Er I glade for jeres arbejde?

Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 1005
Likede indlæg: 8701

Re: Er I glade for jeres arbejde?

Indlægaf Rapfisk » 16. aug 2018, 19:23

Jeg har arbejdet tolv timer i dag, næsen i sporet, og jeg er SÅ stolt af min indsats.

Jeg nåede ikke i nærheden af alt det, jeg skulle og ville, men indsatsen var der ikke noget i vejen med.

Og mit arbejde er fedt. En god blanding af drift og udvikling.
2
#TeamFrederiksberg

Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Newsugar
Kort karma: 5
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 61

Indlægaf Newsugar » 16. aug 2018, 19:28

Jeg er mega glad for mit job selvom jeg lige er blevet uddannet til noget andet, men har erkendt at det nok ikke helt er mig længere. Jobbet er ikke så godt betalt som hvis jeg brugte min uddannelse, men jeg har ingen stress og elsker at tage på arbejde hver dag så det er det hele værd.
2
Brugeravatar
Kalimsofie
Kort karma: 101
Likede indlæg: 2083

Indlægaf Kalimsofie » 17. aug 2018, 00:25

Ja, det er jeg! Nu. I dag.

For 10 år siden troede jeg, at jeg skulle være noget helt andet, og tog en uddannelse, som “lige var mig”. Og så var jeg knap nok færdiguddannet, før det gik op for mig, hvor lidt “mig”, det er.
Og så byggede jeg lidt halv-spontant ovenpå med en kandidat i noget helt andet. Og flyttede for et par uger siden 4.000 km væk for at forfølge lige præcis dét, som jeg vil, og som jeg er god til.

Og jeg styrer! Jeg har kun været i min nye stilling i 14 dage, så okay, indtil videre styrer jeg... men! Jeg har altid været den der type, der ikke helt troede på egne evner og altid tvivlede på, om jeg nu kunne finde ud af det. Det viser sig, at det kan jeg godt.
Min stilling giver mig kæmpe ansvar, og jeg skal arbejde ekstremt selvstændigt, men jeg kommer til at møde masser af nye spændende mennesker, og jeg får masser af fede udfordringer og oplevelser. Jeg skal så godt nok køre nærmest et helt sekretariat alene sideløbende med store projekter med mange aktører, og samtidig skal jeg lige fundraise min egen stilling: Men vigtigst af alt, så gør alt det en kæmpe forskel for andre mennesker!

Jeg tror, nej VED, at jeg efter mange års søgen er havnet på rette hylde. Jeg er glad for, at jeg turde springe ud i det.
13
Brugeravatar
SAGA
Kort karma: 10
Likede indlæg: 251

Indlægaf SAGA » 5. sep 2018, 14:03

Jeg har kun haft mit job i 6 måneder og det er mit første voksenjob :D
Jeg er rigtig glad for det. Jordens bedste arbejde :love:
Jeg har vidst jeg ville arbejde med dyr siden jeg var en lille pige og det er jeg kommet til. Det kan ikke blive bedre.
3
Billede

Tilbage til "Job"