Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Skorstenen » 18. feb 2018, 09:45

En af dem havde fået deres pude til at eksplodere, så har brugt en time på knæene for at rydde hvid dims op.
4
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16079
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 23. feb 2018, 18:55

Min hest var lidt en nar i dag, da hun efter jeg var siddet ufrivilligt af, skred hjem af og der efter var to timer om at blive indfanget.
Nogle dage undrer det mig virkelig, hvorfor jeg har dyr :gruble:
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Zonta » 27. feb 2018, 16:15

:cuss: I dag, da han begyndte at spise af nederste trappetrin :cuss:
2
J, juli 2018.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16079
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 2. mar 2018, 09:02

Begge mine katte er nogle "narrøve". Jeg har gået og været så bekymret for dem i denne her kulde. I går eftermiddags går jeg over for at fodre og de er der ikke. Tænker straks det værste, at de ligger forfrosne et eller andet sted, men næ nej, de hyggede sig da ovre under grantræerne og kom lige så fint løbende gennem sneen. Så nu gider jeg ikke være bekymret for dem mere!
PS: De er 100 % udekatte og bor i vores maskinhus, hvor de har lunt forede kurve og en masse muligheder for at putte. De kan IKKE komme ind, da særligt den ene hund hader katte.
1
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Zonta » 3. mar 2018, 08:29

Min mand havde været oppe for at lukke hunden ud at tisse kl. 6. Vi går op og sover videre og da vi kommer ned kl. 8.30, har køteren selv åbnet døren ind til stuen og ædt mine sutsko plus en top og havde tisset på gulvet. Fair nok med tis, men jeg tror seriøst han har ødelagt for 10.000 kr. på et par måneder. Jeg bliver så mega sur!!!!
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 3. mar 2018, 16:29

En af kattene havde gnavet hul i en papirspose med rugbrød, der lå på køkkenbordet og ædt en god luns. Skøre kræ. Katte æder sguda ikke rugbrød!
5
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 3. mar 2018, 17:14

Pandesteg skrev:En af kattene havde gnavet hul i en papirspose med rugbrød, der lå på køkkenbordet og ædt en god luns. Skøre kræ. Katte æder sguda ikke rugbrød!

:lol:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 3. mar 2018, 17:15

Zonta skrev:Min mand havde været oppe for at lukke hunden ud at tisse kl. 6. Vi går op og sover videre og da vi kommer ned kl. 8.30, har køteren selv åbnet døren ind til stuen og ædt mine sutsko plus en top og havde tisset på gulvet. Fair nok med tis, men jeg tror seriøst han har ødelagt for 10.000 kr. på et par måneder. Jeg bliver så mega sur!!!!

Det er bare så ærgerligt.
Har i overvejet noget kravlegård / bur?
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14696

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 3. mar 2018, 17:21

Min part er en røv. Han har været mindre aktiv end normalt den sidste uges tid pga. vejret, så han formåede at stejle op ad ejer i dag og ramme hendes arm med den ene hov.
Det er ikke særlig pænt gjort - selv når man tager ejers til tider mangelfulde håndtering af ham i betragtning.

Det betyder også at jeg får en besked fra ejer om hvor vidt jeg kan komme ud og hjælpe med ham i morgen (i kulden :badr: ) og derudover ride ham nogle gange ekstra i løbet af næste uge, så han er til at kontrollere når hun skal derud.

Så tak C din røv, nu skal jeg ekstra ud i kulden og være the bad cop til han opfører sig normalt igen. Det skal nok også lige passe at han ikke så meget som vender øret når jeg er derude, for han ved godt at sådan en opførsel ikke går når jeg er der :fløjt:
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Zonta » 3. mar 2018, 18:12

Studsgaard skrev:
Zonta skrev:Min mand havde været oppe for at lukke hunden ud at tisse kl. 6. Vi går op og sover videre og da vi kommer ned kl. 8.30, har køteren selv åbnet døren ind til stuen og ædt mine sutsko plus en top og havde tisset på gulvet. Fair nok med tis, men jeg tror seriøst han har ødelagt for 10.000 kr. på et par måneder. Jeg bliver så mega sur!!!!

