Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Buffy » 6. mar 2017, 16:36

Vi skal da også have en tråd om at det fantastiske vores kæledyr gør :love:

Min hvalp er meget meget selvstændig og håndtere ikke et nej særlig godt, det er helt racetypisk, men har været pisse hårdt. Han har bidt mig, gøet af mig og tonset rundt som en sindsyg. Vi har f.eks ikke kunnet siddet i sofaen sammen, uden jeg skulle tygges i. Men lige har han selv kommet og ligget stille ved mig for at blive nusset :love: alt det hårde arbejde og træning virker :pompom:
10
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1035
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2663

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Venus222 » 6. mar 2017, 20:13

Mine hunde får mig op af sofaen og ud at gå flere gange dagligt. De er helt utrolig sjove, skøre, stædige og de har hver deres særlige personligheder. Og så er de bare utrolig hyggeligt. Ud over det så er engelsk bulldogs virkelig komiske (og nej, jeg taler ikke om snorken, grynten og rallen. For det er ikke sjovt, det er synd. Og heldigvis ikke noget mine to gør. :) )
1
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Skorstenen » 6. mar 2017, 21:38

Jeg er stolt af, at mine hunde altid tager godt imod andre hunde. Det gør det hele meget lettere når venner gerne vil kigge forbi, og af og til overnatter (det er jo ikke altid Gevalia de kommer for :lol:) og dermed kan have deres hunde med.
1
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Luffegås » 13. mar 2017, 06:54

Jeg bilder mig ind at katten Bumle har empati/kan trøste. Synes tit når jeg har grædt at han altid kommer i det samme og vil ligge hos mig. I går var jeg lidt ked af noget og lagde mig på sofaen for lige at græde ud. Han havde allerede jagtet mig i optrækket fra soveværelset, men i det samme jeg lagde mig på sofaen ville han være klods op af mig. Det kan jeg godt lide ved ham, at man ikke føler sig alene hverken når man er glad, men bestemt heller ikke når man er trist.
6
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Charly » 13. mar 2017, 14:56

Luffegås skrev:Jeg bilder mig , at katten Bumle har empati/kan trøste. Synes tit når jeg har grædt at han altid kommer i det samme og vil ligge hos mig. I går var jeg lidt ked af noget og lagde mig på sofaen for lige at græde ud. Han havde allerede jagtet mig i optrækket fra soveværelset, men i det samme jeg lagde mig på sofaen ville han være klods op af mig. Det kan jeg godt lide ved ham, at man ikke føler sig alene hverken når man er glad, men bestemt heller ikke når man er trist.

Jeg er helt overbevist om at dyr har empati.

Da jeg boede hjemme (for en milliardmillion år side), havde vi den dejligste Golden Retriever, som var min allerbedste ven - min dejlige hundekrammebamse. Når jeg var ked af det (jeg var ikke så glad for folkeskolen) og græd, kom han hen til mig og kiggede på mig med sine brune sjælfulde øjne og slikkede mig på hånden og puttede sig ind til mig, som for at sige: du har altså mig, og jeg kan godt lide dig :dåne:
10
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf LadyFox » 13. mar 2017, 15:02

Det er dog ikke mit kæledyr jeg er taknenlig for, for jeg kender det ikke, og jeg ejer det ikke endnu. Men jeg er så taknemlig for at en undulat opdrætter vil sælge en af sine sine fugle-babyer til mig, der selvom jeg har haft fugle som barn ikke har nogen erfaring som selvstændig fugleholder. Og selvom jeg stiller en masse spørgsmål om alt muligt.
0
...
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Krølle » 13. mar 2017, 16:42

Altså, han er jo ikke min endnu, men... Ham her, han er nok the coolest guy in town. Energisk men top cool og en rigtig kammerat. Hvis lidt praktiske ting falder på plads, vil jeg være både stolt og glad over at kunne kalde os partners in crime de næste mange år :love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Krølle » 13. mar 2017, 16:45

Hov for dælen da - der røg enhver anonymitet da direkte i skraldespanden. Nå. Det går nok - jeg er glad i låget og overlever nok, hvis jeg bliver genkendt på trods af hjelm-camouflage :-D
3
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf McFurPants » 14. mar 2017, 10:57

Krølle skrev:Altså, han er jo ikke min endnu, men... Ham her, han er nok the coolest guy in town. Energisk men top cool og en rigtig kammerat. Hvis lidt praktiske ting falder på plads, vil jeg være både stolt og glad over at kunne kalde os partners in crime de næste mange år :love:


Hvad hedder den måske kommende lillebror til Pony?
0
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Buffy » 14. mar 2017, 14:49

McFurPants skrev:
Krølle skrev:Altså, han er jo ikke min endnu, men... Ham her, han er nok the coolest guy in town. Energisk men top cool og en rigtig kammerat. Hvis lidt praktiske ting falder på plads, vil jeg være både stolt og glad over at kunne kalde os partners in crime de næste mange år :love:


Hvad hedder den måske kommende lillebror til Pony?


Navneforslagstråd! :banan:
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf LadyFox » 27. apr 2017, 09:04

Jeg er taknemmelig over at der ENDELIG er nogen der synes at jeg synger vidunderligt - særligt når jeg synger MMMBop.
6
...
Brugeravatar
Afskylia
Indlæg: 529
Tilmeldt: 7. jan 2016, 12:07
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1295

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Afskylia » 27. apr 2017, 09:10

Jeg er simpelthen så taknemmelig over at den vildkat jeg fik ondt af sidste år og som jeg troede var en forladt huskat, er blevet den tammeste og mest kælne kat og den kommer endda godt overens med vores anden kat.

De ligger tit og sover sammen. :lun:
4
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf MissHindenburg » 27. apr 2017, 09:33

Jeg er taknemmelig for de smil og grin den lille pelspølse er årsag til, hver eneste dag. :lun:
3
Brugeravatar
Cupid Carries A Gun
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. nov 2016, 11:25
Kort karma: 4
Likede indlæg: 154

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Cupid Carries A Gun » 2. maj 2017, 17:03

Min hund er bare den sejeste person i hele verden, hun var hos dyrlægen i dag med en knækket negl. Hun fortrak ikke en mine da dyrlægen gav hende en sprøjte og pillede rundt ved poten. Hun spiste bare godbider.
1
I should be dealing with my demons, instead I am dancing with them.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7462
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24399

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Moxy-lady » 2. maj 2017, 17:16

Min kat er den dygtigste hos dyrlægen. Vi går til regelmæssigt tjek grundet diabetes, hvor hun får taget blodprøver. Hun siger ikke et muk og sidder bare stille og venter på at de bliver færdige. Derudover går det bare så godt med at give hende insulin to gange dagligt. Hun venter pænt på at blive stukket i nakken og så spiser hun ellers sit foder. :lun: dygtig missepige.
4
My world 12-10-18 :lun:

Tilbage til "Kæledyr"