Kattekonsulent søges

Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Kattekonsulent søges

Indlægaf Zombie » 8. okt 2017, 20:20

Baby shampoo er ok, bare det ikke er for ofte. Hunde og katte har en anden ph værdi i huden end os mennesker, så på jævnlig basis skal du have en rigtig katte shampoo. Er det bare engang eller tre om året, er babyshampoo fint.

Jeg ved ikke hvornår du kommer til DK igen, men jeg skaffer det gerne. Min søster har et lager. :P
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Kattekonsulent søges

Indlægaf Zombie » 8. okt 2017, 20:22

PS.
Du er jo venner med min søster på FB, hun er jo katte ekspert nu, så du kan altid skrive til hende med spørgsmål. :P
0
aka Forbies

:gammel:
Bad Samaritan
Indlæg: 481
Tilmeldt: 1. maj 2017, 19:17
Kort karma: 172
Likede indlæg: 3089

Re: Kattekonsulent søges

Indlægaf Bad Samaritan » 8. okt 2017, 20:49

Hah tak for assistance! :D

Han fik et fint bad med babyshampoo og endnu en nænsom skrubbetur med tandbørsten. Hans pels er på vej ud igen, men desværre stod hans øjne ikke til at redde, og vi har måtte sende ham på endnu en antibiotika-kur efter en læge fra en anden organisation udførte en noget ad hoc rensning af øjenhulerne. Den lille patient rekonvalenscerer nu på chefens kontor, mens det strømmer ind med donationer af tun og små stykker kylling - og han klager bestemt ikke trods den noget hårde start han fik i livet.

Vi har også fundet et hjem til ham hos en lokal kattemor med en stor lukket have, han kan boltre sig i, som har lovet at ville tage sig godt af ham, så snart han er fyldt tre måneder. Så måske han står en chance alligevel. :)
8
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Kattekonsulent søges

Indlægaf PaleSeptember » 11. okt 2017, 06:05

Har først set tråden nu, men jo, man kan sagtens bruge babyshampoo. Når vi vasker vores udstillingskatte, så bliver de badet i Fairy Ultra (fortyndet med vand) - det er genialt til at affedte pelsen :)
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner

Tilbage til "Kæledyr"