Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf LadyFox » 24. feb 2018, 08:56

"Hvis I larmede lidt mindre kunne i faktisk både få mad og komme ud af buret, men næ nej..."
1
...
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26585

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf Santa » 24. feb 2018, 09:37

"Ind til far! Hvor er far henne?!"

Hidsede hunden op til at gå ind og vække kæresten, så han stod op....så jeg kan få ham med i Silvan før frokost, så han kan hænge en gardinstang og et skab op i eftermiddag, så jeg kan blive færdig med mine indretningsprojekter. Hæ.
2
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Zoxa
Indlæg: 367
Tilmeldt: 13. jul 2017, 06:04
Kort karma: 22
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 593

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf Zoxa » 24. feb 2018, 14:53

" Lorte møgkat" i det mest kærlige tonefald man kan tænke. Jeg er ret sikke på at vores elskede kat snart tager billetten og vi er bare så kede af det. Forhåbentlig får han lov til at sove stille ind herhjemme uden smerter og i ro
1
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf Daphne » 24. feb 2018, 20:57

"Hva' så, bøf? Skal vi finde lidt guf til dig?" Hun plejer at få sin tallerken med aftenguf, når vi spiser, men vi sprang aftensmaden over i dag, så det er vist lidt forvirrende :)
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf vibbsen » 25. feb 2018, 10:12

"Nårhhh....er du lidt sulten...Kom så finder jeg en pose mamse til dig"

Til min lille hunmis som snoede sig op af mine ben og tog mit hjerte i sin lille pote :love:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf Bøtte » 25. feb 2018, 20:42

vibbsen skrev:"Nårrrrrrhhhhhh.....Er du fars lille spindemisse-pige ? Ja, du bliver ihvertfald ikke 22 år (vi havde lige talt om en af hr.vibbsens kollegaer hvis kat blev 22 år) når du sådan bliver sultet på den måde og slet ikke får nogen misse-katte-snacks....Det er også for dårlig...Stakkels lille misse"

Sagt til Frk. Missen som storspindende TRAMPEDE rundt på hr.vibbsens skrivebord og væltede alting ned som hævn for at hr.vibbsen ikke ville give den nogen kattesnacks....

Den kan har så meget fornøjelse ud af at terroriserer hr.vibbsen for at få snacks....Han lader som om han synes det er drøn-irriterende....Men bruger ikke desto mindre noget der ligner 2 dåser snacks. Om ugen. Til 2 katte....Hvis det var et barn der fik så meget slik så ville vi bleve meldt til en eller anden forvaltning for misrøgt...


Hedder kattene ikke Maude og Hans Christian mere? :genert:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf Studsgaard » 25. feb 2018, 21:10

“Undskyld. Det var jo ikke for at sparke, men jeg kan slet ikke være her.”

Lima havde lagt sig i “fodenden” af sofaen og jeg ramte hende da jeg flyttede på mig.
0
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf avdotja » 25. feb 2018, 21:25

“Kan du have det godt basse - kys kys! “ - via skype :genert:
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf vibbsen » 25. feb 2018, 21:49

Bøtte skrev:
vibbsen skrev:"Nårrrrrrhhhhhh.....Er du fars lille spindemisse-pige ? Ja, du bliver ihvertfald ikke 22 år (vi havde lige talt om en af hr.vibbsens kollegaer hvis kat blev 22 år) når du sådan bliver sultet på den måde og slet ikke får nogen misse-katte-snacks....Det er også for dårlig...Stakkels lille misse"

Sagt til Frk. Missen som storspindende TRAMPEDE rundt på hr.vibbsens skrivebord og væltede alting ned som hævn for at hr.vibbsen ikke ville give den nogen kattesnacks....

Den kan har så meget fornøjelse ud af at terroriserer hr.vibbsen for at få snacks....Han lader som om han synes det er drøn-irriterende....Men bruger ikke desto mindre noget der ligner 2 dåser snacks. Om ugen. Til 2 katte....Hvis det var et barn der fik så meget slik så ville vi bleve meldt til en eller anden forvaltning for misrøgt...


