Anskaffelse af første kat(te) - langt indlæg!

hejdi
Indlæg: 230
Tilmeldt: 8. maj 2016, 18:44
Kort karma: 9
Likede indlæg: 89

Re: Anskaffelse af første kat(te) - langt indlæg!

Indlægaf hejdi » 10. jan 2017, 20:56

Tak for yderligere svar og beklager jeg ikke har reageret - men siden søndag har vi haft travlt med at nusse, putte og lege med ham her :lun:
Bamse er ca. 14 måneder og hentet på et internat. Meget almindelig huskat ved første øjekast, men han charmede os totalt ved at være den mest kælne fis. Når det passer ham for han er heldigvis også lidt legesyg ind i mellem, og nogle gange totalt ligeglad med os.

Der kommer uden tvivl flere spørgsmål senere :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
mitze
Indlæg: 205
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:58
Kort karma: 27
Likede indlæg: 190

Re: Anskaffelse af første kat(te) - langt indlæg!

Indlægaf mitze » 10. jan 2017, 21:23

Hvor er han bare fin! Stort tillykke med ham :)
0
fisken80
Indlæg: 22342
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52575

Re: Anskaffelse af første kat(te) - langt indlæg!

Indlægaf fisken80 » 11. jan 2017, 11:06

hejdi skrev:Tak for yderligere svar og beklager jeg ikke har reageret - men siden søndag har vi haft travlt med at nusse, putte og lege med ham her :lun:
Bamse er ca. 14 måneder og hentet på et internat. Meget almindelig huskat ved første øjekast, men han charmede os totalt ved at være den mest kælne fis. Når det passer ham for han er heldigvis også lidt legesyg ind i mellem, og nogle gange totalt ligeglad med os.

Der kommer uden tvivl flere spørgsmål senere :)


Har du stjålet min kat?????

Ej spøg til side, men han ligner vores nys anskaffede kat helt vildt. Det er samme hvide aftegninger, men vores er måske nok lidt mere gylden end jeres. Og i øvrigt også lidt ældre.

Opførslen er dog helt den samme...
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
hejdi
Indlæg: 230
Tilmeldt: 8. maj 2016, 18:44
Kort karma: 9
Likede indlæg: 89

Re: Anskaffelse af første kat(te) - langt indlæg!

Indlægaf hejdi » 18. jan 2017, 16:32

mitze skrev:Hvor er han bare fin! Stort tillykke med ham :)


Mange tak :D
0
hejdi
Indlæg: 230
Tilmeldt: 8. maj 2016, 18:44
Kort karma: 9
Likede indlæg: 89

Re: Anskaffelse af første kat(te) - langt indlæg!

Indlægaf hejdi » 18. jan 2017, 16:34

fisken80 skrev:
hejdi skrev:Tak for yderligere svar og beklager jeg ikke har reageret - men siden søndag har vi haft travlt med at nusse, putte og lege med ham her :lun:
Bamse er ca. 14 måneder og hentet på et internat. Meget almindelig huskat ved første øjekast, men han charmede os totalt ved at være den mest kælne fis. Når det passer ham for han er heldigvis også lidt legesyg ind i mellem, og nogle gange totalt ligeglad med os.

Der kommer uden tvivl flere spørgsmål senere :)


Har du stjålet min kat?????

Ej spøg til side, men han ligner vores nys anskaffede kat helt vildt. Det er samme hvide aftegninger, men vores er måske nok lidt mere gylden end jeres. Og i øvrigt også lidt ældre.

Opførslen er dog helt den samme...


Han er faktisk lidt mere rød nogle steder end man lige kan se, jeg bliver ved med at se nyt ved ham :lun:
Er stadig helt forelsket i ham - og tror lige jeg starter en ny tråd, for der kommer en masse spørgsmål til, som er lidt nemmere at overskue separat.
1

Tilbage til "Kæledyr"