Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16243
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1409
Likede indlæg: 30224

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 13. feb 2019, 12:08

Pandesteg skrev:Kæledyr og kæledyr, men vores hane har besluttet at han hader en af de små unghøner, da jeg kom ud var han i gang med at hakke hende halvt fordærvet under en busk :( nu må vi finde et andet sted til ham hurtigst muligt, eller må han få øksen.


Håber hønen er nogenlunde ok? Kan du adskille dem indtil du finder ud af, hvad der skal ske?
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 13. feb 2019, 13:33

Skorstenen skrev:
Pandesteg skrev:Kæledyr og kæledyr, men vores hane har besluttet at han hader en af de små unghøner, da jeg kom ud var han i gang med at hakke hende halvt fordærvet under en busk :( nu må vi finde et andet sted til ham hurtigst muligt, eller må han få øksen.


Øksen. Den adfærd fortsætter bare det andet sted. Det kan være arveligt desuden, du vil ikke have de gener i din flok, skulle de ruge kyllinger ud.


Ja jeg ved det jo godt inderst inde :( synes bare det er pissesurt og han er ikke engang 1 år!
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 13. feb 2019, 13:39

TinaW skrev:
Pandesteg skrev:Kæledyr og kæledyr, men vores hane har besluttet at han hader en af de små unghøner, da jeg kom ud var han i gang med at hakke hende halvt fordærvet under en busk :( nu må vi finde et andet sted til ham hurtigst muligt, eller må han få øksen.


Håber hønen er nogenlunde ok? Kan du adskille dem indtil du finder ud af, hvad der skal ske?


Ja gudskelov vil skæbnen at jeg i sidste uge har købt en gammel kaninindhegning som jeg har sat op nede i værkstedet og sat vores gamle kattekasse til. Så nu er hun puttet deri og har fået røræg og hun ligger faktisk og sover lige nu. Og hønemor holder vagt :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Pandesteg 13. feb 2019, 13:54, rettet i alt 1 gang.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1095
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2184

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf mariannaa » 13. feb 2019, 13:43

Altså han kan jo ikke gøre for det. Det er dyres drifter, men hold nu k.... hvor bandede jeg ham langt væk i morges. Han var helt kulredet over alle de dufte (der er mange tæver i løbetid) så han kunne slet, slet ikke koncentrere sig om, at lave det han skulle. Efter 1 time måtte jeg give op, for ellers kom jeg for sent på arbejde, Hvis det er sådan at have en hanhund, så skal han have en kemisk kastrering - eller byttes til en hunhund :-D :devil:
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13004
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55905
Kontakt:

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Ado » 13. feb 2019, 14:40

Når jeg går tur med pelspigen, sker det sådan ca. hver 3. gang, at hun pludselig stopper og nægter at gå videre. Nogle gange hjælper det at løfte hende op og gå med hende lidt og så vil hun igen. Andre gange nægter hun bare. Så sidder hun demonstrativt og glor og sætter (hælene?) i, når jeg blidt trækker lidt i snoren. Det kan tage virkelig lang tid at gå 2 sølle km.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Venus222 » 27. feb 2019, 20:57

Jeg synes ikke hun er en nar som sådan, mere bare komisk. :lol: Hun stjæler slik, og det foregår på den måde at hun lister sig hen til slikskålen. Hvilket kræver at hun går fra sofaen og op på sofabordet (18kg bulldog på sofabordet overser man ikke, men det er hun overbevist om :ninja:) hvorefter hun så meget nøje udvælger et stykke slik, som hun tager med ned på gulvet og spiser meget omhyggeligt.
I en pose Matadormix foretrækker hun de sekskantede aflange lakridser. :P

Hera er min 4. hund og ingen af de andre har vist interesse for slik, men prinsessen er åbenbart noget særligt. :afro:

Disclaimer : Slik bliver sædvanligvis hold uden for hunde nåhøjde.
5
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Misantropen » 27. feb 2019, 21:52

Dmitra skrev:Når man glemmer at lukke en dør når man går ud for en kort bemærkning.

De mistænkte er Henri og Daisy aka dværggøjerne aka borderlinegøjerne aka deblåveste aka #teamterror.

FB_IMG_1550855391416.jpg


IMG_20190222_180833_506.jpg


FB_IMG_1550855394534.jpg


Fjollede fjerkræ :sarkasme:.

Jeg troede det var et dyr i spanden :shock: :lol:

Her på telefonen kan jeg bare se noget mørkt med nogle lange "ben/arme".
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 14. mar 2019, 13:33

I dag mens han var alene hjemme. Han hoppede op på køkkenbordet og har skubbet et glas vand på gulvet. Vandet har ødelagt gulvet og opløst malingen på et stykke af benet på barnets Trip Trap stol :sur:

Nogle der vil have en shih tzu med dårlige manerer?
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 20. mar 2019, 19:56

Ikke mit kæledyr, men prøvede hest til part i dag. Var noget forelsket i den efter at have redet rundt i alle tre gangarter. What happened next?

Skulle da prøve et lille (!!!!!!) kryds ... Kræet sprang som var det 150 med en gedigen bagbensteknik. Resultatet? Lille A røg frem af frygt for at rykke kræet i munden, kræet stak hovedet mellem benene ligeså snart den landede på jorden og trak til siden. Bum.
Brugte 2 min. på hænder og knæ mens jeg forsøgte at huske hvordan man trak vejret...