Hedder kattene ikke Maude og Hans Christian mere? :genert:


Jo da...Men Maude går også under alias'et Frk Missen...Og Mauddi..Og Terrorkatten. Og skattekat. Og katteskat. Og Pelskosten

Hans Christian ved udemærket hvem "Basse" er. Og lystre også både Bamsekat, Bamse og Snakkemis.
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf Pandesteg » 26. feb 2018, 08:06

vibbsen skrev:
Bøtte skrev:
vibbsen skrev:"Nårrrrrrhhhhhh.....Er du fars lille spindemisse-pige ? Ja, du bliver ihvertfald ikke 22 år (vi havde lige talt om en af hr.vibbsens kollegaer hvis kat blev 22 år) når du sådan bliver sultet på den måde og slet ikke får nogen misse-katte-snacks....Det er også for dårlig...Stakkels lille misse"

Sagt til Frk. Missen som storspindende TRAMPEDE rundt på hr.vibbsens skrivebord og væltede alting ned som hævn for at hr.vibbsen ikke ville give den nogen kattesnacks....

Den kan har så meget fornøjelse ud af at terroriserer hr.vibbsen for at få snacks....Han lader som om han synes det er drøn-irriterende....Men bruger ikke desto mindre noget der ligner 2 dåser snacks. Om ugen. Til 2 katte....Hvis det var et barn der fik så meget slik så ville vi bleve meldt til en eller anden forvaltning for misrøgt...


Hedder kattene ikke Maude og Hans Christian mere? :genert:


Jo da...Men Maude går også under alias'et Frk Missen...Og Mauddi..Og Terrorkatten. Og skattekat. Og katteskat. Og Pelskosten

Hans Christian ved udemærket hvem "Basse" er. Og lystre også både Bamsekat, Bamse og Snakkemis.


Min ene hankat har også tusind kælenavne, og reagerer på de fleste. Han hedder Riffe, men jeg kalder ham mest Fiffi (ved faktisk ikke hvorfor :gruble:) og så er der diverse variationer; Riffen-giffen, Fiffi-løgsovs, Fif, Fiffen, Fiffidong/Fiffidongsi, Fiffi-hankat, Pukki (ja den ved jeg heller ikke hvor kommer fra), Riffe Røvhul (don't judge me, jeg elsker ham jo, men han er sgu lidt en idiot engang i mellem :blush:), Musha-Rif, TerroRiffe, mors egen lille selvmordsbomber, mors egen lille hellige kriger.... jeg stopper bare nu og finder selv ud :lol: :wave:
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf vibbsen » 26. feb 2018, 17:37

Mig :"Nå...Så lykkedes det dig endelig at snige dig ned i kælderen, Hva' ? Dit lille uhyre"
Hunkat (vifter med halen og vrikker med måsen: Krruuuuuuuuueeeeeeee

Sagt til Maude da hun tidligere idag kom op fra kælderen hvor hun - som konsekvens af nogen "uheldige" episoder med stærkt "upassende" og "grænseoverskridende" adfærd - har forbud om at komme i....

Ud fra hendes reaktion og kropssprog at dømme så betød "Krruuuuuuuuueeeeeeee" noget i retning af BITE ME ! :lol: :lol:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
MissIce
Indlæg: 471
Tilmeldt: 17. dec 2015, 20:01
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1396

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf MissIce » 26. feb 2018, 17:46

vibbsen skrev:Mig :"Nå...Så lykkedes det dig endelig at snige dig ned i kælderen, Hva' ? Dit lille uhyre"
Hunkat (vifter med halen og vrikker med måsen: Krruuuuuuuuueeeeeeee

Sagt til Maude da hun tidligere idag kom op fra kælderen hvor hun - som konsekvens af nogen "uheldige" episoder med stærkt "upassende" og "grænseoverskridende" adfærd - har forbud om at komme i....

