Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 14. jun 2016, 11:35

2SHY skrev:En stor del af tiden lige pt :( Han kradser på dørene, springer op og hænger fast i dørkarmene mm. Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op længere :trist:


Har han et højt kradse/klatre ting.
Vi har lavet et rør fra gulv til loft så katten kan blive strukket helt ud og klatre deri.
(Selvom hun også giver dørkarmen en ridse en gang imellem)
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf 2SHY » 14. jun 2016, 12:45

Studsgaard skrev:
2SHY skrev:En stor del af tiden lige pt :( Han kradser på dørene, springer op og hænger fast i dørkarmene mm. Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op længere :trist:


Har han et højt kradse/klatre ting.
Vi har lavet et rør fra gulv til loft så katten kan blive strukket helt ud og klatre deri.
(Selvom hun også giver dørkarmen en ridse en gang imellem)

Han har det her han har arvet efter Sebastian. Han sover gerne i hængehylden men han bruger det aldrig rigtig til at kradse på. Jeg overvejede at sætte en ekstra stolpe på øverst men han kan godt lide at sidde på toppen af stammen og kigge

image.jpeg


Så har han fået den her som han da også har brugt lidt

image.jpeg


Og den her som slet ikke siger ham noget

image.jpeg


Og den her som han har brugt lidt on/off

image.jpeg



Alt er i øvrigt oversprayet med Feliway, 2 forskellige slags catnip sprays og baldriandråber
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Modesty Blame
Indlæg: 4358
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 521
Likede indlæg: 9487

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Modesty Blame » 15. jun 2016, 16:21

Fedtmikkel skal ALTID sidde på skødet, når jeg kommer hjem. Og helst med kløerne deponeret en halv centimeter nede i mit lår. Og det eneste, jeg ønsker mig, når jeg kommer hjem, er fred.
0
JoyNips
Indlæg: 12084
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33982

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 15. jun 2016, 17:35

Hests sommerfold er 900 meter lang. Hest insisterer på at stå i fjerneste hjørne. Når menneske vil hente hest kalder mennesket halvvejs. Hest løfter hovedet og kigger efter menneske, mens hun går resten af vejen ned efter hest. Måske vrinsker hest endda efter sit menneske. Men går hest sit menneske i møde?!

Hest er en lort.
15
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Krølle » 15. jun 2016, 17:52

JoyNips skrev:Hests sommerfold er 900 meter lang. Hest insisterer på at stå i fjerneste hjørne. Når menneske vil hente hest kalder mennesket halvvejs. Hest løfter hovedet og kigger efter menneske, mens hun går resten af vejen ned efter hest. Måske vrinsker hest endda efter sit menneske. Men går hest sit menneske i møde?!

Hest er en lort.


Isoler hest tre uger på KVL og derefter 3 uger på sygefold uden artsfæller. Hest vil derefter flytte ind i din lomme og komme vrinskende i møde.

Dyr men effektiv løsning på hesteidioti.
10
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Krølle » 15. jun 2016, 17:56

Holder effekten ikke på sigt, vil jeg have hver en krone tilbage. Forsøgte forgæves at sælge kirurg anparter i pony under 5-ugers-tjek. Hun kunne fandeme godt have charmet lidt mere rabat eller risikovillig kapital hjem til kassemesteren i forholdet :sur:
6
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16245
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32458

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf icelady » 15. jun 2016, 20:35

Misty er dælme underlig lige nu...

Jeg slog over på TV2 News, som kører Breaking News med den gule streamer i bunden af skærmen. Hun lå ellers og sov men fik øje på den gule i bunden af skærmen..


WOOOOUM! Så sad hun på gulvet foran tvét og kigger skævt op på det. Indimellem hopper hun op med forpoterne op af kommoden, som tvét står på og miaver af skærmen. :D
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Indlæg: 506
Tilmeldt: 11. apr 2016, 18:41
Kort karma: 67
Likede indlæg: 1532

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Thitida-No-Chey » 21. jun 2016, 15:32

Nar er måske lidt hårdt sagt, men Holly har udviklet kleptomaniske tendenser.

Små stykker plastik, hårnåle, æbleskrog, slikæsker, you name it, it's stolen... og det skal alt sammen med ind under sofaen....
2
It's a shark
shaking his tail
in his pink speedos....
What's not to like??
Billede
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Krølle » 21. jun 2016, 16:06

Thitida-No-Chey skrev:Nar er måske lidt hårdt sagt, men Holly har udviklet kleptomaniske tendenser.

Små stykker plastik, hårnåle, æbleskrog, slikæsker, you name it, it's stolen... og det skal alt sammen med ind under sofaen....


Hankilling på 5 mdr. er en hoarder. I går forsøgte han at slæbe lammeskind MED tilhørende skammel ind under sengen. Heldigvis lykkedes det kun at få bakset skindet derind.... Der lå han så og knurrede af alt og alle, der nærmede sig hans lodne skat.
11
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2353
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3809

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Myresluger » 21. jun 2016, 18:19

Min møgkøter har gravet min nyplantede zinkbalje med jordbær op... Alle planterne er flade efter at have ligget i solen hele dagen
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9161

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Kommodedyret » 21. jun 2016, 18:35

Når den løber sprint gennem lejligheden og fælder alt på sin vej. :rulle:
0
Closure, closure, closure closure closure
Modesty Blame
Indlæg: 4358
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 521
Likede indlæg: 9487

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Modesty Blame » 22. jun 2016, 04:48

Møgmikkel vækker mig troligt kl. 05.30 (vækkeuret ringer kl. 6) ved først at duppe kold og fugtig snude strategiske steder i mit ansigt. Dernæst skifter han strategi til at forsøge at trække mig ud i køkkenet med tænderne, så jeg kan se, at hans madskål NÆSTEN er tom.
Vores ellers så stærke venskab er meget truet der kl. før fanden får sko på. Møgkræ.
6
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf dykkersild » 22. jun 2016, 11:25

Jeg passer kat i øjeblikket -jeg anede, at sådan et lille dyr kunne spinde så højt og ved hjælp af få kløer fysisk trække dynen af dig - "for nu er det morgen og jeg skal have mad, tak". Gu er det røv - det er nat og du skal sove videre.
8
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11295
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23346

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Mani » 22. jun 2016, 11:40

Hvilket minder mig om hvorfor vores kat ikke længere får en servering om morgenen - det blev morgen tidligere og tidligere den gang han gjorde...

*Debat disclaimer: Han har altid en fyldt skål med tørfodder - vi sulter ham ikke - han vil bare hellere have vådfodder og fisk :-D
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf dykkersild » 22. jun 2016, 11:58

Jeg har fået instrukser på, en omgang om morgenen og en omgang om aftenen - og det skal den nok minde mig om - langt tid før tid!

Det er slemt nok, at jeg hele to gange har måtte fjerne en genstridig lort fra dens numse - den ville åbenbart ikke falde af - og så lavede den sådan en røvglider på vores tæppe i gangen. Meget traumatisk - for mig vel at mærke. For nu tjekker jeg jo hver gang den har været i bakken - for den skal jo ikke rende rundt med ranglebær - det ville være synd.
2

Tilbage til "Kæledyr"