Kravlede tilbage på kræet igen. Sprang igen. Den var fin. Vi satte springet op. Den var fin. Vi satte springet op igen og var nu på mirakuløse 50 cm kryds - første gang over, den læner sig så tungt på tøjlen at jeg tænker "åh gud, dens mund" giver efter over springet. Resultatet? Kræet stikker hovedet mellem benene og stopper på 0,5. Bum.

Altså vi stoppede ikke der, red videre. Men jeg har virkelig ondt i røven nu ... Og en eller anden latterlig idé om at det skal da være mit næste ridedyr!
4
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15172

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Zonta » 21. mar 2019, 20:10

TakeAChanceOnMe skrev:Ikke mit kæledyr, men prøvede hest til part i dag. Var noget forelsket i den efter at have redet rundt i alle tre gangarter. What happened next?

Skulle da prøve et lille (!!!!!!) kryds ... Kræet sprang som var det 150 med en gedigen bagbensteknik. Resultatet? Lille A røg frem af frygt for at rykke kræet i munden, kræet stak hovedet mellem benene ligeså snart den landede på jorden og trak til siden. Bum.
Brugte 2 min. på hænder og knæ mens jeg forsøgte at huske hvordan man trak vejret...

Kravlede tilbage på kræet igen. Sprang igen. Den var fin. Vi satte springet op. Den var fin. Vi satte springet op igen og var nu på mirakuløse 50 cm kryds - første gang over, den læner sig så tungt på tøjlen at jeg tænker "åh gud, dens mund" giver efter over springet. Resultatet? Kræet stikker hovedet mellem benene og stopper på 0,5. Bum.

Altså vi stoppede ikke der, red videre. Men jeg har virkelig ondt i røven nu ... Og en eller anden latterlig idé om at det skal da være mit næste ridedyr!

Jeg fatter ikke en skid af det der, men essensen i det er grunden til, at jeg er bange for dem :lol2:
4
J, juli 2018.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 21. mar 2019, 20:20

Zonta skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Ikke mit kæledyr, men prøvede hest til part i dag. Var noget forelsket i den efter at have redet rundt i alle tre gangarter. What happened next?

Skulle da prøve et lille (!!!!!!) kryds ... Kræet sprang som var det 150 med en gedigen bagbensteknik. Resultatet? Lille A røg frem af frygt for at rykke kræet i munden, kræet stak hovedet mellem benene ligeså snart den landede på jorden og trak til siden. Bum.
Brugte 2 min. på hænder og knæ mens jeg forsøgte at huske hvordan man trak vejret...

Kravlede tilbage på kræet igen. Sprang igen. Den var fin. Vi satte springet op. Den var fin. Vi satte springet op igen og var nu på mirakuløse 50 cm kryds - første gang over, den læner sig så tungt på tøjlen at jeg tænker "åh gud, dens mund" giver efter over springet. Resultatet? Kræet stikker hovedet mellem benene og stopper på 0,5. Bum.

Altså vi stoppede ikke der, red videre. Men jeg har virkelig ondt i røven nu ... Og en eller anden latterlig idé om at det skal da være mit næste ridedyr!

Jeg fatter ikke en skid af det der, men essensen i det er grunden til, at jeg er bange for dem :lol2:


Jeg var bange for at hive den i munden og det tog den full advantage af og hev mig ud af sadlen for derefter at skifte retning. Så falder man af :lol:

Jeg burde være bange for dem for har haft så mange styrt over årene. Ikke så mange slemme (heldigvis), men der har været et par stykker. Alligevel bliver jeg deprimeret hvis jeg ikke har en hest (gerne lidt skør) i mit liv. Skal prøve en mere i morgen!

(Hvis jeg kan gå, lige nu er mit sacroiliac led meget utilfreds og mit venstre knæ hævet til dobbelt størrelse. Så tænker lidt at George er en nar, men han kan edderfanme springe!)
2
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Ladysparrow » 22. mar 2019, 06:59

I morges, Olly har et morgen ritual hvor han hver morgen insisterer på at komme op og ligge på min mave og vender jeg forkert, bliver jeg prikket til, indtil at jeg fatter det. Efter en god lang hyggestund, skrider herren ned til mine fødder hvor han synes at de skal bides i og kradses i - indtil jeg giver op og står op... :sur:
0
Brugeravatar
personanongrata
Indlæg: 2
Tilmeldt: 24. mar 2019, 21:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 13

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf personanongrata » 24. mar 2019, 21:52

I dag kom min søde og dejlige kat hen til mig - jeg troede det var for at putte - men så slog han en bøvs i hovedet på mig og løb væk.
13
[info redacted]
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16243
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1409
Likede indlæg: 30224

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 26. mar 2019, 18:05

Min søn og jeg luftede hunde deres sidste tur, efter aftensmaden, nede ved stranden.
De fik linerne af, så de lige kunne rende og snuse og så skred den gamle hjemad. Hun er mere eller mindre døv (nogen gange mere end andre), men det var fuldt bevidst at hun gik. Så min søn måtte efter hende og have fat i hende, inden hun kom op til vejen.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 26. mar 2019, 18:55

Jeg var heldigvis ikke hjemme da det skete, men manden fortalte at den store af vores hankatte havde brækket sig her i formiddag og inden han havde fået tørret det op, så havde vores hunkat ædt det meste af brækket :tie: fanme da en underlig kat, gad vide om hun tror hun er en hund eller hvad.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Kæledyr"