Det er bare så ærgerligt.
Har i overvejet noget kravlegård / bur?

Ikke sådan lige umiddelbart, men det kan være vi skal gøre det. Mit temperament bliver i hvert fald sat på prøve! :tie: For det skal jo heller ikke være en straf. Men måske ville det gøre tingene nemmere, når vi ikke var hjemme og om natten. Han kan da vel for faen ikke bide sig ud af et metalbur :nerve:
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 3. mar 2018, 18:24

Zonta skrev:
Studsgaard skrev:
Zonta skrev:Min mand havde været oppe for at lukke hunden ud at tisse kl. 6. Vi går op og sover videre og da vi kommer ned kl. 8.30, har køteren selv åbnet døren ind til stuen og ædt mine sutsko plus en top og havde tisset på gulvet. Fair nok med tis, men jeg tror seriøst han har ødelagt for 10.000 kr. på et par måneder. Jeg bliver så mega sur!!!!

Det er bare så ærgerligt.
Har i overvejet noget kravlegård / bur?

Ikke sådan lige umiddelbart, men det kan være vi skal gøre det. Mit temperament bliver i hvert fald sat på prøve! :tie: For det skal jo heller ikke være en straf. Men måske ville det gøre tingene nemmere, når vi ikke var hjemme og om natten. Han kan da vel for faen ikke bide sig ud af et metalbur :nerve:


Hvis du mangler noget let og billigt at spære af med, så har Biltema noget grønt hegn - det heder en kompostbeholder men er rigtig fint som hundehegn.

http://www.biltema.dk/da/Fritid/Haven/P ... 000018584/
1
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Daphne » 3. mar 2018, 23:34

Lige for et halvt minut siden... Hun sætter sig og skraber på et maleri på væggen, imens hun kigger på os og venter på vi siger nej 2-3 gange. Den lille provo-unge! :P
0
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1035
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2663

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Venus222 » 4. mar 2018, 23:02

Zonta skrev:
Studsgaard skrev:
Zonta skrev:Min mand havde været oppe for at lukke hunden ud at tisse kl. 6. Vi går op og sover videre og da vi kommer ned kl. 8.30, har køteren selv åbnet døren ind til stuen og ædt mine sutsko plus en top og havde tisset på gulvet. Fair nok med tis, men jeg tror seriøst han har ødelagt for 10.000 kr. på et par måneder. Jeg bliver så mega sur!!!!

Det er bare så ærgerligt.
Har i overvejet noget kravlegård / bur?

Ikke sådan lige umiddelbart, men det kan være vi skal gøre det. Mit temperament bliver i hvert fald sat på prøve! :tie: For det skal jo heller ikke være en straf. Men måske ville det gøre tingene nemmere, når vi ikke var hjemme og om natten. Han kan da vel for faen ikke bide sig ud af et metalbur :nerve:


Han kan prøve, og komme alvorligt tilskade i processen. Jeg vil anbefale at i sørge for at der ikke ligger noget nogen steder han kan nå. Det er nederen, men nødvendigt.
Bur synes jeg personligt ikke er nogen god løsning, det er også mange timer at være lukket inde på meget lidt plads, hvis hunden både skal være der om natten og når i ikke er hjemme.
2
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Zonta » 6. mar 2018, 13:09

I går :træt3:

Han kommer til at skide krøyerkugler i en uge :sarkasme: Har været nede for at købe gitter til at sætte for trappen, så det kan min mand få lov til at montere i aften. Han har nemlig også haft gang i trappetrin nummer 3 nu :tie:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
J, juli 2018.
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Maoam » 9. mar 2018, 07:40

Vi stod op til det her. Det er hendes kattebakke nederst :badr: :sur:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Love, love, peace, peace :pompom:

Tilbage til "Kæledyr"