Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Krølle » 18. maj 2016, 12:31

Krølle skrev:Da de let og elegant viste, at de er blevet gamle nok til at hoppe op på køkkenbordet - OG gentog det nye cirkustrick hele aftenen uden at værdige skrigeriet fra sofaen så meget som et blik...

*skumle*


De toppede det så op med at hulkort-mærke mandens (eneste) erhvervsdankort, gnave i hans sko, molestrere/æde visitkortet fra dyrlægen, forsøge at klatre op af en dørkarm og senere vælge at komme glade op i sengen og skiftevis brumme og båtte mig i hovedet/øjet kl 4.30.

Åh, de er nuttede..... Når de sover!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Krølle » 18. maj 2016, 12:36

Nå ja, jeg glemte at en af dem startede ballet med at have ædt en halv plante i haven og haft lidt maveproblemer = lidt rester i rumpen, som var gnedet godt ud på gulvet. Da jeg kom hjem var de dygtige misser godt i gang med at prøve at grave det ned under det knap 100 år gamle, fine sildebensparketgulv.

*suk*
Senest rettet af Krølle 18. maj 2016, 12:37, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf 2SHY » 18. maj 2016, 12:37

Krølle skrev:
Krølle skrev:Da de let og elegant viste, at de er blevet gamle nok til at hoppe op på køkkenbordet - OG gentog det nye cirkustrick hele aftenen uden at værdige skrigeriet fra sofaen så meget som et blik...

*skumle*


De toppede det så op med at hulkort-mærke mandens (eneste) erhvervsdankort, gnave i hans sko, molestrere/æde visitkortet fra dyrlægen, forsøge at klatre op af en dørkarm og senere vælge at komme glade op i sengen og skiftevis brumme og båtte mig i hovedet/øjet kl 4.30.

Åh, de er nuttede..... Når de sover!


Jeg vil vove at påstå at det med dyrlægens visitkort er ren og skær strategi :lol:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Krølle » 18. maj 2016, 12:38

^
Præcis! Det og forsikringsmandens er blevet komplet gennemhullet og hænger i laser. Alle kort vedrørende hesten er urørte :lol:
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Krølle » 18. maj 2016, 12:39

Hr. Ninja har også gennemtygget deres formidlingskontrakt. Han er en yderst målrettet og selektiv ung mand!
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46289

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 18. maj 2016, 15:54

Møghunden synes lige hun skulle rejse sig fra sit sol-spot for at sætte sig ved siden af mig for at slippe en vind der både larmede og lugtede -for så at kigge bebrejdende på mig, og så ligge sig tilbage på sit sol-spot. Tak for lort, igen igen IGEN!
13
...
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7797

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Filipai » 18. maj 2016, 16:42

Tidligere idag hvor den spiste min computer oplader. Håber sådan kæresten kan fikse den :( Pisse irriterende, skal til eksamen fredag, og har ikke lige 700 kr til en ny "ægte" oplader. og en uægte skal bestilles hjem.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46289

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 18. maj 2016, 16:44

Filipai skrev:Tidligere idag hvor den spiste min computer oplader. Håber sådan kæresten kan fikse den :( Pisse irriterende, skal til eksamen fredag, og har ikke lige 700 kr til en ny "ægte" oplader. og en uægte skal bestilles hjem.

Åh shit! Jeg føler virkelig med dig, jeg krydser fingre for din kæreste får styr på det :kryds:
0
...
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7797

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Filipai » 18. maj 2016, 16:46

LadyFox skrev:
Filipai skrev:Tidligere idag hvor den spiste min computer oplader. Håber sådan kæresten kan fikse den :( Pisse irriterende, skal til eksamen fredag, og har ikke lige 700 kr til en ny "ægte" oplader. og en uægte skal bestilles hjem.

Åh shit! Jeg føler virkelig med dig, jeg krydser fingre for din kæreste får styr på det :kryds:


Ja, rutinen er desværre prøvet før, bander mig selv for at have glemt at pakke den ordentligt væk. Ofte kan kæresten sætte ny ledning på, men nogle gange futter den af. Men den lugter ikke brændt denne gang, så håber.

Edit: Din er fixet. Hurra :banan: (omend kun 1 meter lang, but still :banan: )
8
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 478
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Sukisaki » 24. maj 2016, 07:04

I dag.
Søndag aften opdagede hun køkkenbordet - som hun ellers ikke har hoppet op på. Samtidig har hun også pludselig glemt at spisebordet er forbudt område. Det huskede hun ellers 98% af tiden før..
Så vi har nogle kedelige kampe lige, og har allerede været i gang et par gange her til morgen.
0
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Aviva » 24. maj 2016, 10:28

HVER eneste nat når jeg ligger under dynen og er ved at falde i søvn skal hun lige miwe fordi NU vil hun op og putte.

-de 4/5 timer før er vi i hvert sit rum, og når jeg går ind i det rum hun er i, går hun ind i det andet efter kort tid.. Inden jeg går i seng spørger jeg om hun vil putte, men næh.. Først når jeg er under dynen, gider hun..

-nogen gange står jeg op igen og putter lidt, andre gange får hun af vide hun skal holde mund.
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Madam Pomfrey » 24. maj 2016, 10:55

Hunden - vi har fået 4 høns, der når vi er hjemme har fri adgang til haven, - og de klatter jo sådan nogle damer.
Og hunden, den ruller sig i det gang på gang, ARGH! "lortehund"

Self. ikke dens skyld, det er jo noget instinkt der gør det, men nar-agtigt, det er det altså alligevel
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Muuh » 24. maj 2016, 11:15

Den ene af vores katte var en nar i morges :træt:

Bedst som jeg lå og sov, kom Capper stor larmende ind i soveværelset og synes åbenbart at jeg skulle op, selvom der var en halv time til vækkeuret ringede. Da jeg ikke reagere på hans høje miau hoppede han op i sengen og stak sin våde snude lige ind i fjæset på mig.
Han kunne da heldigvis overtales med lidt nusning til at lægge sig ned og putte :lun:
2
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Kommodedyret » 24. maj 2016, 14:23

Nar som i dum.

Min kat kan ikke affinde sig med vilkårene for den papkasse som hun aktuelt er forelsket i.
Hun kan ikke acceptere at den ikke er lang nok til at hun kan ligge fuldstændig udstrakt nede i den. Hun kan ellers næsten. Så hun prøver at grave lidt, og mosler rundt som en gal. Kors det er belastende at høre på!
Jeg må hellere se at få anskaffet mig en aflang og smal papkasse så det forkælede dyr kan få sine kassebehov opfyldt. :facepalm:
6
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf 2SHY » 25. maj 2016, 03:04

Nu. Aslan besluttede sig for kl. 4:45 at ville forsøge at komme ind og undersøge indholdet af mit skab, så jeg lukkede ham ud i gangen... Hvor han indenfor 2 min begyndte at kradse på et par døre han heller ikke må kradse på :rulle:

Lige nu er han billigt til salg :rulle: Lige så snart der går penge ind skal der bestilles en pifte dims så han mister interessen for de døre
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Kæledyr"