Ud fra hendes reaktion og kropssprog at dømme så betød "Krruuuuuuuuueeeeeeee" noget i retning af BITE ME ! :lol: :lol:


Det bliver du simpelthen nødt til at uddybe :gruble:

Hvilke “uheldige” episoder med stærkt "upassende" og "grænseoverskridende" adfærd kan give en kat kælder-forbud i Vibbsen-hjemmet? :genert: Altså, min fantasi kører på højtryk :D
4
Brugeravatar
MissIce
Indlæg: 471
Tilmeldt: 17. dec 2015, 20:01
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1396

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf MissIce » 26. feb 2018, 17:52

Jeg er i gang med at prøve at overtale husstandens Beagle til at lægge sig ned, før han vælter.

Han har været ved dyrlægen i dag, for at få fjernet vorter, og er stadig godt bagstiv efter bedøvelsen. Han sidder og svajer, og kan ikke finde ud af, at få flyttet vægten over på den anden balle, så han kan lægge sig ned på den gode side. Hvis jeg hjælper ham fysisk, så stritter han imod. Så jeg kan bare nusse og nusse indtil han overgiver sig til tyngdeloven.
1
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26585

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf Santa » 26. feb 2018, 17:55

MissIce skrev:
vibbsen skrev:Mig :"Nå...Så lykkedes det dig endelig at snige dig ned i kælderen, Hva' ? Dit lille uhyre"
Hunkat (vifter med halen og vrikker med måsen: Krruuuuuuuuueeeeeeee

Sagt til Maude da hun tidligere idag kom op fra kælderen hvor hun - som konsekvens af nogen "uheldige" episoder med stærkt "upassende" og "grænseoverskridende" adfærd - har forbud om at komme i....

Ud fra hendes reaktion og kropssprog at dømme så betød "Krruuuuuuuuueeeeeeee" noget i retning af BITE ME ! :lol: :lol:


Det bliver du simpelthen nødt til at uddybe :gruble:

Hvilke “uheldige” episoder med stærkt "upassende" og "grænseoverskridende" adfærd kan give en kat kælder-forbud i Vibbsen-hjemmet? :genert: Altså, min fantasi kører på højtryk :D

Ditto!!!!!

Knaldede hun dit vasketøj eller? :nerve:
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf vibbsen » 26. feb 2018, 17:55

MissIce skrev:
vibbsen skrev:Mig :"Nå...Så lykkedes det dig endelig at snige dig ned i kælderen, Hva' ? Dit lille uhyre"
Hunkat (vifter med halen og vrikker med måsen: Krruuuuuuuuueeeeeeee

Sagt til Maude da hun tidligere idag kom op fra kælderen hvor hun - som konsekvens af nogen "uheldige" episoder med stærkt "upassende" og "grænseoverskridende" adfærd - har forbud om at komme i....

Ud fra hendes reaktion og kropssprog at dømme så betød "Krruuuuuuuuueeeeeeee" noget i retning af BITE ME ! :lol: :lol:


Det bliver du simpelthen nødt til at uddybe :gruble:

Hvilke “uheldige” episoder med stærkt "upassende" og "grænseoverskridende" adfærd kan give en kat kælder-forbud i Vibbsen-hjemmet? :genert: Altså, min fantasi kører på højtryk :D


Altså der har været nogen sager hvor "nogen" er kommet til at markere gulvet som "deres territorie". Og her tale vi om gulvet foran toilettet. Som hr.vibbsen bruger om morgenen. Ofte uden at tænde lyset :nerve: :nerve: Maude og Hans Christian nægter naturligvis et hvert kendskab og mener at der må være tale om omstrejfende vildkatte.....De blev dog dømt på indidier....

Derudover så har der været adskillige episoder hvor der er blevet vælte kasser og andet opbevaring fordi "Nogen" er en pille-rode-rage-møgkat som partout skal undersøge alting - indefra.......Der er slet ikke nogen tvivl om at "nogen" var Maude. Heller ikke selvom hun gemte sig under en af sengene så snart hun hørte os på trappen. Der sad hun så bedste :devil2: stil og grinede af os
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Kæledyr"