidste månedstid. Der bliver flyttet afspærringer incl. At trække spærre-pinde op af jorden. Møgkøter, hvad ligner det at begynde på den slags når man fylder 7 år lige om lidt!

Møgdyr!
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 15. mar 2018, 18:06

Jeg tror vi er uenige om hvem der egentlig er en nar. Men i går lå jeg og puttede med Momo, og jeg kyssede ham på hovedet, hvilket fik ham til at fryse og gå hen i den modsatte ende af stuen for at ligge sig på gulvet.
Så ulækker er jeg åbenbart.
2
...
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 15. mar 2018, 18:50

LadyFox skrev:Jeg tror vi er uenige om hvem der egentlig er en nar. Men i går lå jeg og puttede med Momo, og jeg kyssede ham på hovedet, hvilket fik ham til at fryse og gå hen i den modsatte ende af stuen for at ligge sig på gulvet.
Så ulækker er jeg åbenbart.

:lol:
Har du overvejet ny deo eller mundskyl?
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 15. mar 2018, 18:54

Studsgaard skrev:
LadyFox skrev:Jeg tror vi er uenige om hvem der egentlig er en nar. Men i går lå jeg og puttede med Momo, og jeg kyssede ham på hovedet, hvilket fik ham til at fryse og gå hen i den modsatte ende af stuen for at ligge sig på gulvet.
Så ulækker er jeg åbenbart.

:lol:
Har du overvejet ny deo eller mundskyl?

Det kunne godt være at jeg skulle investere i en tandbørste :P
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 18. mar 2018, 10:21

Jeg gav Momo en dentalstick inden jeg selv gik ud på badeværelset, da jeg kommer ind i stuen igen ligger han og gransker den i sig lige oven på min dyne :cuss:
0
...
Brugeravatar
HotStuff
Indlæg: 46
Tilmeldt: 1. okt 2016, 20:15
Kort karma: 5
Likede indlæg: 75

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf HotStuff » 19. mar 2018, 02:00

Min gekko har sgu lige været lidt at en nar! Han gjorde mig i hvert fald helt vildt bekymret :panik:

Han havde en hule hængende på en af glassiderne i terrariet, og den faldt tilsyneladende ned i nat. Jeg arbejdede til meget, meget sent i går og hørte ingenting i mens jeg sov. Jeg bliver jo så lidt bange for, at han har siddet på hulen da den røg ned og så endt med, at komme til skade.
Han er en kronegekko, og derfor nataktiv, så jeg vil ikke tage ham ud eller forstyrre ham om dagen, hvis det kan undgås. Specielt fordi hans foretrukne sovested er et hult stykke træ, så den eneste måde at skulle få ham ud derfra er vitterligt at ryste ham ud, og det gør jeg simpelthen ikke. Jeg ville derfor bare tjekke op på ham her i aften/nat.
Jeg kommer så hjem her nu, og han er ude på en af "klipperne" i terrariet. Jeg roder lidt frem og tilbage på værelset, og han bevæger sig overhovedet ikke. Det gør han normalt heller ikke, når jeg går rundt og "holder øje med ham", da jeg = prædator, så bevægelse = man bliver opdaget af prædator = man bliver spist. Men, han havde heller ikke rykket sig da jeg gik ud af rummet igen.
SÅ begynder jeg at blive lidt småbekymret, om han faktisk kom til skade her natten før! Jeg laver hans portion mad, og da jeg åbner terrariet bevæger han sig stadig ikke - og han plejer altid at løbe væk når terrariet åbnes, da låsen til terrariet klikker ret højt når man låser op. Jeg er så lige ved at skide i bukserne, og skynder mig at fat i ham og få ham ud....... og han er fuldstændig okay. Han har stadig 4 ben, 20 tæer og en hale :lol:
Åååh det lille fjols kunne godt have fortalt mig at han var okay!

Men han er nu også lidt af en nar når han skider på glasset i terrariet...... hvilket han har gjort 2 gange den her uge. :naughty:
1
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 24. apr 2018, 06:07

I går aftes/nat da de satte vores alarm til ikke mindre end 2 gange :cuss:
Vi er ved at renovere vores soveværelse og værelset har derfor været forbudt område for kattene. De har så heller ikke vist den store interesse for det. Men i weekenden fik vi ryddet det for materialer og værktøj, og kattene fik lov at komme ind og kigge.
Nu er det så åbenbart blevet verdens mest interessante værelse :rulle:
Riffe der kan åbne døre skulle hvert fald derind to gange efter vi var gået i seng, og alarmen er ikke justeret til kattene endnu, så den gik begge gange. Jeg havde seriøst lyst til at pelse den lille satan anden gang vi blev vækket af alarmen.
Så måtte døren bindes fast med et bælte og vi krydsede fingre for at han ikke også havde lært at binde knuder op.

Vi har efterhånden låse og kroge på alle døre, fordi kattene ellers åbner dem og aktiverer alarmen i tide og utide.
1

Tilbage til "Kæledyr"