Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf avdotja » 14. jul 2016, 19:23

Minou skrev:Nar er nok så meget sagt, men hun snuppede et stykke legetøj i Petworld og nåede at savle det til. Vi måtte købe det :lol:

Langt mere effektivt end børns tiggerri :lol:
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Filipai » 17. jul 2016, 20:44

icelady skrev:Ikke fordi hun er en nar; det er mere ovre i "Hvad faen går der af dyret"-agtigt...


Hunkatten Misty har fået en tendens til nogle gange efter at have været på bakke at tonse afsted med 120 i timen.

Hun kradser lige i bakken efter at have tisset/skidt, og så drøner hun ellers en 4-5 gange frem og tilbage i lejligheden for fuld hammer. Når hun når den ene ende af lejligheden stopper hun op, kommer med et højt og langtrukket "miiiauv" (dybt toneleje) og så spæner hun ellers afsted igen :D

Ganske underholdende at se.


Det gør vores den ene kat også. Det er meget mystisk.
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf icelady » 17. jul 2016, 20:48

Filipai skrev:Det gør vores den ene kat også. Det er meget mystisk.



Jeg er glad for, det ikke kun er min kat, der gør det :D


For det ser altså sjovt ud :genert: men ja, meget underligt.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Kommodedyret » 17. jul 2016, 20:52

Filipai skrev:
icelady skrev:Ikke fordi hun er en nar; det er mere ovre i "Hvad faen går der af dyret"-agtigt...


Hunkatten Misty har fået en tendens til nogle gange efter at have været på bakke at tonse afsted med 120 i timen.

Hun kradser lige i bakken efter at have tisset/skidt, og så drøner hun ellers en 4-5 gange frem og tilbage i lejligheden for fuld hammer. Når hun når den ene ende af lejligheden stopper hun op, kommer med et højt og langtrukket "miiiauv" (dybt toneleje) og så spæner hun ellers afsted igen :D

Ganske underholdende at se.


Det gør vores den ene kat også. Det er meget mystisk.


x3

Nogen gange forsøger hun først at begrave sin madskål ved at kradse i trægulvet, og så begynder hun sprinten derefter. :D
4
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf McFurPants » 18. jul 2016, 09:45

I nat efter jeg havde været oppe for at tage et par paracetamoler. Damen hoppede op i sengen og lagde sig til rette ved mine fødder og så FES hun. Hun lå smart nok (ikke for mig) med måsen rettet mod min hovedende :forvirret2:
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12180

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf achillaxedprune » 18. jul 2016, 10:50

Gurli-Margrethe vil meget gerne vise sine flotte jæger-skills frem for os... Allerhelst kl. bæ om natten.

Så kan man finde diverse insekter, bl.a. gigantiske guldsmede, og mus - både levende og døde - enten midt om natten, fordi hun laaaarmer løs eller også om morgenen, hvor man står op til en fin, klam gave. Det er sindssygt irriterende. Kattelemmen er nede i byggerset i stueetagen, og vores soveværelse på er på 1. sal... Hvorfor skal hun absolut slæbe de kræ op til os, når vi ligger os sover?! Møgkat.
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 18. jul 2016, 12:03

Jeg blev vækket af lyden af en hårbolle, der blev kastet op i morges. Det er verdens mest effektive vækkeur. Jeg hører det selvom jeg sover og der er lukkede døre imellem og katten befinder sig i den anden ende af lejligheden...
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12180

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf achillaxedprune » 22. jul 2016, 12:36

Det er overfor min mand, Gurli-Margrethe er en nar lige i øjeblikket... Vi sover i en dobbeltseng, og hun er så begyndt at ligge i vindueskammen. Når jeg står op, lidt tidligere end min mand, så hopper hun ned i sengen for at blive nusset. Det er jo også rigtig fint og hyggeligt... Hvis det ikke var fordi, hun absolut skal hoppe ned i hovedet på min sovende mand. Hver gang. Selvom jeg gør masser af plads til hende på min side.
...det er så strengt. Og lidt sjovt, fordi det ikke er mig det går ud over. :genert: :-D
5
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 562
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1310

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf MissDitte » 22. jul 2016, 13:09

Vi passer lillesøsteren til vores hund. Vi var ude at gå i en time - herefter var der fri leg i haven. Så vælger hunden at løbe ind, sætte sig i køkkenet og levere en hundepølle! Hvad sker der for det???
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12180

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf achillaxedprune » 25. jul 2016, 04:31

Jeg blev vækket kl. 4.45 af en jagtkat i vores soveværelse... Der efterfølgende har holdt mig vågen ved kradsning på døren, indhentning af yderligere mus, der skulle tortureres, masser af mijauweri og løben rundt.

Kl. 4.45!! I min ferie. Lortekat. Jeg er inderligt træt af hende, når hun henter dyr ind.

...kl. er nu 6.30 og jeg har ikke kunne falde i søvn igen. Møgkræ. :cuss:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Jungletiger
Indlæg: 621
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:54
Kort karma: 66
Geografisk sted: Søborg
Likede indlæg: 607

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Jungletiger » 28. jul 2016, 15:19

For 5 minutter siden, da Ellington nok så stolt smider sig midt på spisebordet.........
Han røg ret hurtigt ned igen.
0
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Anne Droid » 28. jul 2016, 16:35

Han (kat) var ude i nat. Men så ville han ind. Han prøvede på at komme ind gennem soveværelsesvinduet der stod på klem. Det kunne han ikke, så han mjavede noget så jammerligt. Min kæreste hørte ham ikke, så jeg måtte vække ham. Katten sad øverst på vinduet med forbenene over kanten og han kunne ikke selv komme ned.

Katten plejer ikke at komme ind ad vinduerne, så vi var lidt overraskede over at han ville den vej.
0
Klimatosse
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 562
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1310

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf MissDitte » 1. aug 2016, 12:07

Hunden var lynet inde i sit "bur" en nat vi ikke var hjemme. Hun plejer at kunne åbne lynlåse, men det vidste dem vi var hos og satte lynlåsen fast. Da vi kom hjem sent om aftenen havde hunden bidt lynlåsen i stykker..
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4593
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 667
Likede indlæg: 21055

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf catnip » 1. aug 2016, 13:36

Min ellers meget velopdragne hund er spontant gået i trodsalderen...de sidste 5 dage har hun spist kattens mad, stjålet en kartoffel fra spisebordet i et ubevogtet øjeblik og i mens jeg var ude i en time i dag, havde hun fundet en hel bøtte med tyggegummi, ædt dem og kastet dem op igen.

Hun bliver fandme sendt på genopdragelse, gør hun :sur:
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
MissIce
Indlæg: 471
Tilmeldt: 17. dec 2015, 20:01
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1396

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf MissIce » 4. aug 2016, 19:24

Sådan cirka de sidste 45 minutter, hvor han har været ude at gå tur alene... :sur:

Vi syntes ellers, at haven var hegnet godt og grundigt ind, men Hu(n)dini har tydeligvist fundet en ubevogtet udgang! :naughty:

Nu er han forment adgang til haven uden anstantsdame m/k... Og aftenturen kan han glemme alt om :cuss: Han er i bad standing de næste par timer - muligvis helt indtil i morgen tidlig :boo:
1

Tilbage til "Kæledyr"